Kohishi Tagari no Blue

Az önce çok güzel bir mangaya başladım.Aslında devam mı yoksa bitmiş bir manga mı bakmadan okumaya başladığım için “devam” olduğunu görünce tadı damağımda kalarak biraz üzüldüm ama yine takip edilebilecek zevkli bir manga keşfetmek adına hoş duygular içindeyim şu an..Nasıl da cümleler kuruyorum Yarabbim, sanki bu konuda otorite olmuşumda havalı havalı yazıp çiziyorum..Zaten resimden de anlaşılacağı üzere, çok tatlı bir şeyler çizilip atılmış ortaya işte..

Artık manga okurken daha seçim esnasında, lise temalı mangalardan kaçınmaya çalışıyorum, hatta konu hoşuma gitse bile “gına geldi” diyerek uzak durmak istiyorum ama insafsızlar en güzel hikayeleri de liseden çıkarıyorlar.Tamam hepsinde aşağı yukarı aynı şey söz konusu; lisenin popüler erkek karakteri – ki bütün kızlar onun peşinde- ve bir şekilde pasaklı kızı arasında farklı başlayan ama mutlu sonla biten ilişkileri..Durum böyle olunca okuyucu olarak kaçınmak boynumuzun borcu oluyor bir süre sonra, ancak yine de böyle bazen insanın basireti bağlanıyor ve yine aynı temaya sahip bir manga okurken buluyor kendini..Haksızlık yapmak da istemiyorum, sonuçta bu mangayı çok ama çok beğendim, bir şekilde de övgü dolu cümlelere girmem gerek..

Şimdi elimizde oldukça sakar ve her daim “yanlış seçimler” yapmakla ünlü bir kızımız var.Liseye başladığının ilk günü okula geç kalmamak için yanlış sokaklara girip koştururken birden ayağı takılıp yere yapışıyor.Dönüp baktığında bir köşe dibinde ağlamakta olan erkek karakterimizi görüyor.Burada ayrı bir parantez açmak istiyorum, çocuk o kadar tatlı ki ne zaman görünse ekrana yapıştım resmen.Biliyorum, biliyorum şimdi bunu okuyan erkek olursa –ki sanmıyorum- gözlerini devirecek ama aynı şeyi bayan karakterimiz içinde söyleyebilirim; o da çocuğa on basacak bir şirinlik içinde.Zaten onları yan yana gören ne kadar uyumlu bir çift olduklarını anında anlayabiliyor; şu hep bahsedilen “salak çiftler” gibiler..

Neyse, çocuğun ağladığını görünce sebebini bilmese de onu teselli etmeye başlıyor ve daha adını dahi bilmediği çocuk bizim kıza çıkma teklif ediyor.Aslında tam olarak “benim kız arkadaşım olur musun” teklifini yöneltiyor.Tabi daha sonradan öğreneceğimiz şekilde çocuk kıza gerçek bir sevgili olayından bahsetmiyor; tamamen “sahte bir kız arkadaşlık” mevzu bahis..Arka planda neden bu teklif yöneltiliyor gerçeğini sonradan öğreniyoruz ama bir şekilde kızı ikna edip sahte ilişkilerine başlıyorlar.Tabi kız her ne kadar buna karşı olsa da çocuk bütün okula kızı parmağıyla gösterip “o benim sevgilim” diyerek damgalamış vaziyette.Yine de hani bazı mangalarda ana karakterlerden birine illaki gıcık oluruz ya, burada bu duygunun yanından bile geçmiyoruz..

Çocuktan hoşlanmam diye düşünmüştüm ama bu konuda yanılmak güzel bir sürpriz oldu benim açımdan..Sevdim, sevdim ve de sevdim arkadaşım..Bu kadar basit, daha 4 bölüm yayınlanmasına rağmen , yeni bölüm için can atmaya başladım.biliyorum mutlu son olacak –umut ediyorum desem daha doğru olacak- ama buna kendi gözlerimle şahit olmak daha zevkli olacaktır.Merak edenler buradan okuyabilir.

Reklamlar

9 thoughts on “Kohishi Tagari no Blue

  1. mangayı öyle bir anlattınızki izlemek için can atıyorum.bölümler ilerleyince türkçe çeviriside yapılır umarım.ben bu siteyi aylardır takip ediyorum ama yorum yazmak bugüne nasıpmiş galiba :)caffe prince tanıtımını ararken tesadüfen keşfetmiştim burayı o diziyi çok beğenmiştim hele sizin yorumlarınız ayrı bir istek uyandırıyor izlemek için ıtazura kiss in mangasını ilk bu siteden duydum eklediğiniz adres sayesinde ilk defa bir manga izledim.dizisini izliyordum ama mangasından haberim yoktu.oo baya uzun yazmışım kısaca size teşekkür ederim .filmlerdede dizilerdede yorumlarınızı eksik etmeyin:)

  2. @ nermin

    Çok teşekkür ederim Nermin..Zaten bende yazdıktan sonra bir okuyorum, reklam yapmış gibi anlatmışım yazılarda; bir an kendimden korkuyorum..Şaka bir yana beğenmen, takip etmen çok mutlu etti beni.Bu manganın türkçe çevirisini yaparlar mı bilmiyorum, ama birileri el atsa, ne çok insanı mutlu edecekler bilmeden..

    Blog, nerdeyse 1.5 yıllık oldu, zaman çok hızlı geçiyor valla; bende başlarken bu kadar uzun süre devam ettireceğimi hiç düşünmemiştim ama işte ben yazdım, insanlar yorumladı; bir yerd eteşvik oldu derken bugünlere kadar geldik..Hem belli olmaz, seninle birlikte bir 1.5 sene daha yaparız.. 🙂

  3. 🙂 Burayı okuduktan sonra bu mangaya başlamıştım 🙂 yazmadan geçemedim. 🙂 Gerçekten çok güsel bi mangaydı.. Sen olmasaydın görmicektim böyle bi mangayı 🙂

  4. Ha bu arada manganın tamamlanmış hali çıktı mı 🙂 Ne zamndır bekliorum. Acaba başka bi sitede warmıdır 🙂

  5. @ fato

    Bende çok beğenerek okumuştum; hatta okmaya başlarken bitmiş bir mangayı okuduğumu düşünüyordum ama maalesrf bir baktım en heyecanlı yerde kalıvermiş.Bende kontrol ediyorum ama yeni bölüm daha eklenmiyor..

    Benim verdiğim adreste, mangafox’ta sadece 4 bölüm verilmiş, ama mangatraders’te 6 bölüm var..Adresi veriyyorum, isterse oradan diğer iki bölümü indir zira ben öyle yapacağım..

    http://www.mangatraders.com/manga/series/4782

    Üye değilsen mutlaka üye olmanı tavsiye ederim; bundan daha geniş bir arşive sahip manga download sitesi bilmiyorum..

  6. 🙂 Hemen bakıyorum. 🙂 6 bölüm olsun bi kaç bölüm daha okuyumda 😀 O kadar yavaş gelioki yeni bölümleri bekle bekle okuduğum yerleri unutuorum 🙂

  7. Aslında düzenli olarak yayınlansalar, bitmemiş olması o kadar da kötü olmuyor; arkası yarın gibi heyecanla bekleyip okuruz..Ama çeviri gruplarının insafında olduğumuzdan ve bu işi tamamen bedava yaptıklarından elimiz mahkum onlar ne zaman çevirse bizde o zaman okuyabiliyoruz..Ve sanırım bu mangada uzun aralıklarla çevirisi yapılanlardan..

  8. Mutlu eden manga…o kadar gercekciydi ki konusu. bir erkegin kac yasinda hangi milletten olursa olsun elindekinin degerini ancak kaybedince anladigini daha naif daha gercekci hem de bu kadar mutlu ederek anlatmis. Kizi da cok sevdim sakar olsa da cok guclu oldugunu dusundum. Bende ayri bi yeri oldu bu manganin, herkese tavsiye ederim

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s