Dıl Ne Jıse Apna Kahaa ~ Hint filmlerine merhaba deriz..

dnjak2P

İtiraf ediyorum; kişisel depresyon anları’nın blogunda gördüğüm Hint filmlerinin etkisiyle bende bir tane izleyeyim dedim ve kendimi bu filmi seyrederken buldum.Şimdi yine eskiden bahsedip kendimi yaşlı hissedeceğim ama elden gelen bir şey yok, “ben lisedeyken” diyen cümlelerimle başlıyorum.O zamanlar TRT bu Hint filmlerine takmıştı – Zaten Allah TRT’den razı olsun ne kadar farklı şey varsa ilk ondan görüp izlemeye başlıyoruz- Hafta içi her gün öğle vakti mutlaka bir film verirlerdi, o ara yaz tatilindeydik sanırım evde işleri bitirip televizyonun karşısına geçer başlamasını beklerdik sabırsızlık içinde..

Bu konuda hiç inkara gitmedim, her daim Hint filmlerini ve hatta o şarkı ve eşlik eden danslarını sevdiğimi hep kabul ettim.Sonra bir ara kestiler bu filmleri, bizde unutur olduk.Tabi o zaman netle aramız böyle yakın değildi, televizyonla kısıtlı kalmış dünyamda Hint filmlerinin gösterilmemesi demek benim onlara artık hiçbir şekilde ulaşamayacağım demekti.O zamandan bu zamana ara verdik desem daha doğru olur, sevgili kişisel depresyon anları bu sevgimizi bize yazıları ile tekrar tekrar hatırlatmış oldu.Dün izlemek için film ararken seçtiğim filmler arasında bir tek bunun online verilmesi, seçilmesinde ki en büyük faktördür tabi ki.Şimdi bu kadar gevezelikten sonra asıl mevzuya dönüş yapmakta yarar var; yukarda ismi geçen film aslında nasıl bir şeydir..

by1l5

Konusunu anlattığımda bir yerlerden tanıdık geldiğini hissedeceksiniz, zira bu konuyu işleyen bir Amerikan filmi de vardı.Tabi hangisi daha önce çekilmiş, kim kimsen esinlenmiş veya tamamen tesadüf eseri mi böyle bir benzerlikleri var bilemeyeceğim..Filmin başında mutlu bir çift görürüz; kadın çok güzel, iyi niyetli, kocasını çok seven bir doktor.Adam ise –ben hayatımda böyle sevgi görmedim- kadının bastığı yolları olay mahalinde kullanılan bantlar gibi çevreleyecek nerdeyse, o kadar seviyor ve gözü gibi bakıyor yani.Tabi bu durum; “ izleyici bakınız gözünüzün önünde böyle bir sevgi var, anlayın artık” der gibi hissettiriliyor bize.Hint filmi deyince biraz abartıyı göze alarak izlemeye başlamak, sonrasında yapılacak enteresan yorumların önünü kapatabilir..

Kadın bir trafik kazasında ölünce, adamın dünyası kararıyor bir anda.Yemeden içmeden kesiliyor haklı olarak.Ama canını sıkan başka bir şeyde, karısının ölmeden önce kalbini, nakil için bekleyen bir hastasına bağışlamış olması.Adam kızın kim olduğunu bilmiyor ve açıkcası bilmek de istemiyor.Bir şekilde kendi rutin yaşamına keder içinde dönüyor.Nakil yapılan hanım kızımız, filmimizin diğer ana karakteri.Posterde ki “bir adama iki kız” görüntüsü de böylece açıklığa kavuşmuş oluyor..Bir şekilde bu ikisinin yolları kesişiyor ve kızın kalbi bu adamı gördüğü her an onu da şaşırtacak şekilde “güm güm” atmaya başlıyor.Hatta ayakları istemsiz olarak, refleks geliştirmiş adamı gördüğü yerde takip ediyor..Sonrasında yaşanılacakları anlatmıyorum, zira çoğu şeyi ağzımdan kaçırmış oldum bile.

Bu arada bolca klip kıvamında sahneye ve danslara hazırlıklı olmak lazım; film sonunda kalkıp o figürlerden yapmaya da çalışmamak, zira bende hüsranla sonuçlandı.Gerçi yapmaya çalışırken çok güldük ama yine de arka fonda Hint müziği yoksa denemeyin.Link vermek isterdim ancak bende kaybettim linki, bu konuda kendimi kınıyorum ve bir şekilde denk gelirseniz izlemenizi önererek yazıyı bitiriyorum..

13 thoughts on “Dıl Ne Jıse Apna Kahaa ~ Hint filmlerine merhaba deriz..

  1. İzlemek lazım tabii 😀 Bu arada Lafea ile senin dedikodunu yapıyoz sürekli ofori şöyledir ofori böyledir diye. Hatta bi’ ara Lafea açtı ağzını yumdu gözünü derler ya işte öyleydi. 😛 En son ben böyle 9-10 milyon yüz baloncuk konu açmanın kaliteyi düşürdüğünden bahsediyordum .Neyse ben kaçayım.

  2. @ pırasa

    Bak bak, aramızı bozmaya mı çalışıyorsun nedir, ben kanmam bunlara.Bana yazılı belge sunmadığın sürece hayatta yutmam bu yemi..Hem zaten siz canım arkadaşlarımsınız, istediğiniz kadar çekiştirin, canınız saolsun bee..

    Ayrıca 9-10 milyon baloncuk konu atmayı çok seviyorum, kimse beni bundan vazgeçiremez 😀

  3. Haşmetlim konuştu sonunda 😀 Evet aranızı bozmaya çalışıyorum. Nasılım.

  4. Sen bizim aramızı açamazsın ki boşuna uğraşma 🙂 Yemin ederim bu ara blogdaşlar olarak pek bir telepati empati anlarındayız 😛 KDA dan önce düşünüyordum Muson Düğününü yazsam mı diye sonra bıraktım Sonra dedim ki epeydir ziyaret etmedim siteyi bir bakayım. Bir de ne göreyim KDA Hint filmleri atağı yapmış 🙂 Bir de klip koymuş filmden müthiş eğlenceli.

  5. @ pırasa

    Valla tam da ismine yakışır bir arabozuculuk içindesin, takdir ediyorum seni..Yine de o kadar kolay bozulmaz bizim aramız, seni gidi nifak tohumcu..

  6. @ la lea

    Muson düğününü bende izledim vakti zamanında televizyonda.Ama o kadar uzun süre geçtiki üstünden bir daha bakmakta yarar var.

    Valla sorma KDA saolsun Hint rüzgarlarına savurdu bizi, onun bloğunda gördüğüm filmleri de bir bulsam bak ne kadar mutlu olacağım..

  7. KDA amcamızın oğlu değil amaaaaa biz onu senden daha çok seviyoruuzz. Çünküüü onun blogu vaarr 😛

    Oforicim benimde filmi yeniden izlemem lazım DVD si var bende ama uzun zaman oldu. KDA bir de link verse izlediği filmlere dizilere tam süper olacak ama çok legal takılıyor arkadaş 🙂

  8. @ la fea

    Arkadaşıma sonuna kadar katılıyorum; çünkü onun “blogu” var 😀

    La fea, sorma valla, kendisi indirip yüksek kalitede izliyor hepsini, bizi sesi, görüntüsü, alt yazısı berbat bir online linkten mahrum ediyor..Ne yapalım bizde onu böyle kabulendik..

  9. Kore sevdam başlamadan önce,ne çok Hint filmi izlerdim.Evet TRT bir ara veriyordu,daha sonra Kanal 7 de vermeye başladı ve ne olduysa durdular halbuki o kadar güzel filmleri varki.Bir de Kanal D de gece 2 de verirlerdi.Uykuyu feda ederek izlerdim.Unutulmaz filmler listemde DEVDAS ilk sıradadır.Danslar var ama dansın içinde bile hüzün arıyor insan o filmde.
    Bu filme gelince konusunu okur okumaz ”aaa kore dizisi var,hatta aynısı ” dedim.Summer Scent ismi.-herşeyi koreye bağlar oldum 😀 -Konular aynı olsa da başka versiyonlarını izlemek zevkli oluyor.Hint filmlerini izlemek isteyenlere link vereyim.Site sahibide 1 numaralı Hint hayranıdır ayrıca 😀

    http://www.ezgifilm.net/filmizle/category/bollywood-hint-filmleri/bollywood-hint-filmi-tr-altyazi

    http://www.ezgifilm.net/filmizle/category/bollywood-hint-filmleri/bollywood-hint-filmi-tr-dublaj

  10. çok fena bir şekilde dedikodum yapılmış görüyorum… 🙂
    online film izlenmez arkadaşlar bırakın… görüntüde seste kalite yok ben bir çok filmi de 5.1 ses ile arayıp bulmaya çalışıyorum artık düşünün evdeki cümbüşü…
    link verme meselesine gelince evet legal takılıyorum ama zaten arattığın anda çoğunu paylaşan link bulabiliyorsun. torent, link şu bu demiyorum… gerçi yakında korsancı diye basılabilirim ama hepsi şahsıma munhasırdır :)neyse vakit bulmuşken bir iki film yazayım ben 🙂

  11. @ KDA

    Zaten ben senin bilgisayarında ki o filmlerin sayısıbı hayal bile edemiyorum, bir yazında bahsetmiştin sanırım 100’lü rakamlarla ifade edilir cinstendi.Şimdi bize açıkça söyle; elinde kaç tane film var..Halk -ben- gerçekleri duymak istiyor artık..

  12. @ betterfly

    Link için çok saol arkadaşım, verdiğin gibi hemen baktım..Gözüme kestirdiğim bir kaç film var, yakında izleyip bir iki yorum fırlatmayı düşünüyorum..Hint filmi izlemek ayrı bir keyif veriyor insana..

Bir Yanıt Bırakın

