How I Met Your Mother ~ Seviyorum yaa..

HOW I MET YOUR MOTHER

Başladığı ilk andan itibaren kesintisiz bütün bölümlerini izledim diyemem ama aralıklı da olsa bölümlerinin çoğunu izleyip, her daim sevip bağrıma bastığın nadide bir diziden bahsetmenin zamanı geldi.Böyle durup durup coşuyorum ya bu dizi konularında; baştan neden bu kadar istikrarlı gitmedim diye kendime hayıflanıyorum sonrasında.Ama ne yapayım; sanki en güzel bölümleri sezonlar ilerledikçe ortaya çıkıyor gibi geliyor bana..Beşinci sezona girmişken, bu sezon ekdnimi yeni bölüm diye bilgisayarı kemirirken yakalıyorum sıklıkla.

Dizide bütün karakterleri seviyorum sevmesine ama en sevdiğimin Barney olması kuşkusuz bir gerçek.Tam bir kazanova, sapığın teki, hiç kimsenin duygularını takmıyor; sadece kendi keyfine ve eğlencesine bakıyor ama yine de bir o kadar sempatik duruyor ki, bunca insan boş yere bu karaktere hayran olup kalmıyor tabi.Bu sezonda sonunda o da muradına erdi ve sevdiceğini buldu sonunda.Aslında bu duruma da kıs kıs gülmüyor değilim, zira bunca zaman ruh eşim diyerek dolanan bir Ted varken ortada, böyle bir araam işine içten içe gülen Barney, gitti ondan önce bir şekilde başını bağladı.Zaten dikkat ederseniz bu yazı bir şekilde, Barney ve Robin birlikteliğinin kutlanması ekseninde dönecek gibi görünüyor..

HOW I MET YOUR MOTHER

Ama ne yapayım, gönül istiyor ki her bölüm sadece ikisi üzerinden ilerlesin, ama tabi asla kötü bir gelişme de yaşanmasın.Gülelim, her bölüm gözlerimizden yaşlar gelsin istiyorum.Hani şurada utanmasam mümkünse şunları da bir evlendirelim; baş göz edelim diyeceğim ama yok demiyorum; burada dilimi ısırıp susuyorum..Ted’in karısını bulma çabaları içinde; öyle böyle koca dört sezon devrildi, beşde ağır ağır ilerlemekteyiz.Eşinden hala bir iz yok ortada, ama bundan o kadarda şikayetçi değiliz aslında.Biz bir beş sezon daha izlemeye devam edlim mümkünse..Buradan, birinci sezondan itibaren izleyebilirsiniz.

2 thoughts on “How I Met Your Mother ~ Seviyorum yaa..

  1. bence de dizi artık hep barney ve robin üzerinden ilerlesin 😀 umarım bu gidişat barney’yi bozmaz.

  2. @ içten

    En son bölümde Barney; “ben ne yaptım” diyerek bakınıyordu çevreye..Valla bir hinlik yapacak illaki ama umarım geç yapar..

Bir Yanıt Bırakın

