Romantic Island ~ En ideal isim…

romantic-island_20081118_seoulbeats

Asya yapımlarını indirmek için kuşkusuz bir numaralı yer; Avistaz olsa gerek.Kendileri her ne kadar üyeliği kapatsalar da hani bir şey indirmesek bile yine de yeni yapımları görmek, konularını okumak ve de posterlerini görebilmek için hala benim gözümde tek geçebileceğim bir sitedir.Bu filmi de ilk defa işte böyle gezinirken görmüştüm; tabi ilk dikkatimi çeken şey, şimdi her ne kadar isim veremeyecek olsam da posterdeki simaların tanıdık ve bir o kadar şahsımca seviliyor olmalarıydı.O zamanlardan beri –özellikle Türkçe alt yazısı çıktıktan sonra- izlemek için bir köşede beni bekliyordu ki; bu sabah kuzenimle oturup izlemeye başladık.Ve şu an oldukça keyif almış bir halde yorumu yazıyorum; ki bu cümle bile yorumun ne kadar taraflı bir halde şekilleneceğini ele verebilir..

081225_p10_romantic

Yazın bunaltıcı sıcakları özellikle bugün üstüme üstüme gelirken, bu film tatil yapmanın özlemini kat ve kat arttırdı diyebilirim.Filmde; üç çiftimiz var, hepsinin kendi sorunları, dertleri var ve bir şekilde birbirlerini tanımadan harika bir adaya niyetler farklı olsa da tatil yapmaya gidiyorlar.Yalnız belirteyim çiftlerden birisi evli; diğer iki çift yeni yeni tanışıyorlar.Biri zengin bir iş adamı, ama oldukça soğuk ve karamsar bir insan; yıllar önce kendisini terk eden babasının öldüğü haberini alıp bu adaya onun cenazesi niyetiyle geliyor.Onun ilgisini çeken hanım kızımız ise; sevmediği bir işte ailesine destek olmak için çalışan ve bu durumdan oldukça bunalıp bir nevi evden kaçar gibi bir arkadaşının yanına; bu adaya tatile geliyor..Kızımız adamın aksine neşe dolu; bir gülüşü var ki, bütün o manzaralara, tatil ortamına yakışır cinsten..

3605722079_2c7f842b39_o

Bu ikili otelin lobisinde kızın fotoğraf çektirme isteği ile tanışıyor ve bir şekilde tatili birlikte geçirmeye ve yavaş yavaş birbirlerini tanımaya başlıyorlar.Çok klişe bir hikaye gibi duruyor değil mi; adam adamlar güzel işlemiş, mutluluk ve de huzurla hissettiriyor kendini bu çift..Diğer çiftimize bakarsak; adam okulu yeni bitirmiş, işsiz ve de sevgilisi tarafından terk edilmiş, iyi niyetli, görünüş olarak da oldukça sempatik bir karakter.Bütün film boyunca insanın sinirini bozacak tek bir davranış bile yapmadı, o kadar tatlı geliyor gözüme yani.Bir arkadaşının daveti üzerine geliyor bu adaya ve bilin bakalım hava alanında kiminle tanışıyor; Kore’nin en ünlü kadın şarkıcılarından birisiyle..İkisi de yeni geldikleri bu ülkeyi bilmediklerinden bavulları ellerinde düşüyorlar sokaklara..Daha ilk dakikalardan itibaren bu çiftin eğlence potansiyeli kendini gösteriyor.

4867b66a1b2fcc30

Ve üçüncü çiftimiz, filmde her ne kadar bu çifte diğer ikisi kadar ağırlık vermeseler de filmin bir nevi dram kısmını temsil ediyorlar.İlk anlattığım çift romantizm kıvamını sunuyorken, ikinci çiftimiz gençliğin eğlenceli kısmını sunuyor.Bu çiftimiz yıllardır evli olup; adamın karısını tatil için ikna etmeleri ile geliyor bu adaya..Daha sonradan öğreniyoruz ki adamın beyninde tümör var ve ameliyattan kurtulamayacağını düşündüğü için kendini sigortalatıp bir kazaya kurban gitmiş gibi ölecek ve parayı karısı ve kızına bırakacak.Bu güzelim adada ki yegane amacı son günlerini karısı ile birlikte geçirmek ve yine burada ölmek..Tabi bunun için elinden geleni yapıyor; o kadar komik halleri var ki, az kahkaha atmadım onun intihar teşebbüslerinde..Zaten sırf bu çabalarından dolayı filmin sonlarında ne kadar heyecanlandığımı anlatamam..

Bu kendini zevkle izleten çiftleri bir kenara bıraksak bile; sadece o görselliği seyretmek veya orada esen rüzgarın evimizin içinde serin serin estiğini farz etmek için bile izlenebilir.Çok güzel bir filmdi, önerilir ve de buradan izlenebilir..

27 comments

  1. Avistaz üyeliğim var ayıptır sülemesi mis gibi indiriyorum torrent torrent. 😀 Filmi listeme almıştım ama arada kaybolmuş gibiydi.

  2. Çok yüksek bir beklentiyle seyretmediğiniz sürece güzel bir film. Oldukça bilindik konusuna rağmen bittikten sonra yüzünüzde gülümsemeyle kalakalıyorsunuz. Özellikle canınız sıkkınsa, tatile çıkamıyorsanız seyretmek gerek 🙂

  3. @ collapse

    Ne kadar havalısın collapse, valla ezildim şu an, yerle bir oldum..Yani üyeliğimiz yoksa ne olmuş; bizde linkleri göremesek de uzaktan resimlerine bakıyoruz gariban gariban..Hem sen bize kopyalayıp verirsin artık değil mi 😀 – sen bizim avsitaz’da ki dayımızsın-

  4. @ depresan

    Tatile çıkamayanlar için idel bir film yorumuna katılıyorum, yani oturduğum yerde bolca haset oldum ama yine de o görselliği görmek adına bana iyi geldi..Ahh oralarda olabilseydik keşke demediğim bir an bile olmadı..

    Bu arada sitenize bakıyorum şu an; çok güzel görünüyor, hayran kaldım..

  5. Vermem sizin gibi pabuç dilliye. 😉 Ohh yoksa yoksa işte bakın öyle resimlere..Ayrıca bi’ tatile çıkamadım yaw bu sene, yazik ama bana..

  6. Ofori linkler vardır başka yerlerde de. Ne müdana ediyorsun bu çok bilmişe 😛 Ben bir araştırdım mı bin tane tanıdık bulurum 😛 ( çok yüksekten mi attım beaa :P)

  7. ben her daim buluurm kızlar linkleir aa ayıpsınız benim üye olmadığım site sayılı ben olmasa illa bir tanıdığım kankam vardır.:) siz isteyin anında bulurum ya da buldururum:)

    enique midir nedir kıs aboylu koca ağızlı cırtlak sesli kadın yüzündne izlemedim bu filmi artık gördüğüm yerde kaçıyorum ama sen anlatmışsın içim ısını ofori illa bakıcam.yorum da yazarım zaten.

  8. @ kişisel depresyon anları

    Aynen katılıyorum, sanki o ada için tatil tanıtım reklamları gibiydi; ama her tanıtım reklamı böylesi olacaksa hiç şikayetim yok..Hem eğlendik hemde bolca görüntü geçti gözümüzün önünden..Acaba gerçekten bir tanıtım anlaşmaları falan mı var, insan şüphelenmiyor değil..

  9. @ tarih84

    Çok saol arkadaşım, bunu belirtmen bile mutlu etmeye yetti beni.Zaten siz varken benim sırtım asla yere gelmez 🙂 Film hakkında görüşünü değiştirebildiysem ne mutlu bana, bir bak derim gerçekten..Birde filmin bir artısı galiba bu, bu üç çiftte aynı adada olmalarına rağmen hatta bazen yan yana gelmelerine rağmen birbirlerini tanımıyorlar, ne bakışıyorlar ne de konuşuyorlar.Üç ayrı hikaye izler gibi seyrediyoruz..Hadi valla yorumunu heyecanla bekliyorum..

  10. @ lafea

    Çok saol arkadaşım :), zaten link vermeyenler utansın gözlerini yere devirsinler.Ama ben sanmıyorum collapse’nin bize link vermeyeceğini, arada sataşır falan ama yine yapar yapacağını.Olmadı biz bulurz ona veririz artık..

  11. Ne link vereceğim onun gibi çok bilmişe 🙂 Ama yaşının küçüklüğüne veriyorum bütün bunları 😛 Ben bulursam link herkeslerle paylaşırım. Böyle de iyi bir insanım .

  12. Son iki yorumun gözlerimi yaşarttı öfori. Hep böyle olasan 😀 Filmide izledim şarkıcı bayenede çok aşuk oldum.

  13. sonunda yorum yazmak için geri geldim.bugün ki KPSS bozgunundan sonra dedim tarih yeniden ders çalışmaya başlamadan geç beklettiğin net işlerine yorum dizi konuları ne ise vee sıra bu güzel filme yorum yazmaya geldi.
    film benim için ilk izleidğimde ortalarda ikinci izlediğimde ise şarkıcı kız işe yaramaz oğlan aşkını es geçerek izleyince süpperdi.valla izlerken sanki adalar reklamı dijital kameralar reklamı gibi geldi ama ne reklamdı yahu hep böyle olsa kalite.görüntüler süpperdi. adanın en muhteşem sahilini izlerken kart postal kıvamındaki arka sokaklar ve illegal olayların komik anlatımına bittim.hele ki BİG HOTEL i asla unutamıycam.filmdeki iş daamı oppam ve şirinemsi lolita kızın hikayesini bendne çalmışlar opasına kadar hemde benim hayalimi çalıp aktarmışlar hafiften bir dava açasımda geldi böyleleikle kore adliyelerini de görmüş olur maksat koreyi görmek olsun da :)filmin sonuan kadar rüya alemindeydim.
    aslen yazacağım çok ayrıntı vardı ama bugün çok kötüyüm kpss sendromundayım bir süre böle yavan yorumlarım olabilri kusura bakmayın

  14. arkadaşlar filmin bazı müziklerini çok beğendim albümü indirdim şimdi. hatırlarsınız filmin sonlarına doğru şarkıcı kız içli içli bir parça söyledi albümdeki 10. parça gerçektende iyiyidi.la fea ya yoladım o parçayı hatta.albüm indirmek isteyenlere link:
    http://www.kimchistyle.net/music/romantic-island-ost/

  15. @ tarih 84

    Arkadaşım ne oldu, istediğin gibi çıkmadı mı sonuç..Yine de hayırlısı diyelim, sıkma canını..

    Film, seninde dediğin gibi tam reklam gerçekten, ama her reklam filmi böyle olsa endüstri patlar valla..Filmin müziklerini bende çok beğenmiştim, linki vermen çok iyi oldu.Hani hızır misali yetişdin desem yalan olmaz 😀

  16. malesef ofori istediğim gibi olamadı.öyleki arkadaşlarla telefonlaşıyoruz bir arkadaşım tam bana yetecek puanı aldı ve onun branşına yetmiyor dövünüyor ben iç çekiyorum başka bir arkadaşım benim aldığım puanı almak için can atıyor yani alınan aslında güzel bir puan ama malesef branştan branşa değiştiğinden benim çok çok üst düzey bir puan almam gerekliydi napalım bu sene ilk defa denedim.alt yapı yaptık diyelim seneye elimden kurtulamaz.şimdide başladım hazırlanmaya ama bu sene çok koşuşturmalı bir yıl olucak bakalım allah yardım eder sizleirnde dualarınızın yardımı ile zor ve koşuşturmalı bir yılda hakkını verip derece ile atanırım belli de olmaz hayat bu 🙂 sağolun yanımda olduğunuz için tüm güzellikler hepimizin olsun 🙂

  17. depresan ın dedığı gıbı gercekten de cok yuksek beklentıyle;ızlenmemesı gereken bır fılm..ben 15 gundur sureklı korean dramaları takıp ettığım ıcın;sınema fılmlerıne bu sure ıcınde uzak kalmıstım;fakat ne yazık kı bu fılmı pek sevemedım..zıra cıftlerın kımyaları bence pek tutmamıs…fakat fılmın muzıklerı ılgı cekıcı…ızle ve ıyı vakıt gecır turunden…..bu sefer ızleyın ve ızlettırın dıyemıyeceğım maalesef..:)

  18. ben bu filmi hazır indirmişken yeni bir program bakınıyorum videoyu kesip biçim yendien monjtajlayacak sadece kendi çiftimi alıp gerisini atsam kısa film tadında ortaya şahane bişi çıkardı aslında çiftleir toptan ayırsam harika olurdu 🙂 valla bven bunu araştırayım süpper şeyler çıkacaktır anbaam koptum bak şimdi neyse sonuca ulaşınca siteye ekler size de link atarım.bu arad siteye güzle diiziler eklendi merak edenlere duyurulur.
    http://www.asyafenomen.com

  19. @ nisa

    Benim gibi beklentileri olmayan bir şekilde izlenildiğinde, en azından hoş vakit geçirtiyor dedirtebiliyor insana.Zaten artık Kore filmleri izlerken eskisi gibi önüme gelen her şeyi izlemekten vazgeçtim, seçip izleme evresine girmiş bulunuyoruz, hadi hayırlısı 😀

  20. @ tarih 84

    Hayırlısı buymuş arkadaşım ne denir ki, bende zamanında çok çektim ama bir şekilde beklediğime, o kadar üzüldüğüme değdi sonrasında..Benim kardeşimde seneye girecek sınava, sen bahsettikçe korkuyorum valla.O da branş okuyor, bakalım o ne yapacak..Ama ben sana inanıyorum arkadaşım; sen bu irade ve inançla cidden derece bile yaparsın seneye; bizde övünürüz artık böyle bir arkadaşımız var diye..

  21. o kesin desem allahtan bir mani çıkmazsa seneye derece ile atanıcam inna kafamı koydum bu işe…kurtulamaz

  22. Burada yorumlandığını görünce hemen siteler kolaçan edilip indirilen filmeler arasına girdi bu yapımda.Aslında sırf Lee Min Ki için izledim desem,yeridir.Yeni oppa adayım olur kendileri,çıtır oppam hemde 😀 Ama o saçlar nasıl bir şeydi ya.O yakışıklı çocuk gitmiş,yerine tanımlayamadığım biri gelmiş.Allahtan sonunda saçlar düzeliyorda,Min Ki’nin karizma yerle bir olmaktan kurtuluyor.Açıkçası filmi beğendim ben,çiftlerden en çok otel lobisinde tanışan çifti yakıştırdım, birbirleriyle geçirdikleri zamanı izlemek çok keyifliydi.Son dakikalarını heyecan içinde izledim, lütfen kimse olmasın hakkın rahmetine kavuşan diye dualar ediyordum.Görselliğe de diyecek yoktu.Yalnız;biz Kore’ye gitme sevdasıyla yanıp tutuşurken,onlarda Filipinler’e gitmişler olacak işmi yani.Film ekiplerini bizim cennet ülkemize de bekliyoruz .Filipinler’den daha güzel film çekilecek yerler de var.
    Bu güzel temennilerden sonra 😀 Oforicim sana çok teşekkür ederim canım.Sayende beğenebileceğim yapımlar izliyorum.
    Unutmadan ;buradan indirebilirsiniz filmi.

    http://www.filmindirnet.net/romantizm-adasi-romantic-island-2008-dvdrip-xvid-turkce-altyazi-t26603.html

  23. @ betterfly

    Asıl ben teşekkür ederim arkadaşım, böyle okuyup yorum yazıyorsunuz ya, çok mutlu ediyorsunuz beni..Bende çiftlerde ilk çifti beğendim; onlar daha oturaklı ve izlemesi zevkliydi.Şarkıcı kızla çılgın saçlı çocuğun durumu daha enerjikti; onlar biraz daha serbest ve rahat takıldılar..Son çift ise hem üzdü hem güldürdü beni; o adamın intihar çabaları neydi öyle, gülmekten yerlere yattım..

    Ve evet katılıyorum, artık gelip bizim ülkemizde de film çeksinler..Hem belki en sevdiğimiz aktör ve aktrisler gelirmiş; düşüncesi bile heyecanlandırıyor valla..

  24. tabikid egelsinler canlarım hatta gelin almadan dönmesinler dimi ama ben ısrarla ju wung sun umu beklemekteyim oppam aşkitomu ah ahh neysem öle dileyip duruyorum kahretsin kpss olsaydı derdim tasam kalmıcaktı nisan gibi gidecektim korey ah ahh yinemi ders çalışlıcam ben yahu kendimi DAİMİ ÖĞRENCİ yakındada bu gidişle e malum yaş ilerliyor da KADROLU İŞSİZ DAİMİ ÖĞRENCİ gibi görüceem oppam gel kurtar beni

  25. dizi izlemekten filme fırsat mı kalıyo ciğerim yaa
    ama bu film dikkatimi çekmişti
    coffee princeteki yakışıklı müzisyenden kelli xD

  26. @ mavi

    Boş bir vatinde bak derim; pek peşinden koşturan bir film değil ama anlık olarak güzel duygular yaratabiliyor..

Bir Cevap Yazın

