Yoktum…

istegenc_wp_4

Bir haftadır internet problemim yüzünden ortalarda yoktum; bugün sonunda yeni bir modem takıp sorunu çözebildik, bende çok özlediğim netime -bloguma- kavuşmuş oldum.Yorumları daha yeni okuyabildim, gecikmiş cevaplar için özür dilerim..Maalesef şimdi işe gideceğim; bu gece nöbette olacağımdan yarın bu saatlerde ancak buralarda olurum..

Bu boş geçen günlerde bolca yorum yazdım bende, yarın sıkı bir güncelleme yapacağımı umuyorum.Bir aksilik olmazsa görüşürüz..

Reklamlar

17 comments

  1. Tühh sevindiydim ne güzel bu zevksizin önde gideni belediye çukuruna falan düşmüştür diye.Kısmet,nasip,hayırlısı 😀

  2. @ pırasa

    Valla arkadaşım seni bile özlemişim, bak o derece özlem dolu hissediyorum kendimi.Şimdi de gelmedi ya netim, giriyorum oradan buradan nete..Ben bu hallere düşecek insan mıydım, diyorum kendime.Seni çok mu kızdırdık nedir, bak şu başıma gelene..Meydanı sana bıraktık..

    Bu arada yeni ismin çok yakışmış sana, tam olmuş, ne diyeyim..

  3. @ 3m1r

    Bende bekliyorum inanılmaz bir sabır örneği göstererek.Tam net düzeldi, yaşasın dedik hop arkasından yine gitti.Nasıl çözeceğiz bu işi bilemiyorum; arıyoruz türk telekomu, ” bölgesel bir hata var deyip duruyorlar”..Arada atlatılıyoruz gibi geliyor bana ama neyse artık..

  4. Yaa çarpılırsınız işte öyle beni kızdırırsanız 😀 ayrıca bir aylık konu açmışsın dahada uğramassın herhalde 😀 Yazık acidim bak şimdi.

  5. Oforim arım balım peteğim sen bakma Pıralara Soğanlara 😛 Biz seni çok özledik. Nerelerde kaldı diye her gün kontrol ediyordum valla.. Hoş geldin dönüşünde muhteşem oldu ayrıca 🙂

  6. Pırasalar yazacaktın galiba @Lafea ama becerememişssin onuda. Ama anlıyorum seni @Lafeacıyım, aysii aysii..

  7. Ya biliyorum kahretsin 😛 yazdıktan sonra farkettim dedim bu canavar kesin yakalar bu hatamı da ama çok geçti. Yu sii ha sevindim ne diyeyim 🙂 Sende ‘lafeacığım’ demek istedin herhalde yoksa beni desteklediğin anlamında bir sonuç çıkar ‘lafeacıyım’ dersen 😉

  8. şimdi de pırasa mısın sevgili collapse, haha 😀 çok sevdim yeni ismini, hayırlı uğurlu olsun 😀 adın değişmiş ama sen aynısın 😛 sözde değil özde değişiklik isteriz biz, gerçi bu haline de alıştık yani 😀

  9. @ ruzigar

    Hahhah, aynen katılıyorum arkadaşım, Collapse’a bu isimden daha uygun bir isim olamazdı.Ama işte bak arkadaşımız kendisini nasıl biliyor, daha biz ona bu adı takmadan bize fırsat vermeden kendi nickini kendi değiştirip meydanlara çıktı, tebrik ediyoruz kendisini..

  10. @ la fea

    Çok saol arkadaşım, valla o netsiz günlerde aklımda ne varsa yazdım bende, bari geri döndüğümde bir iki şey olsun dedim bunlar çıktı ortaya.Ama o kadar sıkıldım ki anlatamam, ben bir net bağımlısıyım kabul ediyorum..İç görü geliştirmiş bir net hastasıyım.Az daha net gelmeseydi, elllerim titremeye başlardı artık..

  11. @ pırasa

    Artık arkadaşlığımıza sığınarak sana “püslük” demek istiyorum; netim yok diye bana acıdın haa.Kardeşimin sıklıkla bana söylediği bir atasözünü sana hatırlatmak istiyorum; “keser döner sap döner, gün gelir hesap döner..”

  12. Eski Collapse yeni Pırasa hakkında acaip bilgiler öğrendim aleyhine delil olarak kullanmam yakındır 🙂 Arkadaşımızın bilmediğimiz ne marifetleri varmış. Herhalde bilgilerini sömürürüz diye pek açık vermedi. Öyle olsun diyorum.

  13. @ la fea

    Aaa valla öğrenmek isterim, hatta bu bilgileri bana açıklamazsan Collapse’la iş birliği yaptığını bile düşünmeye başlarım, sanırım bunu istemezsin La fea 😀 Ş

    aka bir yaan cidden meraklandırdın beni, lütfen bunu aleyhine kullan ve onun bu bilgilerini çok merak eden bizlere ifşa et..

  14. Hımm ucundan azıcık diyeyim bari. Teknik bilgisi oldukça iyi bir arkadaşmış kendileri. (buna rağmen bize yardım etmedi konuşma kutusu konusunda hatırlatırım ) Makarna sever ayrıca :p Bir takım dizileri çeviriyormuş Türkçeye (ne kadar iyi bilemem kontrol edeceğim sonra:P) pek faydalı bir şahıs kendileri 🙂

  15. Pis dedikoducular yine iş başında 😀 Söylenenelerin hepsi yalan ofori inanma sen buna.

  16. @ pırasa

    Valla bu konuda la fea’ya inanıyorum arkadaşım..Demek teknik bilgin tavan yapmışken bize bir el atmadın haa.Biz La Fea ile o kadar uğraşalım, alnımızdan boncuk boncuk terler dökülsün yine de o kutuyu koyamayalım, sen de gel bize gül..Helal olsun..( böyle de duygu sömürüsü yaparım işte..)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s