Dexter 4×12 ~ Şok olmuş bünyeler…

İzlemeyene spoiler; uzak durun..

Şu diziler var ya, beni bir gün heyecandan öldürecek.Özellikle Dexter, gözümün nuru, hiçbir şeye değişmeyeceğim tek dizim..Her sezon finalinde bir burukluk ve ona eşlik eden bir zafer havası ile giderdik ama bu sezon, son sahne, son cümleler beni benden aldı, hala da yerine koyabilmiş değil..Alt tarafı bir seri katilin yaşadıklarını anlatan “basit” bir dizi olması gerekiyordu değil mi; değil işte, olmuyor işte..Adamlar öyle bir şey yapmışlar ki, her an, her dakika yeni bir gelişme, yeni bir heyecan, yeni bir kaygı.Az önce sezon finalini izledim ve ekran başına “bu neydi şimdi..” diyerek bakıyorum, tüylerim diken diken oldu resmen..Bu yapılacak şey miydi; ama bir yerde olması da gerekiyordu..

Kendi elleri ile öz kardeşini doğramış bir adamın, mutlaka bir sille yemesi gerekiyordu; ama o sondaki ironiyi başka hiç bir dizi, hiçbir senaryo veremez bize..Sezon başında üstü başı kan içinde bebek posterleriyle bekledik başlamasını; şimdi o gerçek oldu.Bu diziyi nasıl bir ruh hali içinde yazıyorlar bilmiyorum ama yazarların alnından öpmek istiyorum; işte o kadar..Ve Rita öldü; bunca zaman arada gıcıklık yaptığında ölsü keşke dediğim yegane karakterdi ama onun gidişi bu kadar dramatik olmamalıydı; beni bu kadar sarsmamalıydı.Şu dizi içinde pembe bulutlar üstünde gezinen tek karakter oydu ve çok acı bir şekilde can verdi.

Dexter bundan sonra büyük bir çatışma içine girecek kendisiyle; bundan adım kadar eminim.Tam da karanlık tarafımı öldürmeliyim diye düşünürken, mehtabı seyredip mutlu hayaller kurarken bu ona yapılacak şey miydi şimdi.Çocuğunu resmen kanlar içinde buldu adam, kendi görüntüsü gözlerinin önünde; ikisi de annelerinin kanında doğdu.Bunu baştan planlamışlar mıydı acaba; zira yok böyle bir şey..Bitirdiğim gibi telefona sarıldım; kardeşime “git hemen izle..” diyen mesajlar çektim, birileriyle acil konuşmaya ihtiyacım var..Gözü kör olsun; muhteşem bir finaldi işte..Aynı kaderi paylaşan baba ve oğul..

10 thoughts on “Dexter 4×12 ~ Şok olmuş bünyeler…

  1. @ la fea

    bölümü izlediğimden beri yerimde duramıyorum; ekşi sözlüğün teori fırtınası içinde kendimi kaybettim sanki..5. sezon yakıp yıkacak gibi, çok büyük beklentiler içindeyim..

  2. İlk sezonu izleyip sonra neden bilmiorum izlemeyi bıraktığım bir dizi 🙂 Şimdi iyice merak ettim devam sezonları izlesemmi die düşünmeye başladım yaw 🙂

  3. yahu ben henüz 3. bölümde sıkıldım bu diziden
    bende mi bir sorun var xD

  4. @ fato

    Dexter için gönüllü reklam hizmeti sunarım valla; muhakkak izle, bırakma; inan sonunda sende o heyecan tufanının içinde bulacaksın kendini..Dexter için ölüp dirilmiyoruz, adamın tipi hakkında yapılan hiç bir yorum göremezsen; ama genel olarak ne “harika” bir dizi olduğunu sadece izleyenler söyler..Ne bileyim bir Lost’da Sawyer diye ölüyoruz resmen; ama Dexter’da “anam heyecandan kalbim duracak” diye ölüyoruz..aradaki farkı ciddi bir şekilde hissettirebilen dizilerden..Seviyorum yaa..

  5. @ mavi

    Aaa mavi, çok ayıp valla..Hemen devam et arkadaşım, yani hiç mi merak etmiyorsun kim bu Dexter’ın peşindeki adam diye..Çok büyük işler dönüyor 😀

  6. @ kişisel depresyon anları

    Senin kesin izlemiş olabileceğini düşünmüştümü yanılmışım valla.Ama ne bileyim yazılarını okuyorum, az buçuk zevkini tahmini tahmin edebiliyorum ve bu dizi tam senlik demekten kendimi alamıyorum..

  7. 🙂 iyice merak ettim şimdi. 🙂 Asya dizilerinden bunlara vakit ayıramadım hiç 🙂 Kesin izlemem lasım sen bunları söledikten sonra 😀

  8. @ fato

    Uzaktan da olsa bir bak arkadaşım.Aslında bende pek sevmem böyle katilli, dedektifli dizileri ama bu hepsinden farklı; çok daha heyecanlı, çok daha bireysel; insanı ister istemez o heyecan silsilesinin içine sokuveriyor..

Bir Yanıt Bırakın

