Supernatural’de kaybolmak…

Castiel-Dean-Sam-supernatural-7908455-1280-800

Lise zamanlarımda delicesine izlediğim Buffy ve Angel dizileri vardı; heyecan içinde her bölümü izlerdik, babam araya karışıp televizyona el koyduğunda nasıl gıcık olurduk anlatamam.O zamandan bu zamana bir daha böyle fantastik bir dizi izlemem diye düşünüyordum; yani ne bileyim hani büyüdük ya o dizilerin içindeki olaylar, konular daha bir saçma görünmeye başlar diyen bir önyargı içindeyim.Aslında önyargıdan da öte, ilk izlediğim zamanlarda aynen böyle düşünüyordum..Supernatural; bir gün bu diziyi izleyeceğimi, üstüne üstük beğenip yeni bölüm için deli olacağımı asla tahmin edemezdim..

supernatural-wings-thumb

Son günlerde zaten bir dizi açlığı içindeydim; kardeşim saolsun onun biraz dürtüklemesiyle bu diziye dadanmış bulunuyorum.Şu an 5. sezonda olmalarına rağmen; bütün bölümlerini izlemedim; özellikle 4. sezonu izleyip biraz da geri dönüşlü bilgi aldıktan sonra 5. sezonun yeni bölümleri için gereken havaya girmiş bulunuyorum..Diziyi izlerken çoğu yerde “tövbe tövbe..” demekle birlikte yine de izlemekten kendimi alamıyorum..Bir de sahne arkası görüntüleri var ki, ben bu konuda daha uzun süre konuşurum gibi geliyor.Sam ve Dean boş yere insanları kendilerine hayran bırakmıyorlar.Özellikle Dean’ın mizah anlayışına hayranım; o kadar güldürüyor ki beni, sırf bu dizi onu izlemek için takip edilebilir.Çok hayran vari bir konuşma farkındayım ama uzun zamandır böyle bir eksiklik içindeydim herhalde, kendimi engelleyemiyorum..

yellowfever

Amerikan dizilerine geri dönmüş biri olarak, önümüzdeki yılın baya bereketli geçeceği düşüncesi içindeyim.Bu diziyi izlemeyen varsa benim gibi başlasın 4. sezondan, 5’in heyecanı içinde başından beri takip edenler arasında kendine bir yer edinsin..Çok güzel bir dizi gerçekten, hele herkesin adamı Castiel’le doruk noktalarında geziniyor..Deli dolu bir heyecan içindeyim, 5. sezon 3. bölümü izledikten sonra bu gayet normal geliyor bana..

9 comments

  1. @ mavi

    Son sezona geleceğim diye atlayarak izlersem böyle oluyor tabi; yoksa valla bir hesap yapsak sen benden daha fazla bölüm izlemiş olursun 🙂

  2. ve sanırım iki ay gibi bir sürede 5. sezondayım
    6. bölümü bekliyorum şu an delirttiler beni
    aslında geç bile oldu ama korkarak izliyorum
    oda da kimse yokken izleyemiyorum derken anca xD
    diziyi zaten az çok biliyodum ya da elemanları ama bu kadar bağlanacağım aklıma gelmezdi
    ana konu tamam süper fantastik gibi biraz heyecan sürükleyicilik
    ama hani ana konunun yanında verilen bir diğeri vardır ya ki genelde aşk olur
    burda ise bi kardeşlik var ya
    işte benim hassas noktamın tam üstüne dokundukları yer orasıdır ^^
    öldüm bitti resmen ya bunların ilişkilerine
    gerek mutlu gerek mutsuz günlerine
    elemanlara gelince
    birinci bölümde yavru köpek bakışlarıyla hemen içimi eriten Sam adam oldu bide abisine kafa tutuyo ,gerek karakteri gerek tipi değişti bi garip bişey oldu çıktı zaten
    en son gözü siyaha döndü artık bitti benim için o ufak kardeş
    yani abisi olmasa bi dakka katlanmam xD

    ve esas oğlan
    yani benim için ^^
    tamam bugüne kadar bi ton yapım izledik bi ton yakışıklı gördük
    of dedim bittim öldüm
    ama ilk defa işte bu benim adamım diyorum
    olay Jensen olayı değil bende
    Dean olayı
    o elemanı o kadar çok sevdim ki anlatamam
    yine yazıda tıkandığım yere geldim
    Dean’imi de direk anlatırım artık bi gün sana Oforicim

    sana yetiştim demek için gelmiştim çenem tuttu yine kusura bakma xD

  3. @ mavi

    Yaşasın, sonunda supernatural konuşacak birine sahibim 🙂 Sam için baştan beri pek öyle bir ilgi içine girmediğimden olsa gerek, ne yaparsa yapsın, başına ne gelirse gelsin beni pek alakadar etmedi.Tama severim, sayarım ama can sıkmadığı sürece her daim arkasında olabilirim.Hem şeytan olayında çok burnu sürtecek daha sonra, bizim intikamımız çıkıyor yani..

    Dean ise; evet azizim o başka bir şey, başka bir canlı..Umursamaz göörünüyor ama içlerinde en işine düşkün, en duygusal kendisi bence.Birde onun o espri yeteneği yok mu, yarabbim her ölüm gülmekten yerlere yatırıyor beni..Birde bir bakışı var, ölüyorum resmen..Zaten dizinin konusu güzel, heyecanlı.Onlar bile olmasa sırf bu kardeşler için bile izlerim, yalanım yok..

    Ama eklemeden geçmeyeceğim bir karakter daha var; Castiel..sırf duruşu yeter onun, boş boş bakışlar, hatta bazen anlamayan bakışlar derken bu dizide bir numaralı adamım o oldu.Mavi seninle anlaşalım, Dean enin olsun, Castielde benim..

  4. oyş evet ben meleğimizi naasıl atladım yahu
    oda Deanle takıla takıla onun gibi komik kafa bir eleman olup çıktı xD
    evet gerçekten geç geldi ama tam geldi. Hatta bi ara anam gidiyo mu oldum ama sanırım karakter oturdu artık o da hep bizimle ^^ çok karizma yakışıklı hemde süper yazılıp çizilmiş bir melek bence. Daha önce hiç bir yerde görmedim kendisini ama tam melek olucak adammış xD

    çok karlı bi anlaşma oforicim anlaştık xD

    dizi ilerledikçe daha çok konuşuruz bebek
    ben hala 6. bölümü izleyemedim =(

  5. ve yeni bölümler
    öldüm bittim yahu
    meleğimizi göremedik ama
    benim aşkım yettide taştı bile ^^

  6. @ mavi

    Aynen bende yeni bölümler diye ödlüm bittim.Pisler böyle uzun ara yaps,mak zorunda dğeiller.Birde iki bölüm verdler daha, hala kıyamet, castile falan yok ortada; sıradan bölümler izler gibiyiz valla..Geçsinler bunları biz heyecanlı kısımları istiyoruz..

  7. arayı uzattılar evet hemde sezon arası bile değil
    bitiricekler sanırım bu sezon cidden ve umarım güzel bir final olur.
    uyuz Sam’in abisine kazık atmadığı bir final.
    abi/abla-kardeş ilişkileri okusunda hassasım xD

    böyle bölümleride seviyorum ama evet ana hikayedende kopmamak gerek
    güzeldi ama ya beğenmemenin sebebi
    Castiel’i özlemiş olman olmasın sakın xD

  8. @ mavi

    🙂 Valla nasıl bildin Castiel’siz bölümlerde ayrı bir sinir harbine giriyorum.Adamı gördüğüm andaysa rahatlıyorum resmen.Öyle aktif olarak bir şey yapmasına da gerek yok, sadece bir köşede durup bize baksa yeter, bayılıyorum o adama..Tabi arada sırada Dean’la burun buruna geliyorlar ya, o kısımlara daha fazla bayılıyorum..

    Bu sezon çözemezler bence kıyamet meselesini.Bence sezon sonunda Dean Maykılın teklifini kabul edecek, ve biz tam kıyametin içinde bulacağız kendimizi.bu arad geçenlerde ekşi sözlükte bir yorum okudum çok güldüm yaa..Diyor ki “şu diziyi çarpılmadan bitisek bari..” Haklı yazan, nelerden konuşuyoruz ama 🙂 Sevillesi dizi yine de; geç keşfettik ama en güzel bölümlerinde yetiştik kendisine..

Bir Cevap Yazın

