Hot Blooded Woman ~ Kızdırmayın döver…

001p_v23_hotbloodedwoman

Kaç gündür deliler gibi bu mangayı bitirmeye çalışıyorum, uzun zamandır bu kadar uzun bir manga okumamıştım, hatta bu uzunlukta olduğunu görünce hiç görmemiş gibi davranıp siteyi kapatmak gibi bir huyumda vardır.Ama işte bunu indirirken ilk sayfada sadece 12 volume görünüyordu bende o kadarını indirip, hepsi bu kadar herhalde diyerek oturup okumaya başladım..Sonra bir baktım 12’de –tahminimce- bitmesi gereken manga daha yeni yeni giriş yapıyormuş olaya..Tabi o kadar da değil, ama toplamda 24 volum olan bir mangadan bahsedeceğim şimdi, sevgi ve de saygı içinde..

Bu manganın yazarı, daha önceden bahsettiğim Cute Boy’un da mangakası..Biraz tesadüf oldu desem daha doğru olur, sadece Kore yapımı bitmiş bir manga ararken karşılaştım kendisiyle; okudukça bu tarzı ben bir yerlerden hatırlıyorum ama diye diye devam ettim.Sonra açıp bakınca gerçekten de aynı mangaka tarafından çizildiklerini öğrenmiş oldum..Mangakanın daha bir çok mangası var ama bitmemiş mangayı okumama kuralından dolayı geriye sadece bir tam mangası kaldı okumadığım, ona da başlamayı düşünüyorum en yakın zamanda.Bu kadar gevezelikten sonra asıl konuya girmek gerek; Hot Blood Woman..Adından da anlaşılacağı üzerinde kanı deli kaynayan bir “hanım” kızımız var elimizde; gerçi okudukça ne kadar da feminem bir yapıda olduğu kendini gösterecek..Bu kızımız, çocukken oldukça normal bir kız olup evcilik oynayan, örgü ören bir yaşam sürmekte..

Untitled 2

Ama iki abisinin anneleri evde yokken bizim kız üzerinde dövüş sanatlarını geliştirmek istemleri üzerine; zamanla bizim kız kendini koruma yoluna gidiyor ve bütün o kızsal şeyleri bir kenara bırakıp kendini dövüş sanatlarına, kas yapmaya ve de bolca yemek yemeye veriyor.Zaten yıllar sonra onu kendi lisesinin en korkulan kralı olarak görüyoruz.bir nevi okulun lideri, hem erkekler hem de kızlar ondan korkuyor, saygı duyuyor..Bizimkinin lider yardımcılığını yapan psikopat arkadaşı başka bir lise ile kavga etmek için kızı ikna edince atlıyorlar motorlarına hızla yola çıkıyorlar.Ama yolda kıza bir kamyon çarpıp onu yerlere savurunca daha ilk bölümde işin rengi değişmeye başlıyor.Kızı sonra ki sahnede ölüm meleği ile görüyoruz; meleği bir güzel alt edip eve dönmenin yollarını ararken bunda başarılı da oluyor; ama uyandığında bambaşka bir beden içinde..

Kore’nin en ideal bayan ölçülerinde, porselen gibi bir yüze sahip, incecik bedenli zengin, elit bir kızın bedeninde.Düşünebiliyor musunuz; bizim kavgacı, güçlü olmaktan başka bir şey düşünmeyen, en büyük hobisi olarak bolca antreman yapıp deli gibi yemek olan kızımız böyle bir beden ve sosyal çevre içinde buluyor kendini..Tabi kuralları çiğneyip karışıklığa neden olan melekte bu süreç içinde tepesinde dolanıp duruyor..Zaten asıl eğlence bundan sonra başlıyor bence; zira bu zengin kızımız aslında okulun en ezik karakterlerinden biri.Şimdi görünüm aynı ama kişilik tam zıttı olunca yeni başlayacağı bu okul ve arkadaşları için şok dolu günler başlamakta..Tabi bu arada içinde bulunduğu bu vücudun sahibi sonraki bölümlerde kendini gösterip ortalığı baya bir karıştıracak..

Untitled 3

Manga, yarısına kadar oldukça eğlenceli bir şekilde ilerliyor..Bizim kızın davranışları ile ona aşık olanlar mı dersin, ondan korkup kaçanlar mı, ona meydan okuyanlar mı veya ondan nefret edenler mi..Özellikle erkek karakterimiz de arzı endam edince ve de sonrasında onun da hikayesini okuyunca tam da yemede yanında yat kıvamında bir şey çıkıyor ortaya..Ama yarısında sonra eğlence hala devam etmekle birlikte, elle tutulur gözle görülür derecesinde bir gerilim elik ediyor bize.Şahsen çok tırstığım bölümler oldu, okuyan duygularımı, demek istediğimi anlayacaktır; helal olsun mangakasına hem eğlendirmiş hem de yüksek dozda insanı oldukça gerebilmiş..Zira okurken karakterler her an insanı şok edecek şeyler yapabilirler; birbirlerinin ölümüne dahi yol açabilirler..
Bir gece yarsısı balkonda en heyecanlı yerlerini ayaklarım sinekler tarafından işgal edilmişken okuduğum için oldukça gerildim ve bazen canım da yandı.Ama aynı anda deliler gibi de gülebildim..O kadar eğlenceli kısımları var ki; yani mangayı tam bir kategoriye koyamıyorum bu sebepten.Tam işler sona erdi, her şey bitti derken aslında her şeyin daha yeni başladığını görmek insanı bir yerde yıpratırken, diğer taraftan da “yaşasın devam ediyor, daha çok eğleneceğiz” demeye itiyor.Dizi izler gibi hissettiriyor insana; arkası yarın kıvamında her bölümü açarken midem kasıldı, inanılmaz bir heyecan duydum..Çizimler o kadar güzel değil ama kim takar ki hikaye kendini şaha kaldırdığında..

Az demedim; şunun bir dizisini veya bilmiyorum bir filmini yapsalar ya diyerek.Mangakasını ellerinden gözlerinden öpüyorum, o bol bol yazsın çizsin bizde doya doya okuyalım..Tamam biraz şiddete takmış ama arada gösterdiği sevgi, insana her şeyi unutturabiliyor..Shoju manga diye geçmesine rağmen bence erkeklere de hitap edebilen bir manga; mutlaka ama mutlaka bir okuyun derim, gününüz aydınlanır..Buradan okuyabilir veya buradan indirip bilgisayarınızda saklayabilirsiniz..

4 comments

  1. Gerçekten eğlenceli bir mangaydı… Hwang Mi ri’nin ingilizceye çevrilen tüm mangalarını okudum zaten. Artık rawları indirip onlardan anlam çıkarmaya çalışıyorum:)
    Baş-karakter kız, genel shouju manga karakterleri gibi ağlayıp sızlanmıyor. Güçlü bir baş-karakter okumanın zevki başka bence…

  2. @ ışıl

    Bende Hwang Mi ri’nin mangalarına takılmış bulunuyorum ama hepsini daha okuyamadım.Bitmiş olanlara bakıyorum, devam edenlerin çevirileri yapılacak kadar bile sabrım olmuyor bu mangakada..zira insan bir başladı mı okumaya sonunaa kadar gidip görmek istiyor..

    Ve bu mangaları okumanın zevkini sen benden daha iyi açıklamışsın; kadın karakter ağlamıyor, endişe için hem bizi hem kendini iyip tüketmiyor.Başta mangalarda “bu çocuk beni seviyor mu” diye 100 chapter okuruz, burada ise kız gider çocuğun ensesine bir tane patlatır;” bana bak ben seni seviyorum başkasına bakarsan gözünü oyarım” diyerek olayı süründürmeden “tatlıya” bağlıyor..

    Bu arada manga önerilerini beklerim, hele de bayram günlerinde hazır boşum ne iyi olur okumak..

  3. Tabiki 🙂 Bloğunu çok beğendim. Ne zamandır kitap,uzakdoğu,manga konularını birleştiren forum,blog vs. araştırıyordum. En sonunda seninkini buldum…

    Bu aralar Manhwa’lara taktım. Kore yapımlarının çizimlerini pek beğenen çıkmıyor ama insan alışıyor zamanla…

    *Sugar Addiction adlı 5 ciltlik çok tatlı bir manhwa var. Onu öneririm. Kızımız jjang olmasada, tam olarak basit bir kişilikte değil:)

    * Kimi ni Todoke (Bir diğer adı da ‘Reaching You’). İnsan bu mangayı okuyunca içi ısınıyor. Başkarakter kızımız çok saf biri. Ama sinir bozan biri değil. Seveceğinizi umarım…Ödül almış bir mangadır.

    *Vampire Knight’ı neredeyse bilmeyen yoktur zaten. Bu manganın atmosferine bayılıyorum. İnsanı hemen içine çekiyor. Animeside mevcut ama her zaman mangalardan yanayımdır. Animelerin çizimi bana biraz daha kaba geliyor. Umarım beğenirsin…

    Aklıma geldikçe önerilere devam ederim… Şimdi diğer yazılarını okumaya devam edeyim:)

  4. @ ışıl

    İnanmazsın ben de bir süredir Manhwa diye ölüp diriliyorum; özellikle mangatraders’in altını üstüne getridim bu konuda..Sugar Addiction’a bakacağım şimdi, önerin için çok ama çok saol..

    Diğer önerilerine da sırsaıyla bakacağım; özellikle manga konusunda ortak beğenilere sahip kişileri bulmak pek kolay olmuyor.Işıl umarım hep buralarda olursun:)

Bir Cevap Yazın

