Uzaylının çömezi…

Pixar

Şu bir gerçek ki kimse Pixar’ın yaptığı animasyonların eline su dökemez, görsellik ayrı bir mevzu, benim bahsetmek istediğim içinde ki mizah..Ne olursa olsun, şimdiye kadar izlediğim bütün Pixar animasyonlarının sonunda kahkahalarıma engel olamadım..Tamam kahkahayı bir kenara bırakalım; en azından ciddi bir tebessüm bırakıyor insanın yüzünde; o bile yeter..Uzun metrajlı animasyonların başında, bir iki tane kısa animasyon veriyorlardı, onlarla izlemeye başladım, şimdi sağda soda arıyorum resmen; bulsam da izlesek diye..

İşte akşam üzere, amaçsız bir şekilde dolanırken karşılaştım bu animasyonla; komik yapmış adamlar daha ne diyeyim.Tam da altta ki yazımla paralellik gösteren bir animasyon olmuş; becerikli ve beceriksiz uzaylı arasında ki farkın en güzel örneğini sunmuşlar..Hala gülüyorum sonunu düşündükçe, 5 dakikası olan bir göz atsın derim, anlık da olsa insana hoş duygular yaşatıyor, buradan izleyebilirsiniz..

Bir Yanıt Bırakın

