Deep Love – Ayu No Monogatari

1007l

Dün akşamdan beri kendimi grip olmuşum gibi hissediyorum; aslında ne hissetmesi baya baya grip olmuş vaziyetteyim..Baş ağrısı eşliğinde bugün manga okuyayım dedim ve elim bu mangaya gitmiş bulundu.Gitmez olaydı dedim çoğu yerde; zira şu hasta halimle ruh durum, sayesinde çöküşe geçmiş vaziyette..İçim çürüdü resmen; bu kadar dram olur mu dedim çoğu yerde.Tabi hata bende okumaya başlamadan önce iyice bakacaktım sağa sola; nasıl bir şeymiş önceden anlayıp okumaktan vazgeçecektim..Ama yaptık bir hata, okuduk bir kere şimdi serinin devamını okuyorum, hiç pişman olmamışçasına..

Başrolde bir kızımız var; 16-17 yaşlarında lise öğrencisi Ayu..Kendisinin yaşamdan pek bir amacı yok; ölsem de yaşasam da benim için fark edecek hiçbir şey yok diyerek öylesine yaşamakta.Bu kadar bezgin ve umursamaz bir haldeyken, erkeklerle birlikte olup karşılığında para almak onun için sıradan bir meslek haline gelmiş..Yani daha manganın başında oldukça umutsuz bir atmosfer çiziliyor bize.Bir gece vakti eve dönerken yaşlı bir nineyle karşılaşıyor ve her akşam az çok onunla konuşup bilmediği bir şeyi keşfediyor, “sevilme ve mutlu olma” duygularını.Artık gideceği bir evi; eve gittiğinde ona sahip çıkacak bir ninesi ve sokakta bulup eve getirdiği yaralı bir köpeği var..

deeplove_vol2

Bundan sonra her şey daha iyiye gidecek diye kendimi kandırmışlığım boşunaymış diyen bir hikaye devamı bekliyor bizi.Neler olup bitiyor tam olarak anlatmak istiyorum ama manganın bir yerinden sonra esas oğlumuz çıkıyor ortaya.Ama onu da ilk sahneden sevmeye, bir yerde Ayu gibi bağrımıza basmaya başlıyoruz.Resmen içim acıyor yaa; yani yazarken okuduklarım aklıma geliyor da , suni bir şekilde kahrolmaya devam ediyorum.Sırf okuyana acı çektirelim, azcık azap çekip kahrolsun diye çizmişler resmen.Bunca zaman hep bir şekilde mutlu sonu bulmuş mangalar okuduktan sonra bu mana ağrı gelmedi desem yalan söylemiş olurum.Esas çocukla tanıştıktan sonra da acı çekmeye kaldığı yerden devam ediyor kız..

Deep_Love_Ayu_No_Monogatari

Zaten o ikisine o kadar üzüldüm ki; yaşadıkları ortama, diğer insanlara az tükürmedim..Deep Love bir seriymiş, sonradan öğrendim.Bu hikayede Ayu’nun öyküsü anlatılıyor; nasıl sevdi, sonra neler yaşadı gösterilirken; diğer hikayelerde esas oğlan ve Ayu’nun yakın bir arkadaşının devam eden öyküleri sunuluyor.Bunu okuduktan sonra diğerlerini okuyacağım; hani “beğenmedim” diyorum ya yalan, dram yapmak istemişler sonuna kadar da yapmışlar.Bağımlılık gibi, pek sevineceğim bir gelişme olacağını sanmıyorum ama okumaktan da kendimi alamıyorum bir türlü..Merak edenler; buradan okuyabilirler..

Bu arada, az önce resim bakınırken gördüm; manganın dizisini de yapmışlar, 13 bölümlük bir Japon dizisi..Bütün hikayenin özeti bu videoda desem yeridir; iyi yapmışlar, beğenmemek elde değil.

Bir Cevap Yazın

