Bayram geldi, hoş geldi…

Ve bir kurban bayramını daha görmüş bulunuyoruz..Büyük bir şans ki, bu bayram ilk gün çalışmıyorum; gerçi yarın akşam nöbetim var ama ilk gün ilk gündür diyerek her zamanki bayram heyecanına girmiş bulunmaktayım.Bir de bu bayram, hayatımda ilk defa bir kurbana ortak oldum –para kazanınca böyle oluyormuş-.Farklı hissettirmiyor ama ne bileyim, sanki daha büyümüşüm gibi hissediyorum.Zaten harçlık olayı bizi çoktan terk etti artık benden bekliyorlar ama, yine de inanıyorum sırf “bugün bayram” coşkusuyla geçecek güzel bir bayram bekliyor bizi..

Ne diyelim, herkesin kurban bayramı mübarek olsun ve dilerim herkes güzel bir bayram geçirerek mutlu olur..

18 comments

  1. @ emir

    Seninde bayramın hayırlı olsun Emir, hep birlikte nice bayramlara diyelim..Hiç belli olmaz 5 sene sonra bir bakmışız yine birbirimize bayram mesajları atıyoruz.. 🙂

  2. İlk kurbanım olarak seni seçiyorum ofori. Süle nereni keseyim. 😀

  3. @ engerix

    Göbekten biraz alabilirsin sanırım; gerisi bana kalsın 🙂 Seninde bayramın mübarek olsun arkadaşım, nice bayramlara..

  4. Oforim arım balım peteğim 🙂 Bayramın kutlu olsun arkadaşım. Nice bayramlara sağlıkla, huzurla inşallah.

  5. Oforicim Bayramın Mübarek Olsun. Sevdiklerinle Beraber Nice Bayramlar Geçirmen Dileğiyle 🙂 Değil 5 yıl yıllarca dostlukların unutulmaması dileğiyle 😉

  6. @ nefertiti

    Saol arkadaşım, seninde bayramın mübarek olsun..Güzel bir bayramın birinci günü geçirdim, inşallah seninki de güzel geçmiştir, sonu da güzel bitsin diyorum..

  7. herkese iyi bayramlar
    banada tabi
    sonrasındaki sınavları düşünce hele =S

  8. Bilmukabele ne yahu. 😀 Sanki birden siyah beyaz oldun offori. Yeni temanıda beğenmedim zaten.

  9. @ engerix

    Hahahah, fazla sataşma collapse; “bak kuzum neçün böyle konuşuyorsunuz, sitenin nacizane görünüşünü neden yerden yere vurma gereği duyuyorsunuz, yoksa bizi sevmiyor musunuz” derim, kendimden korkarım saonra 🙂

  10. kaçırmadım değil mi, saate bakayım, hah daha varmış bitmesine 😀 bayramın mübarek olsun ofori 😀

  11. @ ruzigar

    Yok arkadaşım kaçırmadın, seninde bayramın mübarek olsun.Nerelerdesin özledik seni 🙂

Bir Cevap Yazın

