Kan her şeyi anlatır..

Bu kaçıncı Dexter yazım bilmiyorum ama elimde değil dayanamıyorum gerçekten.İçimdekileri bir şekilde boşaltmam lazım; “ne olacak bu Dexter’in halleri, nereye gidiyor bu dizi ve aman Allah’ım ne demek sadece 2-3 bölüm kaldı sezon finali yapmasına “ diyerek çıkışmam lazım birilerine. Az önce 10. bölümü izledim ve yalan yok heyecandan bir dakika yerimde duramadım.Kardeşim saolsun, yanımdaydı da böyle coştuğum anlarda ona iki tane vurabildim; gerçi karşılığı yine pek sevgi dolu olmadı ama Dexter izlerken böyle ufak tefek kazalar olacak..

Her sezon böyle yapıyor bu adamlar; son bölüme kadar heyecanın elden bırakmıyorlar; her sezon sonu “bitti bu Dexter’ın işi, ne yapacak şimdi” diyerek milletin tırnaklarını kemirmesine sebep oluyorlar, sonra son bölümde Dex, hepimizi şaşkınlığa düşürecek şekilde sıyrılıyor işin içinden.Aslında, biliyorum yine kurtulacak bu işine düştüğü bermuda üçgeninden ama yine de heyecandan karnıma kramplar girmesine bir türü engel olamıyorum.Üçlemeci katil; tamam yaşlı başlı amca olabilir ama 120 civarında bir cinayet listesiyle Dexter’in ikonu olup, sonrada onunla mücadeleye girebilecek yegane kişi olsa gerek.

Hayır, iki seri katilin birbirlerini avlama maceralarını izlemenin bu denli zevkli olduğunu bilseydim; daha bir ele avuca sığmaz hallerde beklerdim yeni bölümleri.Zaten bugünlerde dizi üstüne dizi tüketiyoruz.Bayramda tüm gün yayınlana ve maaile izlediğimiz Merlin bölümlerinden hiç bahsetmiyorum..Ve tabi Dexter bitene kadar gerçek dünyaya kolay kolay dönüş yapamam herhalde; işin kötü kısmı birde rüyalarımda görüyorum onları.Huzurlu bir uykuya hasret kaldım kaç zamandır; ve de sadece rahatsız etse neyse, korkuyorum da salak bir şekilde..En fazla 3 hafta sonra Dexter bitecek ve beni yeni sezon için ağlarken bırakacak.O zamana da mutlaka bir Dexter yazısı atarım artık, kendimi biliyorum..İzlemeyenlere sesleniyorum; hani olurda denk düşerseniz şöyle bir göz atın derim, aksiyon orada..

2 comments

  1. 2. dönem kendisiyle ilgilenmeyi düşünüyorum xD
    ancak gittikçe bayatlaştığından behsedenler var
    yine de ben zaaten merak ediyordum bir de sen öneriyorsan bir yerden bulmalı o zaman Dexter denen elemanı xD

  2. @ mavi

    Arkadaşım sen bakma bayatladı diyenlere; izleyip kendi düşüncen olsun..Ben şahsen hiç bir şeye değişmem bu diziyi; Dexter bir tanedir..Mutlaka am mutlaka izle; özellikle ilk sezonu en güzelidir, bir başladın mı alıp başını gidiyor..

Bir Cevap Yazın

