Deep Love- Host

logo

Serinin diğer bir mangasını da bitirmiş bulunuyorum; gerçi kısa olduğu için su gibi akıp gitmesi gayet normal sayılır.Bu sefer ki; az öncede bahsettiğim gibi esas oğlan hakkında.Ayu’nun başına gelenlerden sonra bizimki aynı ilk hikayede kızın hissettiği gibi; her şeyden vazgeçerek yaşamaya başlıyor..Başına gelenler veya başkalarına davranışları umrunda olmadan yaşamaya başlıyor ve meslek olarak kendine Host’luk, yani nasıl çevirsem bilemiyorum; jigololuk gibi bir şey seçiyor.Kadınlara hoş vakit geçirmek için çalışan klüpler var ve o da bunlardan birinde işe başlıyor.Meslek olarak Ayu ile ortak alanı seçmesi kıza olan düşkünlüğünün bir yansıması olsa gerek..

O ne biçim bir cümleyse; kendimden korktum bir an.Zaten manganın genelinde, alalen sergilenen –tüm hatlarıyla çizilen- cinsellik var gücüyle kendini göstermeye devam ediyor.Ama bu seride diğer ikisine nazaran daha az olduğunu söyleyebilirim..Neyse, bizimki daha yeni başlamasına rağmen diğer iş arkadaşlarını bu konuda baya bir sollamakta geri kalmıyor.Dışardan bakıldığında “gel bana aşık ol” kıvamında bir karakter çizerken; aslında arka planda biz hep onun için üzülmeye devam ediyoruz..Bir gün parkta küçük bir kızla tanışıyor; kız kör ve adı da “Ayu”.Aynı sevdiceği gibi bakıp gülüyor ona..Kader bu ya, zamanla bu küçük kızın Ayu’nun liseden yakın arkadaşının kızı olduğunu ve ismini de Ayu’dan aldığını öğreniyor..

250px-Deep_Love_Host

Hayatta bir amacı olmadan yaşayıp giderken bu kör kıza bakma işine veriyor kendini..ama işte dram bu ya; aynı bizim arabesk filmlerinde olduğu gibi kızdan bir şekilde ayrılmak zorunda kalıyor.Akşam akşam içimi çürütecek bir şey arasam, inanın bunu bulamazdım; aramıyordum ya onun için karşıma çıktı..Bir ara ağlarken yakaladım kendimi; zaten bu seriden sonra uzun bir süre dram okumamaya karar vermiş bulunuyorum..Okuyun diye tavsiye edemiyorum; ama dram sevenler için ciddi bir şekilde önerilir..Oturup olan biten her şeyi anlatmak isterdim ama tadını kaçırmakta istemiyorum..Buradan okuyabilirsiniz..

Bir Yanıt Bırakın

