The Big Bang Theory ve Sheldon Cooper …

The Big Bang Theory; daha tanıtım görüntüleri ortalarda dönerken dikkatimi çeken, sonrasında düzenli olarak takip ettiğim nadide dizilerden bir tanesidir.”Nadide” diyorum çünkü gerçekten öyle.Bir bölümü 30 dakika bile sürmüyor ama onu izlediğim her an mutlu bir şekilde ekranın başından kalkıyorum.Şu an üçüncü sezondayız, ve sanki bölümler ilerledikçe daha fazla bağlanıyorum bu diziye.Ve evet şimdi itiraf kısmı; oyuncuların hepsini seviyorum ama bende diğer faniler gibi “Sheldon” için ayrı çığlıklar atıyorum.Gerçi onun için “çığlık” anormal bir davranış olacak ancak bu konuda kendisini evcil bir hayvanı sever gibi sahiplendiğimizi söyleyerek durumu daha da batırıyor olabilirim..

İzleyenler bilir; Sheldon anlatılması güç bir insan:; zaten çoğu yerde kurduğu cümlelerin ne manaya geldiğini bile anlamıyorum.Garibim Penny ile aynı kaderi paylaşıyoruz herhalde.Ama biz ondan şanslıyız, zira bizi sinir edecek bir Sheldon yok..Ama adam, bunu yaparken o muhteşem zekasıyla, ve bir türlü anlayamadığım cümleleriyle o kadar çocuksu bir mizaca bürünüyor ki, herhalde onu öncesinde dizinin yardımcı karakteriyken şimdi ana karakter safhasına taşıyan gerekçe de bu olsa gerek..Resmen her sahnede o görünsün diye bakınıyorum artık; diğer dörtlümüz onun yanında yardımcı karakter gibi görünmeye başladı.Ve biliyorum bu adam bir gün efsane olacak..İddialı bir kelime ama, “Sheldon” klasik olmayacakta ben mi olacağım yani..

Az önce aslında kimmiş bu adam, neyin nesiymiş bir bakalım dedik ve yaşını görünce gözlerim resmen fal taşı gibi açıldı.şimdi şunun o masum surat ifadesine bir bakın ve bir tahminde bulunun..Sizce en fazla 20’lerinde değil mi, bana gerçekten de öyle görünüyor.Ama işte asıl cevap geliyor; bu görüntüyle kendisi 36 yaşında..Resmi rakamlar böyle olsa da ben hala inanmamak için kendimle savaşıyorum..Sheldon; gerçekten karşımızda olsa bizi daha aşağıladığını anlamadan ezip geçerdi, bizde bizim hakkımızda herhalde iyi şeyler söylüyor bu çocuk diye ablak bir ifadeyle gülümserdik ona..

Dehasına ayrı bir olay; biz onun çocuksu davranışlarına ve iyi birer bilim adamı olan arkadaşlarını bile zekası ve bir bakışıyla yönlendirmesine vurulduk..Sheldon Sheldon, artık yeni hedefimiz sensin..

6 thoughts on “The Big Bang Theory ve Sheldon Cooper …

  1. ben bitiyorum sheldon cooper a zaten diziyi bir tek onun için izliyorum .böle sevilesi bi karakter daha olamaz 🙂 there there ,bazinga ve I m batman artık onun sözcükleri kelime hazinemize kazındı ..adam diziyi tek başına götürüyor ,kendini aştı aldı başını gitti .içimdeki sheldon sevgisi anlatılmaz ….harika bir yazı olmuş tebrik ederim .güncellemelerden bizi mahrum bırakma .

  2. gerçekten evcil hayvan sever gibi seviyoruz. evde sheldon beslemek istiyorum 😀 gülüşüne de ayrıca hastayım.

  3. @ winpohu

    Aynı düşünceler içindeyiz valla; diziyi izlerken bir tek o konuşsun; o küçümseyici bakışlarını çocuksu bir ifadeyle millete savursun istiyorum..Bayılıyorum bu karaktere; Penny’e çikolata verip onu şartladığı bölüm harikaydı.Bir de bilmiyorum izledin mi buna eşek şakası yapıyorlardı işte; bizimkinin intikam planı harikaydı..Valla düşündükçe gülmekten kendimi alamıyorum..Bir abisi ve ikiz ablaları varmış; annesini gördük, birde onları görsek..Yoksa çıktılar da ben m kaçırdım o bölümü…

  4. @ içten

    Aaa gülüşünden nasıl bahsetmemişim, utandım kendimden..Çok şeytani valla; yanaklarını sıkasım geliyor..Bir de buna küçükken annesi delilik testi bile yaptırmış, “temiz” çıktım diye hava basıyormuş…Alem valla 🙂

  5. çikolatalı bölüme bende bayıldım 🙂 ben tüm bölümleri izledim ve yeni bölüm için yanıp tutuşuyorum …intikam bölümüde güzeldi soft kittyli bölümler bir de sır saklayamadığı bölüme bayıldım ,mario ile dertleşmeside ayrı her bölüm bir harika umarım bu dizi devam eder .kız kardeşini verdiler herkes kıza asılıyo ve sheldonın bu konuda normal insanlardan farklı tavırları var tabi ki ….

  6. @ winpohu

    Kaçırdığımı biliyordum, tühh..Neyse bunu öğrendiğim iyi oldu, şimdi bulup izlerim; ama daha izlemeden Sheldon’un tepkilerini tahmin edebiliyorum..Adam harika yaa.. 🙂

Bir Cevap Yazın

