Partly Cloudy ~ Pixar gururla sunar..

608

Az önce Pixar’ın kısa bir animasyonunu daha izledim; gerçi bir izlesem kendimi kaybediyorum deli gibi sağda solda videolara saldırıyorum, bunu nasıl görmedim anlamadım; kendimi kınamakla birlikte çok beğendiğimi de araya sıkıştırayım..Siz insanoğlu; türler nesillerini nasıl devam ettirir biliyor musunuz, herkesin “üreyerek” dediğini duyar gibi oluyorum.Ama hayır biyoloji dersleri, türlerin fizyolojisi falan hepsi hikaye; nesillerin devamı leyleklerin ve küme küme bulutların elinde.Onlar çalışmazsa, bir greve gitseler yok olduk gittik..

Zaten bu konu çocukluğumuzun klişesi; yeni nesi çocuklarını nasıl kandırıyor bilmiyorum ama bizim zamanımızda bu leylek muhabbeti meşhurdu; çoğu şeye inandığım gibi buna da inanırdım hatırlıyorum.Hele bir de o zamanlarda bu animasyonu izleme imkanım olsaydı kime beni aksine inandıramazdı herhalde –çok saftım çook-..Hem animasyonda; birileri güzel işleri yaparken birilerinin de kötü işleri yapmak zorunda olduğu gayet güzel bir şekilde gösterilmiş..Duygu yoğunluğu fazla bir animasyon fakat çok ama çok hoş; mutlaka bir bakın derim zaten 5 dakika bir şey, başladığı gibi bitiyor..

Hem ayrıca yağmurun yağması kimyasal bir olayda değil; o konuda da kandırılmışız..Yağmur yağar çünkü , o anlarda bulutlar ağlar; yılın belli zamanlarında biraz fazla ağlıyorlar o kadar..Kısacası; hayat animasyonlarda daha zevkli..

2 thoughts on “Partly Cloudy ~ Pixar gururla sunar..

  1. @ elif

    Pixar utandırmıyor adamı; beni de daha hiç hayal kırıklığına uğratmadı, aynen böyle devam etsin başımızın üstünde yeri olsun..Bulut çok tatlıydı bu arada; leyleği onu terk ettiğinde -veya o öyle sandığında-ne üzüldü ama..Ee herkes şirin şeyler yaparken birilerinin de diğerlerini yapması gerekiyor..

Bir Cevap Yazın

