Cappuccino ~ Birlikte içince güzel…

5

Manga okumaya kaldığım yerden devam ediyorum; tabi arada işten ve uyumaktan fırsat bulursam..Josei mangalarda bir süre takılmaya karar verdim; zira cidden okuması daha zevkli oluyor.Daha gerçekçi bir yanları var; öyle kurgu bir şey okuyorum mutlaka mutlu son olur, hayat daha az ciddiye alınır kıvamında ilerlemiyorlar, mutlaka ucundan bucağından gerçeklere dokundurma söz konusu..Zaten Josei denildi mi adı üstünde; ilişkilerde daha sade, yalın bir anlatım söz konusu oluyor.Valla ne yalan söyleyeyim, bu türü okumayı çok özlemişim.Şimdiden söyleyeyim, bayanların seveceği bir tür, erkeklere pek hitap ettiğini söyleyemem..

Untitled 1

Üniversitede tanışan iki genç birlikte olmaya başlıyorlar.Mezuniyet sonrası iş güç sahibi olup görüşmeye bile vakit bulamayınca, ve de tam o anlarda kira sözleşmeleri gündeme gelince birlikte yaşamaya ve böylece masrafları da bölüşmeye karar veriyorlar.Tabi bu durum bir Amerikan kültüründe ki gibi “biz birlikte yaşıyoruz, amanın aman” havasında olamıyor; zira bizimkiler Japon kültüründe “evlenmeden nasıl birlikte yaşarsınız” tartışmalarının içine düşüyorlar.Aileler öğrendiğinde “madem birlikte yaşamak istiyorsunuz, o zaman evlenin” diye karşılarına çıkıyorlar ama bizim ikili, evlilik için erken, önce birlikte vakit geçirelim sonra zaten evleneceğiz diyerek ikna ediyorlar ailelerini.Sonrasında taşınma, birlikte yaşamaya başlama ve belli bir süre sonra aynı rutinin içine girmeleri ile devam ediyor..

Zaman geçtikçe sorunlarda ortaya çıkmaya başlıyor tabi, kız çok iyi niyetli, hani kızsa, üzülse bile kelimelere döküp anlatmıyor sevgilisine..Çocuk da kendi düzeni içinde belli bir alışılmışlık hissiyle kızla yaşamaya devam ediyor.Kız çocuğun açık açık evlenme teklif edeceği günü beklerken işler pek mutlu son kıvamında ilerlemiyor maalesef..Zaten normal bir shoujo manga olsa, mutlu son beklentilerimiz olabilirdi ancak sanırım ciddi bir spoiler veriyorum ama maalesef bizimkilerin mevcut durumu ilelebet sürmüyor.Çocuk öğretmenlik yaptığı dershanede bir öğrencisine takılınca, kız bunu öğrenince gidişatı tahmin etmek için dahi olmaya gerek olmuyor..

cappuccino_v01c01_p02

Yine de okuması zevkliydi, çizimler ve akıcılığı derken yarım saate bitirmişim, şimdi aynı mangakanın diğer mangalarına saldırmayı düşünüyorum. Uzun zamandan sonra yarın bütün günüm boş; bir gün bir gündür diyerek doya doya okumayı düşünüyorum.Bu mangayı da cidden tavsiye ederim, insanın içi burkuluyor okurken ama yine de ağızda hoş bir tat bırakarak bitiyor.Merak edenler buradan okuyabilirler..

7 thoughts on “Cappuccino ~ Birlikte içince güzel…

  1. sesin manga okumana hayranım yahu
    ve aslında senin tavsiyen üzerine başladığım hiç bir şeyden pişman olmamama rağmen
    bi şu manga işine başlayamadım ^^
    ama yazılarından öğrendiklerimle artistlik yapıyorum
    yalan yok xD

  2. @ mavi

    Güldürdün beni valla, artistlik yapacak bir şey yazmıyorum ki 🙂 Valla bak iyi yine, sen çevrende bu konuşacak birilerini bulabiliyorsun ben kardeşimden başka birilerine “manga” desem onlar müzik grubu anlıyorlar.Manganın ne olduğunu bilen biriyle daha gerçek hayatta tanışamadım, o kadar içler acısı bir durumdayım yani..

    Bunu okuma boşver, daha güzelleri var; bu biraz iç karartıyor..

  3. ahh ismi mi beni sardı yoksa çizimlerinin hoşuma gitmesi mi bilmiyorum dün okuyuverip bitirdim xD tabi son bölümlerde allah belanı versiiiin modunda ilerledim ama olsun :/ haketti işte pislik içim mahfoldu kız için bide yalansöylediğini bildiği halde hiç karşısına çıkıp napıyosun sen yaaa tarzında bişey de söylemiyo sinirm bozuldu 😛 ahahah neyse yinede vakit kaybı değildi okuduğum için mutluyum =)

  4. @ ninsan

    Bende senin gibiydim valla; çokça Allah belanı versin, gözün kör olsun cümleleri sarf ettim baş karaktere karşı.Etme bulma dünyası işte; sen gül gibi kızla yaşa, gününü gün et, kızl seninle evleneceği günü beklesin, sonra da aldat kızı.Güzel başladı ama acı bitti; gidişat hoşumuza gitmese de ben sonunu beğendim.Kız onunla kalmayı göze alabilirdi; hikayede böyle biterdi, bizde kudururduk..

    Mutlu son kıvamında illerleyen onca manga arasında gerçekçi takılarak sıyrılmış bir tanesi diyelim..

  5. evet aslında bi yerde artık görmekten sıkıldığımız happily ever after modunda olmayan bi mangaydı o yönü güzel de yinede sinirlerim bozuldu ya xD bre herif ne diye aldatıyosun gül gibi kızı hatun da ayrı mesle ne diye kafasını kırmıyosun sen onun bile bile xD

    neyse yinede mutluyuz kendisinden .d

  6. @ ninsan

    Heheh, bence de.Hadi oğlan yanlış, kızda yanlış kendine göre.Bunca zaman bildiği halde susmamalıydı; sonunda yine de üzülen, kırılan kendisi oldu.Ama manganın sonunda çocuğunda kızı kaybettiği için pişman olduğunu görmek beni yeteri kadar tatmin etti.Hiç olmamasından iyidir dedim valla..

  7. sonuç olarak ikiside yanlış bi yerde xD ama pişmanlıklar beni etkilemiyo öyle de bi durumum var pişmanlığın sonunda harekete geçmesi gerekir bence Xd neyse söylediğin gibi hiç yoktan iyidir .d

Bir Cevap Yazın

