Nynawea ve hediye paketi…

Bugün çok ama çok mutluyum.Sevgili Nynawea saolsun bana “elimde beyaz dizi var sana gönderebilirim” dediğinde nasıl havalara uçtuysam bugün onun iki katı bulutların arasındayım.Son bir kaç gündür maille konuşuyorduk, bugünde kargo kapıma dayanınca -adamın elinde koca bir kutu var bu arada- ayıp olmasın diye onun önünde normal bir surat ifadesi takındım ama arkamı döndüğüm gibi 32 dişi göstermem bir oldu..

Ne kadar mutlu oldum anlatamam, bir heyecan açtım kutuyu, içinde dünya kadar beyaz dizi beni karşıladı.Valla ne diyeceğimi bilemiyorum; buradan da diyorum, “çok ama çok teşekkür ederim arkadaşım”..Bu insanı nasıl mutlu ettin anlatamam..

15 thoughts on “Nynawea ve hediye paketi…

  1. Beyaz dizi falan ama kitap okuyorsun ya arkadaşım bravo sana ben o kadar uzun zamandır okumuyorum ki. Çok utanıyorum bunu söylerken. Bu arada ayran içtik ayrı mı düştük? Benim e-mailime neden cevap yok bakiim. Sana cadı dedim diye alındın mı yoksa 😛 Yoksa yoksa Oscar oscar diye başına ekşimemden mi sıkıldın 🙂 dürüst ol Ofori seni hiç sevmedim de ha hha -ayy çok Türk filmi gördüm kendimi.-

    Bu arada beni blogu ziyaret edersen sevinirim. Senden özel bir ricam olacak ama önce ne olduğunu görmelisn.

  2. @ la fea

    Bu yorumuna mailimle cevap vermiş bulunuyorum; buradan da belirtiyorum; “çok ama çok özür dilerim arkadaşım”..Zaten yakında ben değil sen “küstüm, sevmiyorum seni” diyeceksin bu gidişle.Hak ediyorum valla; affet beni..

  3. Yok yok demem 🙂 Seninle daha pasta yiyeceğiz bayramdan sonra, Kore lokantasına gideceğiz hep beraber ben keşkelerini söz kabul ediyorum. Gerekirse oraya gelir sürüklerim 😛 Bu arada madem bir sürü kitabın oldu artık tanıtımını da bekleriz 🙂

    Ben boşladım farkındayım ama dönüşüm muhteşem olacak :P:P

  4. ofori geliyor mu bayramdan sonraaa 😀 çok sevindim yaa, gözlerim parladı görseniz 😀 hımm oforicim hayırlı olsun kitapların, mutlu mesut yaşa, öptüm hepinizi 😀

  5. Ofori öyle bir şey demedi ama ben manevi baskı yapıyorum 🙂 Hem neden olmasın değil mi ama? 🙂

  6. @ ruzigar

    Söz veremiyorum arkadaşım, ama nasip kısmet diyelim..Kitaplarla valla öyle mutlu bir hayat sürüyorum ki sabah akşam cebimde bir tanesi eksik olmuyor..

  7. @ la fea

    Bir sürü kitabım oldu ama günde iki tane bitiriyorum valla..Zaten küçük ve ince kitraplar heyecanla okuyoruz, anında bitiyor.Dün otobüste okuyayım dedim, midem bulandı ; az daha oruçtan olacaktık valla 🙂

  8. evet La Fea’cım olsun tabi gelsin, çubuklarla yemek yiyeceğiz daha 😀 ofori nooooolur gellll 😀

  9. Facebookta grup açalım OFORİ İSTANBULA GELSİN diyenler. 🙂 Bir kaç sloganda bulduk mu tamamdır. Örnekler aşağıdadır:

    Ofori gelecek dertler bitecek 🙂
    Ofori içeri, yağmur dışarı
    Ofori dedik be dedik kız biz sana ne dedik :p
    Ofori gelmezse tüm Oppalar üzerindeki hakkı ikinci bir karar kadar kaldırılacaktır 😛

    Uysada oldu uymasa da oldu.

  10. Ofori gelmezse tüm Oppalar üzerindeki hakkı ikinci bir karar kadar kaldırılacaktır 😛

    Bu tehdidimi pardon yorumumu yinelemek isterim 🙂

  11. @ la fea

    Allah iyiliğini versin arkadaşım, güldürdün beni..Hele o sloganlar ne öyle, şahsen kafiye yeteneğine hayran kaldığımı belirtmek isterim..Böyle yapıyorsunuz ya sevildiğimi anlıyorum; bir de bu durumdam kardeşime inanılmaz nispet yapabiliyorum..

    Ayrıca oppalardan vazgeçemem ben; bak nasıl da beni can evimden vuruyorsun..Allah izin verirse yakın zamanda bende çok istiyorum artık buluşup hasret gidermek..

  12. @ ruzigar

    Ben beceriksizimdir, çubuklarla hayatta yemek yiyemem; yanımda kaşığım çatalımla gelirim artık:D

  13. Oppalardan kim vazgeçebilirki 🙂 O zaman bu yorumunu söz kabul ediyorum inşallah maşallah olmaz. Haberleşiyoruz bayramdan sonra ve gün ayarlıyoruz thats it 🙂

Bir Cevap Yazın

