Dexter ve 4. sezonu…

Dexter-dexter-1388906-1280-800

Ve Dexter 4. sezonuyla başladı; gerçi daha yeni başlamış da ben heyecandan heyecana sürüklenmiş gibi konuşmayayım, az önce 4. bölümünü izlemiş bulundum..Özlemişim bu duyguyu; heyecan içinde her hafta yeni bir bölüm beklemek, acaba neler olacak diye kafa yormak; diğerlerinin tahminlerini okuyup kafama yatana sıkı sıkıya tutunmak çok güzel bir duyguymuş..Uzun zamandır yeni bölüm bekleyeceğim dizi izlemiyordum, daha çok bitmiş dizilere dadandığımız için biri biter diğerine tek tık mesafede günlerlimi geçiriyordum..Dönem başladı 4 tane taze haftalık dizime kavuşmuş oldum.Dexter daha 4’ün ilk bölümünde sezon finali yapar edasıyla bir bitiş yapmıştı, sonrasını beklemek nasıl eziyetti anlatamam..

Evli bir Dexter, nasıl desem “dağılmış” bir Dexter gibi..Hani insanlar evlenir de kendilerini toparlayıp çeki düzen verirler ya, bizimkisi tam aksi, resmen dağıtmış bir görünüm sundu bize.Hele ilk bölümün açılış sahnesi yok mu; gülmekten yerlere yattık.Adamlar işi biliyor azizim, nasıl bir bölümdü o öyle, büyük bir beğeniyle izlemiştim.Şimdi bölümle ilerledikçe Dexter bir taraftan kendini toparlamaya başlıyor, diğer taraftan “bu taraf daha çok Rita ve çocuklar cephesi oluyor- bir şekilde veriyor..Onun aile sorunlarını, köşeye sıkışmış hallerini daha çok göreceğiz herhalde; ama işte millete öyle bir güven vermiş ki ne olursa olsun bir şekilde kurtulmanın yolunu bulur diye düşündürüyor..

dexter-therapy

Ve bu sezonun diğer seri katili; etrafta elini kolunu sallayarak rahatça dolaşıyor.Ne yalan söyleyeyim Dexter’ı ne kadar sevdiysem bu adamdan da o kadar nefret ettim.Çok korkutucu geliyor ama Dexter’dan alamadığımız o “tekinsiz, korkutucu” havayı bu adam yaşlı haliyle dinç bir şekilde sunuyor bize.Bir an önce kurtulsak şundan diyorum ancak nafile tabi, adam bu sezonun bizi uğraştıracak karakteri.Tabi daha Dexter’ın hedefi haline gelmedi, bir yolları kesişse o zaman tadından yenmez bölümler bekleyecek dizi.Ne diyelim; hoş geldin Dexter 4. sezon..

Bir Cevap Yazın

