Harry Potter, Bitsin bu hasret…

17july2009

Daha önce hiç bahsettim mi bilmiyorum, ama bu heyecana daha fazla dayanamayacağım, bir yerlere bir şeyler yazmam gerekti, sonra dedim “kızım blogun var senin otur oraya karala bu düşüncelerini..” Kendime hak vererek, artık bu heyecana dayanamadığımı söylüyorum; Harry Potter –Melez Prens filminin “artık” gösterilmesi için birileri harekete geçsin..Son zamanlarda yok 15 Temmuz’muş, yoksa 17’siymiş diyen dedikodular istedikleri kadar resmi açıklama olduğu söylenilsin, “biz bunlara çok aldandık” diyen kardeşim ve beni filmi görene kadar ikna edebilecek gibi görünmüyor..

Bu seriyi ne kadar çok sevdiğimi hiç söylememiştim biliyorum, ama artık itiraf ediyorum..Bütün seriyi –şimdiye kadar çıkan filmleri- toplayıp evde düzenli olarak Harry Potter günleri düzenleyen; filmleri ardı ardına kusarcasına izleyen o kişi, “benim”..Filmler istediği kadar kaybolsun, yine gider yine satın alırım..Kitaplara 2-3 kitap dışında fazla bulaşmadım, ama her kitabı itina ile evin bir köşesinde kardeşimin himayesi altındadır..Yukarda ki tarihlere inanmış gibi yaparak bugün Melez Prens kitabını okumaya başladım, her ne kadar gerek kardeşimden gerekse nette yazılı onca şeyden filmi izlemeden olan biteni çoktan öğrenmiş olsam da; kitap başlı başına şiddetli bir heyecan içine sürüklüyor beni..

Bir çıksın; bütün kardeşlerimi toplayıp sinema salonunu arşınlamayan, sonra gelip detaylı bir yorum yapıp içimdekileri boşaltmayan Ofori olmasın diyorum.Böyle zamanlarda Bir Harry Potter heyecanı sarıyor ki beni, tekrar bulabildiğim kadar resim toplayıp klasörlemek; imza, avatar, icon, wallpaper ne var ne yoksa hepsi için netin altını üstüne getirmek, sonra bir iki fanfiction okumak gibi karşı konulmaz bir hastalığın içinde buluyorum kendimi.Gerçi vakti zamanında az yapmadığımız şeyler değildi..Heyecan, heyecan, heyecan, yerimde duramıyorum; artık versinler şu filmi..

11 thoughts on “Harry Potter, Bitsin bu hasret…

  1. Ben resmi göremiyorum. Bir sorun mu var acaba yoksa benden mi kaynaklanıyor.

  2. @ la fea

    Şimdi düzeltmeye çalıştım ama bu seferde diğerinin altına yapıştı, amannn diyerek olduğu gibi bırakıyorum 😀

  3. sen de mi harrycisin ofori valla bende sıkı fanatiğiyim.ilk gündne beri hemde.heyecanla bekliyorum her ne kadar kitapları kadar oolmasa da izlemek ayrı keyif doğrusu.

  4. @ tarih 84

    arkadaşım seni şimdi kıcaklayabilirim; Harry Potter kardeşliği adına; son film bekle bizi diyorum..Benim ömrüm bu filmlerle geçti; onlarla büyüdük resmen, hala da devam eden bir seri olunca insan boşu boşuna heyecanlamıyor.. 😀

  5. Collapse Gong Yoo da sevmiyor. Sincap dedi Oppama Kucaklamasın kimse 😛

  6. dün gittim filme ama beğenmedim, resmen romantik komedi, aksiyon yok denecek kadar az, ben kitapları okumadım hiç sadece filmlerden takip ediyorum bana bile az geldi, gerisini siz düşünün, hasret bitmiyor ofori bence yenisini ekliyor bu film 😦 senin yorumunu da merak ediyorum, çabuk git 😀

  7. @ ruzigar

    Ayy ben işten çıkamıyorum ki bir türlü, gidemedim daha yaa..Akşam işe gidiyorum, sabahına gelip uyuyorum sonra gözümü açtığımda yine akşam olmuş tabi; ertesi gün yine akşama git..Kafamı toplayamıyorum bir kaç gündür, gözlerim açık uyuyorum sanki..Allah izin verirse cumartesi nöbet çıkışı artık gideceğim..

    Ben bunca zaman bekleyeyim, sonra vakitsizlikten gidemeyeyim; içinde bulunduğum mevcut duruma kızıyorum valla, ama nafile işte..Bu arada kitabı da öyleydi ama bu kitap için bütün kitaplar arasında en heyecanlısının bu olduğu söyleniyor.Bakalım ben neler hissedeceğim 😀

  8. hımm cumartesiye de daha var, inşallah ofori sen memnun kalırsın, o kadar beklediğine yanmazsın benim gibi 🙂

  9. ne umduk ne çıktı
    ama değerdi
    bi tek öpüşme sahnesi içime oturdu
    o neydi be öyle xD

Bir Yanıt Bırakın

