Dexter ve bebesi…

DEXTER-Season-4-Poster

Dexter hakkında kaç yazı yazmışımdır bende bilmiyorum ama seviyorum bu diziyi ve seviyorum beni bu kadar heyecanlı bir şekilde bekletebilmesini.Üç sezonu geride bıraktık; ve 4. sezon için gün sayıyoruz resmen.Artık her yerde boy boy resimleri de görünmeye başladı; ki bir tanesi bilgisayarımın ekranında sabah akşam selamlıyor beni.Dexter’dan çok bu sezon kendisine merhaba diyeceğimiz; Dexter’ın bebeği heyecan yaratıyor ya, o başlı başına ayrı bir mevzu.Bunca zaman Dexter’ın kendi babasıyla olan ilişkisini kurcalayıp durduk; bakalım kendisi nasıl babalık yapacak..Zaten yok yeni düşmanlarmış, yok yeniden keşfedilme tehlikesiymiş tamam bunlar da heyecan yaratıyor ama en önemli mevzu şu an bizim için bu bebek..

Bir seri katilin maceralarının anlatıldığı bir dizide, izleyenin yeni sezondan en büyük beklentisi bir bebek olunca, dizinin ne kadar marjinal olduğu kendini daha fazla ele veriyor bence.Bu zamana kadar izlediğimiz her yapımda mutlaka bir “düzgün” karakter vardır veya düzgün olmak zorunda bırakılan ana karakterler.Bu dizide ise ; en arıza elaman elinde bıçağı ile milleti doğradıktan sonra eve karısının ve yeni doğmuş bebeğinin yanın gidip birlikte televizyonda dizi izleyecek belki de.İşte bu dizinin sırrı da burada; düzgün karakter yok, bir seri katilin peşine takılmış gidiyoruz, arada ölenleri, heba olup gidenleri zerre kadar düşünmeden.Zaten burada izleyicinin tepkisini almamak için, ölen karakterlerin ölmeyi hak edecek şeyler yapmış olmaları da garanti ediliyor..

Geçen sene bu zamanlarda 3. sezonu izlerdik, artık 4’de başlasa hiç fena olmaz.En azından işten eve gelince bir şeylere heyecanlanmış olarak ekrana saldıracağım; insan o “güm güm” kalp seslerini özlüyor, bir şeyler izlerken..Dexter’ın bebeği ne olacak, yoksa o da en az babası kadar manyak mı olacak orası bilinmez ama yine de gen gendir diyerek bir gözümüz hep o bebekte olacak orası kesin.Bir de onun babalık yapmaya çalışması veya çabalaması desek daha doğru olur; bunu seyretmek insana daha fazla zevk verecektir.Bu adamın Six Feet Under’daki rolünü düşününce şimdi böyle bir rolle karşımızda durması; ona olan saygımızı her an arttırıyor..

6 comments

  1. ya bunlar birdi iki mi oldu şimdi 😛 o genlerle yürümeye başladığında dehşet saçmaya da başlar bu bebe, kabus gibi 😀

  2. anaam bi d ebeb mi yapmış kerata belkide desteklene tek katildir annem bile destekliyor ve dehşetle bakıyorum bu benim annem mi diye 🙂 valla ilk 2 sezonu aksatmadna izlemiştim körolasıca kpss belası beni 3
    . sezonu tammalatamadı ama gece tekrarları başladı allahtan izleyebiliyorum bakalım ya birde dexterın kardeşine tez zmanda akıllı uslu bir adam nasip olsa kzıın başı pislikten kurtulamadı..gerçi o kızada gıcığım o kadr güzel bir fiziği heba edip rezil gibi giyiniyo baksa abisinin karizmasın.BU ARAAD GEÇEN SEZON AÇIKLANDI DEXTER VE KIZKARDEŞİ ROLÜNDEKİ HATUN 1 YILI AŞKIN BİR SÜREDİR SEVGİLİLERMİŞ CIX CIX CIX DİZİ İCABI OLSADA CAİZ Mİ BACILAR napalım dexter hayalimizde gitti

  3. @ tarih 84

    O konudan hiç bahsetme şimdi; ben bilmiyordum sevgili olduklarını.Geçen kardeşim “Dexter’ı oynayan adam kiminle evelnemiş biliyor musun” deyince ve cevabı kendi verince şok olduk kaldım.Evlenmiş bu ikisi, hala şaşkınım valla.Bakalım bu billgiden sonra diziyi izlediğimde ikisine daha nasıl kardeş gözüyle bakacağım..

    Valla arkadaşım, bir an önce yetişmeni isterim; bu sezon daha heyecanlı geçecek gibi geliyor bana.Dexter’a rakip geliyormuş diye dedikodular dolanıyor, bakalım neler olacak..

  4. @ ruzigar

    Bende korkuyorum valla; elinde bıçakla babasının peşinden gider artık.Korkarım; Dexter kendi elleriyle ona öldürme sanatı hakkında dersler verir; ne de olsa kendisi de bu işin püf noktalarını kendi babasından öğrendi..

  5. tamamı 4 sezonsa bitirdim ben o halde ama dizinin konusu bitmedi rita öldü diye film bitemez herhalde :S daha bebesiyle kesecekler dimi :))

  6. @ mustafa okur

    Yaa zaten bütün o sezonlar boyunca Rita için “ölsün gitsin, düşsün şu adamın yakasından” diye bakındım kadının gözünün içine ama işte böylesine ölünce insanın içi cız etmiyorda değil.Yazık oldu kadına valla, arada heba oldu.Ama yine de Dexter’la olupda bunca sezon hiç yara almadan ilerlemesi bile bir şanstı..

    Bebenin ne olacağını bilemem ama son bölümdeki babasının çocukluğuyla şimdi bizim bebeğin karşılaştırılması çok güzeldi, ne de olsa ikisi de “annelerinin kanından doğdu..” İzleyip göreceğiz artık..

Bir Cevap Yazın

