Baby Pop ~ Sevgili babam..

Baby_Pop_vol01_ch01_000Cover

Eskiden ne kadar çok manga okurmuşum onu hatırlıyorum şimdi; bugün yine bir tane daha okudum ve bu da “daha önceden okuduğum” bir manga çıkıverdi. Okudukça tanıdık geldi, hatırladım tabi ama yine de son bölümlerini çıkaramadığım için hiç aksatmadan bütün bölümleri okudum.Mangakası Kimi Wa Pet’i yazan kişiyle aynıydı, farkında olmadan ben bu mangakanın etrafında dönüp durmuşum da haberim olmamış.Konusu, aslında çok tanıdık gelebilir, en azından artık bana öyle geliyor..Genç bir adam, kendisinden yaşça büyük bir kadınla evlenir, ama balayında eşi bir trafik kazasında ölünce, eşinin liseye yeni başlayan kızıyla aynı evde yaşamak zorunda kalır, ki aralarında pek de ahım bir yaş farkı yoktur..

Baby_Pop_vol01_ch04_122

Konu bu olunca; bunun gibi sayısız manga okumak kaçınılmaz oluyor zaten.Hatta temeli aynı ama gidişatı farklı bir manga okuduğumu çok iyi hatırlıyorum; öyle ki bu mangayı okurken ikisini sıklıkla karıştırdım.Diğerinde sonunda ikisi aşık oluyorlardı, bir şekilde öyle ilerliyordu manga ama bunda durum daha masum bir baba –kız ilişkisi ekseninde devam ediyor.Aslında böyle gitmesi de daha iyi olmuş; hani diğer türlüsünü okumamış olsam, belki beklentim aşık olsunlar şeklinde olabilirdi ama, bir de olaya böyle bakmak daha eğlenceliydi..Bizim kız, biraz asabi, hatta biraz demek kendisine hakaret olabilir; sözleri bir kenara bakışları ile karşısında ki adamı olduğu yerde dondurur, bir üşüme hissi verebilir.

Baby_Pop_vol01_ch06_188

Zaten daha en başta annesinin bu genç adamla evlenmesine karşı duruyor ve bir de bu “üvey” babasını annesinin cenaze günü barda kızlarla eğlenirken basınca bu sapık, sabah akşam gözlük takan adama karşı soğuk olmasında ne olsun dedirtiyor..Adam, başta sunduğu imajı devam ettirmiyor ama; tamam biraz sapık, hatta meslek olarak mankenlerin çıplak fotoğraflarını çekmeyi para kapısı olarak seçmiş ama kızı gerçekten seviyor ve onun yanında kalıp, büyümesini, hatta onu kendi elleri ile evlendirmek istiyor.Kız ne zaman “bu evi terk edip gidip öz babamla yaşayacağım” diye tuttursa bizimkini öyle bir telaş sarıyor ki; valla ne diyeyim izlemek keyif vericiydi.Hatta sevgili kızı için, bir günlük tutuyor; kız o gün ne yapmış, ne kadar, kaç santim büyümüş hepsi kayıt altında.Bir de kızın erkek arkadaşını bulup öğüt vermiyor mu o sahnelerde gülmekten yerlere yattım..

11 bölümdü ama bir çırpıda geçip gitti; çizimlerin bunda büyük bir etkisi olduğunu da kabul ediyorum.Kızı öyle güzel çizmiş ki, durup durup insan sadece onun çizimine bakıp duruyor zaten.Mutlaka okuyun demiyorum ama, boş vakitte güzel vakit geçirmek için ideal bir manga; buradan okuyabilirsiniz..Özellikle aile tatiline çıktıkları bölümde çok eğlendim..

Bir Cevap Yazın

