Roswell çılgınlığım…

r3-1

Ben eskiden diyen cümlelerimle başlayacağım bu yazıya; sanırım lise dönemlerime denk geliyor; çoğu kişi bilir; “Rosweell” adında uzaylı temalı bir dizi vardı, işte ondan bahsetmek istiyorum.Zira geçen gün fark ettim; diziport bu diziyi tekrar yayınlamaya başlamış –elleri dert görmesinden, Allah tuttuklarını altın etsin diyen dualarımız onların yanında- ..Bizde, madem böyle bir imkan bulduk, oturup izlememek günah olur diyerek kardeşimle geçtik ekran başına..Tabi bunu izlediğimiz o günleri sürekli yad ederek geçiyor zamanımız..Dönemine göre oldukça iddialı bir yapımdı bence; veya ben o zamanlar çok toydum, bana harika geliyordu..

Öyle ki, dizinin başında jenerik dönerken ve Dido o harika sesiyle şarkısını söylerken kalbim yeni bölümde neler olacak diye güm güm atardı.Artık hiçbir filmde veya dizide atmıyor öyle, ciddi ciddi kalp seslerimi dinlerdim heyecandan..Bir Max Evans varmış; kendisi, kız kardeşi ve en yakın arkadaşları uzaylıymış; sonrasında sevdiceği bir kız varmış ki; ona hala belli olmayan, adını koyamadığım bir sebepten dolayı sinir olurum..Kız çok iyi; hem kişilik hem görünüş olarak, daima doğru olanı yapan tiplerden, ve ben böyle karakterleri bir türlü sevemiyorum, artık ona bağlıyorum bu durumu..

r1-2

Daha ilk bölümde vurulan sevdiceğini karnından kurşunu çıkarıp onun hayatını kurtaran ana kahramanımızın sırrı böylece kıza karşı ifşa olmuş bulunuyor; böylece önce kim ne kadar biliyor, bilmenin tehlikesi nedir, getirisi götürüsü nedir bölüm bölüm heyecan içinde öğrenmeye başlıyoruz.Şimdi bakıldığında çok klişe bir dizi gibi duruyor, hatta şu an ilk defa yayınlansa belki dönüp izlemem ama dedim ya dönemine göre hala gözlerimi kamaştırmaya devam ediyor.Hele bir de bizimkilerin gerçekte nerden geldiklerini, başlarına ne geldiğini öğrendiğimiz bölümler yok mu bak hala kalbim kütlemeye başladı, imkanı yok durduramıyorum..Bu diziyi o kadar çok sevmeme rağmen, enteresan bir şekilde belki de ilk defa dizide oynayan herhangi bir karaktere aşırı bir hayranlık içine giremedim hiçbir zaman..

r4-1

Belki de karakterleri değil de, konuyu sevip bağrıma bastığım için olabilir..Roswell, adına yakışır bir dizi; hem “bakın biz uzaylıyız ve gerçekten varız” derken hem de uzaylılara inanlara nanik yapabiliyor.İnsan muallakta kalıyor; kabul etsek mi etmesek mi diye..Şöyle uzaktan bakıldığında tam bir gençlik dizisi; içinde incelik falan aramaya gerek yok, ama zaten kim arıyor ki; şahsen böyle bir konuda o derinliklerde boğulma istemem; bakınız X-Files, hala o komployu çözebilmiş değilim.Mulder 5 sezondur anlatıp durdu ama bende Scully gibi hiç birine ihtimal vermedim.Velhasıl, cidden hoş bir dizi, boş vakti olanlar ve merak edenler hemen izlemeye başlayabilirler; zira daha ilk sezondalar, yetişmesi kolay olacaktır..Buradan izleyebilirsiniz..

21 comments

  1. Hala en sevdiğim dizidir.Konuyu açmanızada çok sevindim muhterem öfori. 3 sezonuda duruyor bende izlerim hala arada bir. Liz Parker’a hala aşuğum, bitanem benim. Yirim ben onu 😀 Ayrıca karakterlerin hepsi süperdi.

  2. Gördüm Roswelli bende diziportta pek de dua ettim kendisine. Jason bir zamanlar taştı hatta o sarı kızla nişanlıydı. Sonra kız Grey Anatomy de aldı yürüdü. Aslında dizi daha devam edecekmiş ama yapımcılarla ilgili bir sorun olmuş ve 3. sezonda bitirmişler. Bende hala bir ikş bölümü vardı CD lerde. Hele bir mutfak sahnesi Maxin Lizi çekip öpmesi ‘vayyyyyyyyy’ dememe sebep olmuştur.

  3. Benimde favori dizilerimdendir. Yıllar önce televizyon ekranlarında aynı heyecanı bende yaşardım.

    Şu varki benim favori karakterim ise Liz’di. 🙂

    Elimdeki dvd’lerinden aralıklarla tekrar izlerim. Böylece gerçek bir dizi nasıl olurmuş kendime bir kez daha gösteririm…

    Güzel hatıralar için teşekkürler. 🙂

  4. @ collapse

    Herkeste bir şekilde bölümleri varmış yaa, bende hiç bir şeyi yok; o dönem cnbc-e ne verdiyse onunla yetindik valla..Liz’i seveceğini biliyordum zaten, kıskandın dimi Max’ı 😛 Yapsalaara ya yine böyle diziler, bizde oturup izlesek..

  5. @ la fea

    Bloga resim ararken bolca karşıma çıktı o sahne için yapılan icon veya wallpaper’lar; herkes ayrı bir vurulmuş o sahneye..Bende inadına hatırlamıyorum sanki..Kızımızın o güzellike ve zerafetle alıp yürüyeceği belliydi zaten, bak işte onu seviyorum 😀

  6. @ gorath

    Güzel yorum için ben teşekkür ederim.Valla şimdi tekrar aynı heyecan içindeyim gibi hissediyorum, Roswell’in yaşattığı bu duygu her şeyden farklı oluyor valla..

  7. Ya bahsettiğim sahne bende var sanıyordum ama yokmuş : ( Nerede buluruk acep 😛 Bir bakayım ortalığa neci de amme hizmeti sayılır bu da. Senin blogunu okuyan genç bayan populasyona bir cest 😛

  8. @ la fea

    Zaten her şey amme hizmeti için arkadaşım 🙂 Bulunsa ne iyi olur valla..

  9. Bekle canım sen beni buldum CD de atacaktım eski CD leri bir bakayım dedim. Bölüm adını bilmiyordum varmış bende.

  10. @lafea & @ofori

    Aşk olsun sizlere diyorum başka bişi demiyorum. 🙂 Ne diye şimdi durup dururkene Rosewell aşkımı depreştirdiniz ki. Bu saatten sonra beni ancak bu diziyi tekrar izlemek paklar. 😀

    Ve oforicim ayrıca sana bir teşekkür etmeden geçemeyeceğim. Aslına konusu burası değil ama İzlemek başlığında vermiş olduğın http://yabancidiziizle.com linkinde izlemek istediğim bir ton dizi buldum. Ama öncelik şimdilik Roswell’de. Saolasın bir kez daha 🙂

  11. @ nefertitihome

    Ne demek arkadaşım her zaman.Bana da siteyi kardeşim gösterdi, gerçekten türkiyede yayınlanmayan bir çok diziyi önümüze getiriyor adamlar; saygıyla anıyorum onları..bu arada Rosweel konusunda la fea suçlu, uzun bir aradan sonra konuyu tekrar o açtı, ona kızmak lazım..

  12. @ofori

    Merak etme sen lafea cığımı alacağım onun ölçüsünü ben 😀 Zaten bir Sufle borcu vardı bir de bu sebeple borçlandı 😀 😀 😀

  13. Aaaaa iki dakka ortadan kayboluyorum bana karşı birlik olunduğunu görüyorum. Ayıp ayıp kızlar. Ofori sorarım sana ben mi açtım başlığı? Ben mi dedim Rosweli izlerdim severdim diye önce? Ben sadece yorum yaptım. Naçizane Jasonın zamanındaki taşlığından bahsettim üşenmedim, cd leri buldum kestim,biçtim yükledim ve postladım. Dedim herkes faydalansın ve hey hat bir de ne göreyim ‘suçlu’ ilan edilmişim. Cık cık cık cık… :p

  14. @ la fea

    Hahahah, valla böyle suçlu olacaksan başım gözüm üstüne arkadaşım..Hem öyle bizde işler; seni çekiştirmek için ortadan kaybolmanı bekliyorduk 🙂

  15. 🙂 Cık cık cık diyorum bir de işaret parmağımı sallıyorum gözünüze 🙂 Jason ne oldu acaba merak ettim şimdi?

  16. @ Lafea

    Canımcım Jason’a ne mi oldu?? Güzel soru hemencik araştırdım. Son fotosu Kasım ayında bir galada çekilmiş.

    Ayrıca küçük bir detay aktör 2004 yılında The Grudge filmi çekimlerinde Susan rolüyle izlediğimiz KaDee Strickland tanışıp 2006 yılında evlenmiş. -Saçını başını yolan smiley lütfen-

Bir Cevap Yazın

