İzliyorum, izliyorum…

Hazır olun; “biz eskiden” diyen cümlelerden birini fırlatıyorum.”Biz eskiden” televizyon önümüze ne verirse onu izlerdik; TRT’nin arkası yarınları hala gözümün önündedir, en güzel yıllarım pembe dizilerle geçip gitmiştir –ki bundan hiç de pişman değilim-.Ama ne bileyim, o zamanlarda elimizin altında böyle imkanlar yoktu; hatta ben lise sondayım, internet denen şeyden o zaman haberimiz oldu.Biraz geç – hatta çocukluğunu bile bilgisayarla geçiren akranlarım adına- oldukça geç bir kavuşma olabilir ama imkanlar dahilinde ancak o yaşıma yetiştirebildik..

Sonradan Kanal E çıktı karşımıza; “aa ama alt yazılı bu, nasıl izleyeceğiz ki, görüntü geçiyor ben yetiştiremiyorum” yakınmalarıyla başladığımız bir devir, “alt yazısız izlemem abi” dedirtecek kadar ukala olmaya sürükledi bizi..İşte o zamanlarda tanıştık yabancı dizilerle – pembe haricinde- Kanal e oldu cnbc-e; sonra onu izledi TNT ve diğerleri derken, şimdi geriye dönüp baktığımda hayatımın büyük bir kısmı onları izlemekle geçmiş.Hele benim gibi evcimen bir insansanız; bu büyük kısım okul ve şimdi iş harici zamanlar olarak düşünülebilir.Ne heyecanla beklerdik yeni bölümleri ; eski bölümleriyse artık hafızamız el verdiği ölçüde hatırlar, iyi kötü yad ederdik..

Ama artık devir değişti; kafamızı çevirdiğimiz her yerde artık bu yabancı dizileri online veren siteler görmeye başladık.Eski bölümler bir tık uzaklığında; yeni bölümler televizyonu beklememe gerek kalmadan karşımda izlemem için beni bekliyor..Şimdi bu durum o kadar doğal geliyor ki geldiğimiz bu noktanın pek de farkında olamıyoruz..Kimileri indirip iyi bir görüntü kalitesini tercih etse de, şahsım online rotasında ilerlemekte şimdilik kararlı görünüyor.Ve nerdeyse üç paragraf yazı yazmışım; daha yazının asıl amacına ulaşabilmiş değilim.Bu yazı aslen; son zamanlarda büyük bir gelişim gösteren, sabah akşam bütün vaktimi alan bu nadide siteyi tanıtmak, bir yerde ona övgü dolu sözcükler adına kaleme alınmıştır..

Yabancıdizi izle – baştan söyleyeyim valla reklam parası almadım, tamamen bir amme hizmetidir- izlemek istediğiniz her türlü diziyi içinde barındıran, gün ve gün “alıp başını giden”, her açışımda eklediği yeni bir dizi için sevinç çığlıkları atmama neden olan hakkını teslim edip; teşekkürü borç bildiğim bir sitedir.Daha uzun bir zaman takipçileri olacağımı biliyorum ve şimdiden yolları açık olsun diyorum; hep birlikte…

11 thoughts on “İzliyorum, izliyorum…

  1. Ben pek bir özellik göremedim diğerlerinden farklı. Ama yazın bana kendi blogumda yazmak istediğim bir şeyi hatırlattı. Bu arada Capital Scandalı da izledim. A man Who Can not marry ide epey oldu izleyeli ama sen gelmediğin için yazmıyorum onlar hakkında :)))

    Şaka maka ne doğru dedin arkadaşım. Seçenekler çoğladıkça eskiden bayıldığımız şeyleri de beğenmez olduk. Ne yapalım ama çıtamız yükseldiyse suç mu? 🙂

  2. @ la fea

    Aa ben yine de bir şans ver derim; diğerlerinden daha fazla dizi seçeneğine sahip..(Sanki sitenin sahibi benmiş gibi konuşuyorum ama değil mi..) Çıta konusunda haklısın, ona diyecek lafım yok zaten, ama işte olayın güzel tarafı burada; bütün seçenekler önümüzde hazır bizi bekliyor..

    Bu arada o dizileri sen yaz; bekleme beni, belki seni kıskanıp bende izlerim bilinmez..

  3. ben başka bi siteden takip ediyodum genelde sezonu bitmyen dizileri
    ancak supernatural konusunda fena şekilde hassas olan bana yamuk yaptılar xD
    tam ne yapacağım diye düşünürken bu yazıyı yzdın ve şu an 6. bölümü izliyorum
    çok saol ^^

  4. Sen dizi insanı değilsin canım 🙂 Ben bunu çözdüm. Ne oldu My Name is Kim Sam Soon u izleyecektin. Onun üzerine ben kaç dizi bitirdim :p Bu arada bahsettiğim her iki diziyi de öyle çok beğenmedim. Aklımda başka şeyler var onları yazacağım. Sen artık hiç yorum bırakmıyorsun. Yanlış anlama sitem ya da taş değil 🙂 merak ettim ilgini mi çekmiyor konular yoksa vakitsizlikten mi?

  5. @ mavi

    Bak nasıl aynı duyguları paylaşıyoruz seninle; bende özellikle Supernatural’i görünce siteye karşı manevi bir sevgi geliştirmeye başladım; hep böyle devam etsinler..O yüklenen videolarda hiç kaybolmasın istiyorum; çok şey istiyorum biliyorum ama ne yaparsın insanoğlu işte; istiyorum..

  6. @ la fea

    Yok yaa ben aslında dizi insanıyım ama bu hakkımı Kore dizilerimde pek kullanmıyorum artık..Ne bileyim, iki üç bölüm izledikten sonra gidişat ya caımı sıkıyor ya da ilgim kayboluyor..Bende bu hakkımı biraz Hollywood semalarında kullanıyorum sanırım..

    Yorum bırakma olayı için uzun süredir Gong Yoo ile alakalı gidiyordunuz zaten; biliyorsun o konu bizim bermuda şeytan üçgenimiz; çatışıyoruz.onun için özellikle uzakta kaldığımı itiraf ediyorum.Artık yavaş yavaş normal rutine dönüyoruz, beni de sitende tekrar misafir edersin artık 🙂

  7. Ah ah tahmin ettim 🙂 ama çok üzülüyorum seni Gong Yoo dan soğuttuğum için cidden. Sen yine benden bağımsız sev onuuu ne olurrr eskiden severdin çünkü yok artık bitti diyorsan da sen bilirsin 🙂 Ben de ne çirkefe bağlamışım bu kadar uzak duruyorsun benden ha ha ha. Korkma, korkma bir daha ne GY ne başka konuda sana baskı yapmayacağım. SÖZ 🙂 Aslında o mevzu benim şımarıklığıma denk geldi. Raquelin analizine göre mevzu GY değildi ha ha. Doğru ama neyse geçti gitti.

    Kore dizileri konusunda benimde canımı sıkan noktalar var aşırı sevimlilik halleri falan ama en son izlediğimde ki gidişat beni biraz şaşırttı. Bir de finalleri çok sönük oluyor. My name is Kim Sam Soonu izle ama çok eğlenceli. Bir de You are Beautifulu tavsiye ediyorlar bu ara çokça. Taze bitti tam izlenmelik diyorlar 😛

    Ayrıca benim blogum senin blogun biliyorsun. Söylememe bile gerek yok.

  8. @ la fea

    Aslında seviyorum arkadaşım ama itiraf etmeye çekiniyorum valla; sonra karşıma çıkıp “onun için ne yaptın” dersin, apışık kalırım..Neyse dediğin gibi geçti gitti o zamanlar; bir daha da dönmeyelim, baya bir silkeledi çünkü..

    Dizileri, bende aynı gerekçelerle izleyemiyorum; A love to kill’i yarısına kadar izlemiştim, sonra tamam dedim, yeter bu bana..Gidemiyorum ileriye, ve de yarım bıraktığım için cidden içim acıyor. You are Beautiful’u bende duydum, hatta başladım bile ama kardeşim gidince bitireceğim bu gidişle; o varken pek istediğim dizilerde takılamıyorum; daha çok film izliyoruz birlikte.Ama dedikleri kadar var valla; çok güldüm bende..

  9. Elimde bir cetvel başına dikilip soracağım bugün GY için ne yaptın? haha. Yok be güelim. Herkesin tarzı farklı neticede. Ben biraz stres yaptım biliyorsun işte az çok. Ya bence bu dizi meselesinde dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz. O kadar iyi şeyler izledik ki artık daha aşağısı ile yetinemiyoruz. Benim izlemek istediğim çok dizi var ama bakalım. Bu arada kızsal blog linki için mil gracias 🙂 Yorumlarını beklerim korkma istersen kızım sen zevksiz şeysin bile diyebilirsin :p

    Postama burada son verirken belirtmek istediğim son bir husus var ki: YİNEDE GONG YOO yu EN ÇOK BEN SEVİYORUM 😛

  10. You are Beautiful’u bende duydum, hatta başladım bile ama kardeşim gidince bitireceğim bu gidişle…

  11. @ smackdown

    Bende başladım bir kaç bölüm izledim ama bitirmediklerim arasında, sarmadı beni belki de..Ama bitirenlerden çokça da beğenenler var..

Bir Cevap Yazın

