Geleceğe dönüş ~ Her daim…

bttf3-clock

Bu seriyi izlemeyen yoktur diye düşünüyorum, zira hala izlemeyen varsa gidip başını bir yerlere vursun bir zahmet..Geleceğe dönüş serisi o kadar kıymetli geliyor ki bana, kendi kardeşlerim de dahil izlemeyen birilerini görünce asıl ben şaşkınlığa düşüyorum..Bu seriyi kaç defa izledim; bıkıp usanmadan daha kaç defa izlerim hiç bilmiyorum ama kendi çağını aşan bir fikirden kök almış bir film olunca; ve benim gibi bir izledi mi ve de beğendi mi yapışan bir kişilik bu filmi bulunca kolay kolay vazgeçilmeyenler arasına giriyor böylece..C-nbce saolsun, yine bu işe de al atmış ve seriyi hafatad bir filmini yayınlamak suretiyle bizim gibi sevenlerin beğenisine bırakmış..

Aslında bundan haberim yoktu, ta ki bir gece vakti –sanırım 3 falandı- nöbette işleri bitirmiş iki lokma bir şeyler yemek için mutfağa geçtiğimizde televizyonda fark edene kadar kendisini..Bir heyecanla izlemeye başladık; arada kalkıp oturduk ama serinin ilk filmini bitirmiş olduk birlikte..İkinci film ise yine beni nöbette yakaladı; bu sefer tek başıma oturdum izlemeye çalıştım ama nafile vakit bulup hepsini seyredemedim..Yine de zaten her karesini ezbere bildiğin bir filmi, uzaktan da olsa görmek yetiveriyor insanoğluna..Marty ve Doktor Brown’un zaman makinesi ile başlayan maceraları; geçmiş, gelecek; değişmiş bir şimdiki zaman ve çok uzak bir geçmiş yaparak bizi maceradan maceraya sürüklemeye devam etti..Bu filmden sonra dünya kadar orijinal fikirli film geçti önümüzden ama çocukluğumun en harika filmi olarak benim aklımda hala bu seri bir numara olarak kalmaya devam etti..

martydoc

Yani o dönemde böyle bir fikir, ve sahne geçişleri, hikayenin birbirinden kopmadan soru işareti yaratmadan devam edebilmesi derken ve de tabi o dönem benim yaşım da göz önüne alınırsa bu kadar sevilmesi; o kadar milyon dolarlık hasılatlar yapması kaçınılmaz oluyor. Şimdi çocukluğumu hatırlıyorum da nasıl da heyecanla izlerdim; ne mübarek bir seriymişsin sen diyorum şimdi..Belki de yaşlanınca şimdiki filmler gözüme öyle görünecek; filmlere karşı beğenim ve yaş arasında doğru orantı olduğunu artık kabul ediyorum..Neyse bu yazı bir şekilde bu seriye saygı yazısı olsun istedim ama artık olduğu kadar; seviyoruz velhasıl..

4 thoughts on “Geleceğe dönüş ~ Her daim…

  1. @ deli

    Yaww deli arkadaşım; valla bir bozukluk bulmasan şaşıracaktım, öyle esti bir anda öyle yazdık; düzeltmeyeceğim, kalsın öyle valla 😀

  2. @ kişisel depresyon anları

    Valla yapmak lazım en az 3 ay arayla, ben üçlemeleri bayramdan bayrama yapıyorum ancak; maaile yapınca daha güzel oluyor..Bu seri eskimez arkadaşım..

Bir Cevap Yazın

