Thirst (Bakjwi)~ Susuzluk çekiyoruz …

Thirst movie image (2)

Bu filmin fragmanını ilk defa ne zaman izledim bilemiyorum ama daha ilk gördüğüm andan itibaren, resmen “vuruldum”.Zaten vampir hikayelerine karşı artık kendimi kusturacak kadar yoğun bir ilgim var, bu en önemli zaafım, birde bunun üstüne tamamen vampir temalı bir “Kore” filmi çekiliyor olması; fragmanının beni benden alması, nasıl anlatsam; kelimeleri nasıl bir araya koysam bilemiyorum, içim içime sığmıyor gibi hissettiriyor..Bekliyorum, bekliyorum bu filmi bir şekilde izlemek için en ufak bir görüntü çıksın diye bakınıp duruyorum ama nafile..

Bir de üstüne üstük, filmin Cannes’dan ödül alan Kore filmi olması; üstelik öyle bir kurumun bir “vampir” filmine bu ödülü layık görmesi; takdir edilir ki benim bu heyecanımın boşu boşuna olmadığını gösteriyor..Mutlaka bir yerlerde görmüşsünüzdür fragmanını ama görmeyenler için buradan defalarca izleyebilirsiniz –aynı benim gibi- Bu heyecanı belki de en son Antique Bakery için yaşamıştım, çıksın da bir şekilde izleyelim diye kendimizi paralamıştık..2009 yılının bütün Kore filmleri bir şekilde kendini nete salarken, bu film şanına yakışır bir şekilde bekleyenlerini süründürmeye devam edecek gibi görünüyor..

00022809

Filmin yönetmenini her ne kadar öyle yönetmen isimleri falan takip etmesek de; yaptığı bir çok filmden tanıyor olabiliriz..Hemen bir yerlerden kopyala yapıştır yaparak belirtiyorum ki; “OldBoy, Sympathy for Mr. Vengeance, Sympathy for Lady Vengeance, I’m a Cyborg But That’s OK” kendisinin çektiği birkaç filme örnek olabilir.Sırf bu filmlerden referans alarak bile izlenmeye değer bir film bekliyor bizi; yerimde duramıyorum resmen, anlattıkça coşuyorum sanki..Son bir not, film Amerika stüdyolarında çekilen ilk Kore filmi olma ünvanını taşıyormuş…

Bizi daha fazla bekletme Thirst; gel artık bitsin bu hasret..

8 comments

  1. tersine ben de vampir temalı yapımları sevmem ama Park Chan Wook işin içinde olunca heyecanla bekliyorum ofori 😉

  2. haklısın canım bende merakla beklemekteyim.neredeyse 2005-2007 yılına ait tüm dizileri 2006-2008 yılına iatte filmleir izledim ama 2009 filmleirde heyecan dorukta bekletiyor.ilgi arttıkça yapımlar hakkında günü gününe bilgileniyoruz bu seferde ee hani nedne geç kaldı nete düşsün diyoruz halbuki listemdeki 5 filmde hala vizyondaymış kore ve asya kıtasında bravo diyorum.bende ilk vanpir filmini görünce aklıma exoppam lee seo jin geldi ve freeze ama bu filmin kalitesi ortada.kore de de el atılmadık konu kalmadı maşalllah hemde çok düşük bütçelerle olağan üstü filmler ortaya çıkarmaktalar.

  3. Bi’şiy anladıysam arap olayım. O_o Daha film çıkmamış nedir bu tantana bea 😀 Yalnız en üstteki foto güzelmiş kesin izlerim.

  4. @ ruzigar

    Söz konusu Park Chan Wook olunca akan sular duruluyor demek gerek..Bu arada yönetmenleri de tanımaya başladık ya helal olsun bize; en gıpta ettiğim şeylerden biridir; film söylendiğinde anında yönetmenini hatırlayanlar..Artık bizde onlardan biriyiz 😀

  5. @ tarih 84

    Şimdi beklentileri o kadar yükseltiyoruz ya; isterse çok kötü bir film çıksın bizim gözümüzde hala on numara film olmaya devam eder bence 🙂 Bu arada valla helal olsun, o kadar filmi ,diziyi bitirmişsin bu arada, benim gibi tembel kalmamışsın..

    Pek yeri değil ama sorayım; sınav sonuçların açıklandı mı, gerçi daha erken gibi duruyor.Yeniden atamalar var bu ara, onlara yetişebildin mi diye merak ettim.Bende yazdım bir iki yer, kör çomak ilerliyoruz işte …

  6. @ collapse

    Zaten bizde o fotoğrafa aldandık da, bu kadar yaygara kopardık 😀 Hele bir çıksın da bakalım,belki sen bizden daha çok bahsedersin bu film hakkında arkadaşım..

  7. yoko be canım kpss hakkında hiç açıklama yok millet varsa yoksa sbs öss derdinde bizim açıklam ile tercihlerin süresi sanıırm toplamda 5 gün içinde olup bitecek zaten sonraki haftada açıklanıcak yerleşip yerleşilemedi tabi ben önce tercih yapabilecek puanı almış olmam gerekli tam bir muamma artık sabır falan kalmadı çok gergin agresifim

Bir Cevap Yazın

