Ouran Host Club ~ Bende katılmak istiyorum…

508521___Ouran_Koukou_Host_Club____by_Are

Lovely Complex’i izledikten sonra; en az onun kadar tatlı, eğlenceli bir anime arayışına giriştiğim dönemlerde her tarafta bu animeden bahsedildiğini okumuştum; hatta o dönem izlemek için birkaç girişimim de olmasına rağmen aradan uzunca bir zaman geçip kardeşim indirene kadar tek bir karesine bile şahit olamadım..26 bölümlük bir anime; insan izlemeye bir başladı mı bir gün içinde bitebilecek bir bünyeye sahip; kendini o şekilde rahatlıkla izlettirebiliyor..Zaten bölüm başı 20 dakikadan hesaplarsak, bir de içinde ki heyecan ve eğlence faktörü ile o 20 dakika insan 2 dakika bile gelebiliyor.

Bu anime hakkında yapılan yorumları okuduğumda, çıkardığım tek sonuç şu oldu; “eğlenmek izliyorsan izle..Bende eğlenmek istedim ve işte buradayım; gülmekten yerlere yatmış bir halde, gözümde yaş kalmadan.Host Club; yakışıklı ve zengin erkeklerin bolca olan boş vakitlerinde kendileri gibi zengin ve boş vakti olan kızları eğlendirmeleri; profesyonel olarak onlarla kur yaparak onları mutlu etmenin yollarlını aramaları amacı güdülerek kurulmuş bir klüp.Buradan yola çıkarak olayın geçtiği mekanın ve şahısların oldukça zengin insanların çocukları olduğu kanaati ortaya çıkabilir.İlk bölümde esas kızımız –aslında oğlan da diyebiliriz- kısacık saçları ve erkek forması içinde sakince ders çalışacağı bir yer ararken hiç kullanılmadığını düşündüğü müzik odasına adımını atıyor ve bu enteresan klüp ahalisi ile istemeden de olsa tanışmak zorunda kalıyor..

1024-by-768-568422-20081011144650

Bir de kulübe ait çok kıymeti ve vazoyu yanlışlıkla kırınca klüp üyeleri onun yanlarında çalışarak borcunu ödemesini istiyorlar.Bizim burslu okuyan kızımız iki gözü iki çeşme başka seçeneği yok, bu garip insanların arasına katılmış oluyor böylece.Başta kendisini erkek sandıkları için, onun da kızlarla kendileri gibi ilgilenmesini istiyorlar; tabi daha sonra herkeste yavaş yavaş bir ışık beliriyor onun aslında kız olduğuna dair, ama sonrasında bunu kendi içlerinde bir sır olarak saklamaya devam etme kararı alıyorlar ve kızın erkek gibi bu klüpte çalışmasına imkan vermiş oluyorlar.Bakmayın siz benim böyle “imkan vermiş” diyerek lafları yumuşattığıma; izlerken anlayacaksınız bu kulübün ne kadar şeytani planları olduğunu..Bir çoğu kızdan hoşlandığı için, hem onu yanlarında tutmak hem de diğer erkeklerin onun kız olduğunun farkına varmasını engellemek için kız her ne kadar kimliğini açıklamak istese de bir şekilde hep buna engel oluyorlar..

Ouran_Host_Club_by_inukai

Bu 6 kişilik erkek grubu ise bölümler ilerledikçe kendini tanıtmaya ve aynı anda sevdirmeye başlıyor.Hani başta izlerken gıcık olduğunuz bir karakter varsa, sonrasında bu duygu unutulup gidiyor ve her birini farklı derecelerde de olsa sevmeye itiyor kendini..İsimlerini tam olarak çıkaramasam da, her biri için sevgilerimi dilde getirebiliyorum.Özellikle klüp başkanımız bu konuda herkesi açık ara farkla geçebilir.Kendisi biraz salak olup, aslında çok iyi niyetli ve herkesin yararını düşünen biri olduğu zaman geçtikçe kendini ele veriyor.Başta bu ukala, züppe, kendini beğenmiş çocuk mu bizim için vazgeçilmez bir karakter olacak diye söylenebilirsiniz; ama özellikle son bölümlere doğru, böyle düşünen izleyici kendini onun cazibesi ve tatlı buhran anlarından kurtaramıyor..

Sonra onun arkasında kulübün bütün finansal işlerini halleden, çeki düzen veren – aslında gizli lider olduğu da iddia ediliyor- bir diğer karakterimiz var.Bunların nasıl arkadaş olduğu, bu kulübü kurma fikrinin nasıl ortaya çıktığı ilerleyen bölümlerde daha bir heyecanla izlettiriyor kendini.Gelelim muhteşem ikizlere, onlara ayrı bir hayranlığım var.Öyle pek sevimli değiller, kendilerini cazip gösterecek en önemli özellikleri; birbirlerine sıkıca bağlı olmaları ve o şeytani kurnazlıkları..Hele başkanı deli etmek için yaptıkları o şeyler yok mu; gaddarlık budur işte dedirtiyor.Eğlenmeyi bile bir ikili onlar; ama azcık yakından bakıldığında pek de mutlu geçmeyen bir çocuklukları olmadığı kendini ele veriyor.Özellikle bir bakışta ikisini ayırt edebilen kızımıza karşı bir zaafları var ki; bu durum başkanı ayrı bir deli ediyor..

Ouran_Host_Club_Postcards_by_kuridoki

Ve sona sakladığım ikili; baktıkça mutlu olduğum –aslında maaile mutlu olduğumuz- Honey Sempai.Kendi aramızda onu paylaşamıyoruz bile, ekranda ne zaman görünse sağda solda onun sevimli hallerini destekleyen kalpçikler olsa da, kendi başına bu popülaritesi zaten sağlayabilir.Kendisi dövüş sanatları ustası olup; yapmaktan en çok zevk aldığı şey, tatlı ve kekleri mideye indirmek..Bir de onun yanından ayrılmayan sessiz ama havalı karakterimiz de var.Ne etti; toplamda altı kişilik erkek kadrosu ve birde erkek taklidi yapan kızımızla 7 kişi ettiler.Her bölümde farklı bir maceranın içine giriyorlar; ancak son bölümlere doğru onların kendi yaşamlarıyla ilgili ayrıntılara şahit olabiliyoruz..

Bu temayı çok kullanıyorlar sanırım, zira dikkat ettiyseniz, bir grup yakışıklı erkek bir araya konuluyor, onların dertleri sıkıntıları ortaya dökülüyor.Sonra birde kimsenin paylaşamadığı bir hanım kızımız oluyor.Böyle bakınca çok klişe gibi geliyor insanın kulağına, ama izlerken inanın o hissi yaratmıyor, daha farklı daha yeni bir şey izliyormuşuz gibi geliyor..Anime izlemeye yeni yeni başlamış olanlar –aynen benim gibi- için çok eğlenceli, bol kahkahalı bir yapım..İzleyin derim başka da bir şey demem…Bu arada konudan tam olarak bahsetmemişim gibi bir hisse kapıldım az önce; her bölüm farklı bir macera içinde geçiyor..Son söz mutlaka bir göz atın derim..

34 thoughts on “Ouran Host Club ~ Bende katılmak istiyorum…

  1. Ben izledim bunu biraz eğlenceliydi ama hoşuma gitmeyen bir takım şeyler vardı içinde. İki kardeşin şaka bile olsa birbirlerine olan garip düşkünlükleri. Rahatsız etti beni.

  2. ben senin tavsiyenle izlemiştim bunu .gerçekten çok eğlenceli .bir tarafta akıllı ,cool ,karizmatik gölgelerin kralı var diğer tarafta saf prens ama nedendir bilmem ben sarı saçlı prensi daha çok sevdim .normalde diğerini tercih ederdim .ha birde ikizler var ..:) gülmek için izlenmeli .

  3. valla geçen arkadaşa bu animeyi anlattım.9. bölüme kadar yanılmıyorsam takip ettim.ama kızın hangi admala olacağını göremedim.ikizler çok kudurktu hele bıdık olanı sevesimmi dövesimmi geldi anlayamadım.benim favorim gözlüklü olan iş adamı akıllı olandı.ortada dolana sözde grubun başı ama erkek görünümlü kızımızdan etkilene n ise pek şaşkolozdu.ama güzledi hele klübün farklı temazlarda cezibelerini konuşturması koptum o güllü sahnelere..olmadı biizm okuduğumuz okullarda bayanları mutlu etme kulüpleir napalım…işin şlakası bırakma nedneim farklı diziyi.daha fazla izlersem birde çizgi ikemen etmeyeyim oppalar zaten yetiyo dedim :)etkisi çok fazla izlenilmeli

  4. @ tarih 84

    Benim de favori karakterim o gözlüklü olan; adam gizli başkan resmen.Şeytan gibi beyni var, her şeyden para kazanmayı bu kadar iyi becerebilen bir karakter daha görmedi bu gözler.Zaten son bölümlerde onun üstüne daha fazla düşmeye başlıyorlar; nasıl arkadaş oldular, o nasıl bu klübe katıldı, aslında içten içe nasıl bir karakter hep gösteriyorlar.En zevk alarak izlediğim yerler oralardı, itiraf ediyorum..

  5. @ winpohu

    Ben sana tavsiye ettim ama ben senden sonra bitirdim valla; nasip kısmet diyelim..Bana ikizlerden bahsetme; onların düşmanı olacak insana Allah sabır versin demekten başka bir şey diyemiyorum.Zira sevdikleri insanlara nasıl davrandıkları da ortada; bayılıyorum o ikisine yaa.Sanırım ben kızımız hariç bütün karakterleri seviyorum..

  6. @ la fea

    Benim de beğenmediğim şey; kızın babasının mesleği.İnan adamın ne iş yaptığını daha anlayabilmiş değilim, veya kafam basmıyor veya anlamak istemiyor olabilirim.Sen anladıysan bana anlatabilir misin ?

  7. @ canay

    Online veren bir site bilmiyorum valla; kardeşim indirmişti bir yerlerden sonra aradık taradık indirdiği yeride bulamadık sonrasında.bir bakınayım belki ben bulurum, belki benden önce başkaları bizim için bulup paylarşır..(ne iyi olur valla)

  8. @ tarih 84

    Süpersin arkadaşım ne diyeyim daha bilmiyorum.Hızır gibi yetişip geldiniz.Zaten siz olmasanız, bu net dünyasında amaçsız gezinip kaybolup gideriz artık..

  9. @ filiz

    Çok saol arkadaşım, kaçtır bakınıyordum bende tekrar bu adresi bulmak için, anında önümde bitiverdi sayende..Ellerin dert görmesin 🙂

  10. tamaki senpai yani lordumuz japonya da yapılan en sevilen 100 anime karekteri arasında 5. olmustu. öyleki okul animelerine olan ilgimi 100 e katlanlanmasında da buyuk etkisi vardır.bu tip animeleri sevenler için Serie A yı tavsiye edebilirim. OHSHC tabi daha guzel ama Serie A da çok eğlenceli bir anime. Serie A izlerken OHSHC la bazı benzerlikler sezebilirsiniz ama Serie A nın mangası OHSHC tan daha once yayınlanmiş yani kim kimden esinlenmiş bilemeyiz 🙂

  11. bir düzeltme ben anime nin adını yanlış yazmişim Special A olcaktı ya diyorum bişiy var ama ne. kusura bakmayın Special A ya.:) bazi sitelerde japonların okudukları sekilde yazıyolar oradan kafam karişti. 🙂

  12. @ anime4ever

    Special A ile bende çok karşılaştım ama oturupda izlemek hiç aklıma gelmemişti.Şimdi önerinle daha bir farklı bakıyoeum animeye.Belli olmaz yakında ona başlarım, Ouran’dan daha güzelse izlemeye değer zaten..

  13. lovely complexten sonra aranmaya başlayanlardanım bende
    ben hala onun tadına yakın bişey bulamadım ararken izlemedimde
    çoğunun ilişkileri bi garip zaten xD
    ama diyosan ki aynı tatta
    bi bakınayım buna ben

  14. arkadaslar dedıgınız gıbı anmanist ten ındırdım ama sıfre tutmuyo yaa nolur yardım edın ındırdım sıfre ıstedı yazdım dedıgınız gıbı hem http lıyı denedım hemde normal www luyu ama oluyo hata werıyo nolur bende turkce altyazılı ızlemek ıztıyorum aglıycam sımdıı:((

  15. sebnem
    aynı sekilde yazıcaksın www. animanist.com baslıyor kopyala yapıstır eger birproblem olursa bende tekrar bakarım .

  16. @ bayram

    Bayramı geçirmek için harika bir yol..Bizde bu bayram The God Father filmlerini izleyeceğiz maaile..Veya bilmiyorum bizde mi bir anime izlesek acaba..

  17. Ofori

    Yazını okuyunca izlememek elde değil.Dün yazını okuyunca hemen internette aradım ve buldum ve hemen izlemeye başladım zaten anime de hemen kendini sevdirdi..Bir ara işim çıktı ve maalesef yarım bırakmak zorunda kaldım ama dün geç te olsa bitirdim..
    Ama sanki bana çok az gibi geldi daha devam edebilirdi.
    Özellikle Tamaki nin son sahnede Haruhi ile denize el ele atlaması olayı çok güzeldi..Başlarken dediği gibi Belki aşkım sensindir.Ben bütün ana karekterleri sevdim ama tabiki Haruhi nin karşı cins oluşu ve bana göre çok tatlı olması onu bir bakıma da ön plana çıkardı bende. 🙂

    Dipnot:Babasının bir ”okama” olduğu söyleniyor ,tabiki anlamın ne olduğunu söylememe gerek yok açıkça kendini belli ediyor ..

  18. @ bayram

    Evet güzel bitti ama dediğin gibi çok havada asılı kaldı sanki; yani ciddi bir final sahnesi görmedik..Hani kaldıkları yerden devam etseler “ama bu anime bitmişti” diyerek ses çıkarabilen olmaz..Yine de daha kesin bitirselerdi tadından yenmez bir anime olabilirdi..

    Yapsalar yaa hep böyle animeler, bizde izleyip böyle konuşsak..

  19. ben spoiler yiyerek izlemeyi seviyorum o yüzden bi kaç sorum var
    bir
    kız bu kadar elemandan hangisini seçiyo xD
    iki
    bunlarda da değişik ilişkiler yok umarım malum kardeşimle izlemeyi düşünüyorum
    üç
    okama nedir xD

  20. mav_61

    1:) Son bölümde kimi sevdiğini ,kimin peşinden gittiğini anlayacaksın 🙂
    2:)Sanki ikizler arasında bir şeyler varmış gibi gözüksede bana göre uzun bir süre yalnız başlarına vermiş olduğu bir sevgi diyelim. Zaten son bölümü doğru ikizlerden birisi de kızımıza aşık oluyor 🙂
    Ama kardeşinle beraber izleyeceksen bence bir kaç bölüm izle ondan sonra ikizlere sen karar ver 😀

    3:)Okama’yı google amcaya sor yada ekşi sözlüğe 🙂 burada yazamam 🙂

  21. hımmm
    sağol o zaman
    ilk iki soruma yanıt geldi
    üçüncüye yanıta kendi çabalarımla ulaşıcam xD
    okul başlıyo gerçi nasıl izleyeceğim o da şüpheli ya neysa xD

  22. noldu şimdi yahu ben bişey anlamadım =S
    oforinin tavsiyesiyle izlediğim ikinci anime. ilki kadar sevmesemde sevdim çok sağol canım =)
    ama ben böyle bir son beklemiyodum ama yaa. Noldu ne bitti hiç bişey anlamadım.
    ikizlerde tam şey çıktı ha gıcık oldum xD ayrıca ben Kyou (ya da her nasıl yazılıyorsa)cıydım Moriyide çok sevdim (severim cool elemanları xD)
    honey sinirdi biraz öyle ninja mı olur xD
    babayı bende çözemedim bu arada xD

  23. @ mavi

    Valla bizde seninle aynı görüşteyiz; iyiydi güzeldi ama sonu çok muallakta kaldı.Ne oldu şimdi, devamı mı var kıvamında bitirdiler güzelim animeyi.Hani şimdi yeni bölümleri çıksa hiç garipsemeden oturup izleriz herhalde..

  24. şöyle söyleyim shoujo animelerin kaderi budur yani ilk seri 24-26 bölümdür ve cok istek olursa 2. sezonu çıkar ve bende bu 2. sezonu bekliyorum. umarım olur ^^
    mangası gerçekten çok güzel, zaten bu yüzden tam ortasında kesiyolar ki mangaların satışı yükselsin =] ^^ ama gerçekten çok güzel ve çok seviyorum…. en çok sevdiğim karakterse hikaru 🙂 kaoru ve tamaki 2. sırada =] ^^

  25. ha ha ha 🙂
    bu animeye acayip gülmüştüm ve en az iki kere seyrettim. tanıtıma da yorumlara da bayıldım. çok güzel bir animeydi.
    special a ile okul ortamı, zengin aillelerin şeker çocukları gibi benzerlikleri var. ama temel konuları farklı. bence special a de gülmek isteyenlerin izlemesi gerekenlerden ama ouranla karşılaştırırsak ouranın önde olduğu kesin. izlerken karnıma ağrılar girmişti. bütün binayı kahkahalarımla doldurmuştum. her ne kadar bu kadar çok beğenmiş olunsa da 2. sezonun olmayacağı ayrı bir gerçek. keşke olsaydı… bence bu animelerden sonra -belki izlemişsindir Ofori 🙂 -Fruits Basket’te izlenmeli. çok sıcak bir anime bu da. belki ourandaki kadar gülmezsiniz. çünkü temelde romantizim ve dram daha fazla var. ama gerçekten izlenmeli.

  26. son anda başka bir anime daha hatırladım. bu da gülmek izteyenler için 🙂 Skip Beat. Son zamanlarda Tayvan yapımı bir dizisi de çıktı. Bu animenin 2. sezonu olmadığına o kadar çok üzülmüştüm ki… ouran da en azından kızın kimi seçtiğini, olayların nasıl yürüyeceğini bilebiliyordunuz; bu yüzden ikinci sezonu olmasa da olur demiştim. ama skip beat’in sonunu hiç beğenmemiştim. her şeyi ortada öylece kalmış gibiydi. her ne kadar sonunu beğenmesem de herkese şiddetle tavsiye ederim, özellikle de izleyip izlemediğini bilmediğim sana Ofori. gerçekten izlenmeli.

Bir Yanıt Bırakın

