Junjou Romantica ~ Öyle bir şey işte…

001-3

Uzun zamandır takip ettiğim, hatta 3. sezonun çıkmasını sabırsızlıkla beklediğim bir animeden bahsetmenin sırası geldi diye düşünüyorum.Her ne kadar bunu yapmamı engelleyen dünya kadar bahanem olsa da sonunda oturup bir şeyler yazmanın vakti geldi.Junjuo Romantica; ilk olarak light yaoi türünde bir animedir; yani gayet sıradan bir kadın erkek ilişkisi beklerken bir adamın diğerine saldırdığı türde bir görüntü görüp her an şok olabilirsiniz..Gerçi şimdi gül gibi animeye böyle ifadelerle haksızlık yapmak istemem, zira tür olarak buna meyilli olsa da açıkça bu sahnelerden kaçınmışlar, mangasına kıyasla içinde bu tür sahneleri görmek sıklıkla mümkün olmuyor.Ana konuya böyle daldığım için kendimi kınıyorum, ve esas meseleden bahsetmek istiyorum..

Junjuo Romantica, hatırı sayılır bir hayran kitlesine sahip olan; İngilizce alt yazısı çıksın diye tabiri caizse geberdiğimiz –her zaman böyle paldır küldür konuşmam ama bu anime hak ediyor azizim- iki sezon boyunca peşinden koşturan, “3. sezon çıksın lütfen” diye insanları ağlama efektleri içine sokan bir yapım, tabi bütün bu yorumların kişisel olduğunu göz ardı etmeyelim..İlk defa mangasında görmüştüm, okumamıştım ama shounen –ai mangalar içinde oldukça popüler olduğunu biliyordum.Sonra bir gece vakti animesi olduğunu öğrendim ve fazla aramama gerek kalmadan youtube sayesinde ilk bölümden itibaren izlemeye başladım.O gün bugündür nerde yeni bölüm ben ordayım.Anime üç farklı çift üzerine kurulu; bunların pek birbirleri ile alakaları olmasa da, bir şekilde bağlantıları var.Anime içinde karşılaşıp konuşmaları oldukça nadir olsa da;, işin güzel tarafı hepsinin hikayelerine ayrı ayrı şahit olmamız..

4048541846

Herkesin hayranı olduğu, izlemek için sabırsızlandığı çiftler ayrı ayrı, ama benimki çoğunluğun takip ettiği ilk çift; biri kolaj öğrencisi diğeri onun abisinin en yakın arkadaşı olan bencil ünlü yazar..Bizimki liseden mezun olunca abisi o dönemlerde evleniyor ve iş için başka bir şehre taşınmak zorunda kalıyor; böylece bizim kolej öğrencisi abisinin arkadaşının evinde “ev işleri yapmak” şartıyla yaşamaya başlıyor.Yazarımız çok enteresan bir kişilik ama, yakışıklı, zengin, dıştan bakıldığında çok karizmatik ama onu bir de bizim Misaki’ye sorun.Evin içinde tam bir kişilik değişimi içinde, elinden hiçbir iş gelmeyen, oyuncak ayılara düşkün, evin her tarafını bu ayılarla dolduran geçinmesi zor bir insan.Ancak Misaki gibi sözünü geçirtmesini bilen, asi bir karaktere Usami bile karşı koyamaz..

fe098b08d70187eee9e2ff902fe5ecea1229031409_full

Şimdi aralarında ki kimyayı tam olarak açıklayamıyorum ama izlemekten en fazla zevk aldığım çiftin bu olduğunu söylemeden de geçmek istemiyorum.Kimin daha baskın bir karakter olduğu tartışmaya açık, ama çok tatlı durdukları bir gerçek. –tam bir yaoi hayranı kız gibi konuştum biliyorum ama kendim hakkında ki bu gerçeği de inkar edemiyorum- Zaten anime içinde bölümler ağırlıklı olarak bu çiftin üzerine kurulu..Gelelim ikinci çiftimize; Junjou Egoist..Bu ikili bir Pazar günü parkta tanışıyor ve aralarında ki farklılıklara rağmen birbirlerinden vazgeçemeyecek hale geliyorlar..Aslında öyle ahım şahım bir hikayeleri yok ama onlar hakkında bir bölüm olduğunda yine de kendilerini izlettirebiliyorlar.Biri bir doktor adayı, diğeri üniversitede hoca..Bolca kavga ettiklerini söyleyebilirim, yine de bu kavgalar öğretmen olanın kuruntularından çıkıyor bana göre..

JunjouRomantica09

Ve en son çiftimiz; Junjou Terrorist, ikinci favori çiftim oluyor kendileri..Az önce bahsettiğimiz üniversite hocamızın iş arkadaşı ile başına bela olan bir lise öğrencisi hakkında.Bizimki eşinden boşanmış, lise yıllarında aşık olduğu öğretmenini hiç unutamamış birisi.Eski eşinin kardeşi, kadının babasının bizimkinden ricada bulunması üzerine, onun gözetimine bırakılıyor.Her ne kadar başta bizimkisi farkında olmasa da; bu çocuk bizimkini eniştesi olduğu günlerden beri seviyor (muş).Bizde yeni yeni öğreniyoruz ama ilerleyiş süreçleri çok eğlenceli geçiyor.Zaten isminden de belli; bence çocuk sevgi konusunda tam bir terörist, bizimkinin peşine öyle bir takılıyor ki, sırf onun bu inadını ve istikrarını görmek için bile oturup izlenir bence..Mangası doğal olarak animesinin önünde ilerliyor, benim gibi merak içinde yeni bölümleri bekleyenler için neler olacağını öğrenmek için harika bir imkan sunuluyor, tabi çeviri gruplarının performansı bunda oldukça önemli bir etken..

Görüldüğü üzere herkese hitap edemeyen, ama sevenleri için vazgeçilmeyen bir anime duruyor karşımızda..Tabi bu türü sevdiğini herkes kabul etmez, zira öncesinde alınan tepkiler insanın şevkini ve de önünü tıkamıyor değil..Yine de bu türü “sevenlerle” bu animeyi konuşmak ayrı bir zevk veriyor insana, yoksa sevmeyen sevmiyordur zaten, konuşmaya gerek yok..-çok despot gördüm kendimi, savunma mekanizmasına bakar mısınız, kendimden ürktüm- Buradan İngilizce alt yazı ile izleyebilirsiniz, ne diyeyim; önerilir..Ayrıca mangasını da buradan okuyabilirsiniz..

54 thoughts on “Junjou Romantica ~ Öyle bir şey işte…

  1. Anime demişken Ofori bil bakalım aklıma ne geldi. Bir de Manga bırakmıştım ben sana. Bir daha da konusunu açmayacağım. İnsan en azından çenemi kapatmak için bir bölüm izler 🙂

  2. Ben bunun mangasını okuduydum. Yarım yamalak ama bazı bölümleri çok komikti. Sizin tabirinizle yumuşak zeminde hoş vakit geçirmek isteyenler için ideal. 😀 Aiyy dünden beri hala gülüyom nasıl bir cümledir o. Neyse ben dayak yemeden kaçiim…

  3. Kesinlikle o hitap etmeyenlerden biriyim… Zira yanlışlıkla ilk bölümünü indirip yine yanlışlıkla ilk bölümünü izlemiş, izlemeye çalışmıştım. Daha ilk ilişki karesini görünce mide bulantısı ile karışık shift+delete yapmıştım. Sık sık bu iğrenç türde animelere denk geliyorum. Umarım izleyecek animelerin azaldığı, benim için neredeyse bittiği bu günlerde bu gibi animeler daha sık denk gelmeye başlamaz…

    Bu nasıl bir fantezidir yaf? Ben bir erkek olarak Shoujo-Ai bile izleyemez, itici bulurum…

    Yine de zevkler diyerek sessiz kalmak lazım. Saygı duymalı.

    Güzel inceleme için teşekkürler… 🙂

  4. @ la fea

    Arkadaşım bu konuda ne söylesen azdır, valla kendimden utanarak duruyorum karşında, neden bilmiyorum daha yanına yaklaşamadım, darılma bana lütfen, itici bir güç lazım bana okumam için; ne bileyim gelip iki enseme iki şaplak atsan bak o zaman nasıl izlerim.. 😛

  5. @ collapse

    Valla zaten elimde sopayla bekliyorum beni..Yani bir insan hem kendini bu kadar sevdirip hem de dayak attırmak isteyebilir mi kendisine; işte bu kişi collapse dediğimiz şahsiyet..Ama valla sende olmasan kiminle takışacağız biz, iyi ki varsın.Her ne kadar beni sapık yaptın ya; ” helal olsun”.. 😀

  6. @ Gorath

    Zaten ya tam severler, ya da nefret ederler..Belki klişe bir muhabbet olacak ama erkeklerin yaoi’den nefret etmesi kadar doğal bir şey gelmiyor bana..Bende yuri denildiği an tüylerim diken diken oluyor, düşünmek bile istemiyorum..Mide bulantısı falan yaşamıyorum tabi, sadece “ilgilenmediğim” bir alan hakkında hoşlanmıyorum diyerek yorum yapıp geri çekiliyorum..

    Tanıtımı beğenmene çok sevindim bu arada; senden bir tanıtım için onay almak kadar mutlu edecek bir şey yoktur beni..

  7. Valla Oforicim ciddiyim benden uzaktasın o yüzden iki şaplak atamam. Belli ki mangasını da okumadın. Israrın anlamı yok çekmiyor demekki seni bir şekilde. İlla aynı şeylerden zevk alacağız diye bir şey yok. Benim için içinde Fransa ve Fransız ihtilalin geçmesi bile başlı başına bir unsur izlemek için. O şekilde başladım izlemeye ama sonra daha farklı şeyler buldum. 13 sene oldu her seferinde bıkmadan izlerim. Benim ısrarımın sebebi genelde pek çok konuda paralel gittiğimiz ve aynı konular da bile olsa dizilere filmlere farklı yorumlar getirdiğimiz ve birbirimizin yorumlarını okumaktan keyif aldığımız için. Ben senin de fikrini görüşünü, bakış açını öğrenmek istedim sadece. Bu konuda sana darılmam söz konusu olamaz. Zevk meselesi sonuçta. Beğeniler de her zaman ortak olmak zorunda değil. Mesela bir gün çıkıp ben artık Gong Yoo sevmiyorum dersen ‘delirdi herhalde’ derim ama hiiiiiiiiiiiçççççççççççç üzülmem ha ha ha.

    NOT: Senin yüzünden tiryakisi olduğum şu Manga var ya 6. bölümünün çıkması yakındır. Seni bu yüzden hiç affetmeyeceğim ha ha ha 😛

  8. ofori bence collapse lovely complex’teki Otani’nin kanlı canlı hali 😀 onu izlerken de ben aynı şeyleri hissetmiştim, önce dövüp sonra yanaklarını sıkmak gelmişti içimden 😀

  9. @ la fea

    Zaten bir gün “Gong Yoo’yu sevmiyorum” dersem gel beni gerçekten döv, büyük konuşmayayım ama hayatta öyle bir şey demem; diyemem 🙂 Manganın konusunu bir çok kere okudum ama işte sarmadı belki de, açıp okumak hiç nasip olmadı..

    Yukarda söylediğin güzel şeyler için çok saol arkadaşım; farklılıklarımıza rağmen birbirimizi böyle seviyoruz ki bunca zaman bizi gerçek hayatta tanışmasak da iyi arkadaş yapan da bu oldu zaten, seviyorum seni daha ne diyeyim 🙂

    Bu arada, bitmemiş manga olayına bir daha bulaşmak mı; tööbeler olsun..

  10. @ ruzigar

    Ne güzel benzetmişsin; valla ağzımdan aldın lafı; ortada dolanan yaraamaz çocuklar gibi, hani bir yakalasam döveceğim ama yakalayamıyorum işte..Yanlız collapse’ın detaylı okumasına hayran kaldım, bir an “o nasıl cümle olmuş yaa” diyerek ben kala kaldım; sonra bastım kahkahayı; “ince” görüş ne diyeyim..

  11. zeki çocuk hemen yakalamış işte ofori 😀
    collapse lovely complex’i izlemediysen bir bak derim kendine 😛 ben seni taaa buralardan benzettim Otani’ye 😀

  12. O da olur Oforicim bir gün. O kadar da uzak değil şehirlerimiz. Anime ve Manga farklı ilerliyor bir şans versen severdin ama sen Saraydaki Mücevheri de izlemedin ki 500. tekrarı falan ha ha anladım ben sen sevmiyorsun tarihi dramaları.

    Gong Yoo konusun yeniden düşünebilirsin haha ben darılmam valla. 😛 Doğum günü geliyor Oppamın askerde kutlayacak sanırsam.

  13. Kimdir bu rol çalan Collapse ha ha gerçek hayattan arkadaş mı yoksa blog kardeşliğini bir üyesi mi? Pek bir popüler oldu arkadaş kıskandımmmmm 😛 😛

  14. @ la fea

    Tarihi şeyleri seviyor muyum sevmiyor muyum bende bilmiyorum valla, ama dediğin gibi pek çaba harcamadığım için o kadar da ilgimi çekmiyor olabilirler.Bizim evde erkek kardeşim izler tarihi yapımları, sanırım bizim izleme payımızı da ona verdik:P

    Gong Yoo konusu tartışmaya açık dahi değil benim gözümde; o gülüş 50 yıl geçse zihinlerden silinebilir mi hiç..Bir gelemedi valla, ne bitmez bilmez askerlikmiş o öyle..

  15. Aslında son bir hamle olarak ‘darılma’ kozunu kullansam izletebilir miyim acaba ha ha ha ha. Hala şansımı zorluyorum. Ya valla Askerlik bitmedi hem de Güney Kore çok uzak be. 😦 İnsan bir fan e mail adresi alır. İngilizce site yapar. Böyle fanların eline kalmak sinir ediyor beni.

  16. @ la fea

    Collapse saolsun, blog ahalisinin en eğlenceli yorumcularından..Öyle yorumlar yapıyor ki, beni güldürmekten yerlere yatırıyor; son yorumunda “tescilli sapık” gibi hissettim valla; alem insan ne diyeyim..Valla kıyıda köşede gizli bir blogu varsa şaşırmam, ama daha bize bahsetmedi, o muhteem günün gelmesini bekliyorum, burdan duyurulur..

  17. Pis dedikoducular sizi, arkamdan konuşmaya da mı başladınız püüüüü size.

    @ruzigar
    Otani’den uzun boyum :hoh ama onun dışında benzer yanlarım var gibi. Özellikle aşk meşk konularında ki beceriksizliği 😀 Lovely Complex’i izlemeyen insan değildir. (benzetmelerim @ofori’lerinki gibi muazzam değil idare ediniz ltf.)

    @la fea
    Oohh çatlasın kıskananlar emi. 😀 Ayrıca “Gong Yoo” şu sincaba benzeyen aktör değil mi 😀

    @ofori
    Yok blogum, olsun ister misin.

    Kendimi blogun muhterem sahibi @ofori gibi hissettim bi’ an herkese cevap filan yazıyorum. Kusuruma bakmayınız. 😀

  18. @ collapse

    Hehehehe, hatta hahahaha..Sen yokken böyle dedikodunu yapzıyoruz işte; ayağını denk al yani 😀 Ayrıca arkadaşım ne demek, benim blogum senin blogun demektir, istediğini yapabilirsin; benden izin sana 🙂 Bu arada Lovely Complex için yaptığın yoruma kesinlikle katılıyorum izlemeyendne şüphe duyarım..

    Ama aynı yüce gönüllülüğü Gong Yoo için yaptığın yoruma gösteremeyeceğim; “kimmiş sincap haa kimmiş, püüü”..

  19. Hiii Gong Yoo’a sincap diyeni allah çarpar valla Collapse tövbe de 🙂 Blogu ele geçirdin bakıyorum. Önceden Oforinin gözü bizden başkasını görmezdi ha ha ha hey gidi günler heyyyyy 🙂

    Ofori ben Lovely Complexi izlemeseydim insan olmayacak mıydım? Sen tavsiye ettin diye izledim. (senin askine ha ha ha ) Animelerde ki o salak suratları ve bağırışları saymazsak eğlenceliydi.

  20. Bak sana son kez Oscarla ilgili iki video bırakıyorum. Komik müzik videoları bunlar. İlki çok yaratıcı. Umarım beni kırmazsın izlersin 😉

  21. @ la fea

    Aaa arkadaşım herkesin yeri ayrıdır, hele sizin yeriniz hiç tartışılamaz 🙂 Ve animeyi izleyene kadar bana rahat yüzü göstermeyeceksin değil mi; eline düştüm vala, insaf göster bana 🙂

  22. @ la fea

    İzledim videoyu:D Çok heeyecanlı duruyor gerçekten, hele orada bahsi geçen adamın çapkınlıklarına ayrı bir hayran kaldım, video için çok eğlenceli bir müzik seçmişler, zevkle izledim..Bu sefer söz vermiyorum ama “neden izlemiyorum ki “dedim bir an; *kendini sorgulamay başlayan insan* olarak bakalım 🙂

  23. Muhaaaaaaaa ha ha ha ben seni zorlamak istemiyorum kendi rızanla izle istiyorum. Biliyorum seveceksin. Ama sırf bu kadar ısrar ediyorum diye de soğumanı da istemiyorum.

    Valla ben kıskanç biriyim Collapseı daha çok seviyorsun gibi geldi bana ha ha ha ha :))

  24. @ la fea

    Bak şimdi collapse hakkında böyle konuşuyoruz ya gelip dağıtacak ortalığı ondan korkuyorum 😀 Bu arada dün gece için kusura bakma arkadaşım, kardeşim aldı bilgisayarı bende koltukta uyuyakalmışım, yetişemedim sana..

  25. @ collapse

    güzel arkadaşım, sayın blog bağımlısı insan 😀 dedikodu yapmadık ki haksız da değilmişim hani, teşhisimde yanılmadığıma sevindim, blog da açsan tadından yenmez gibi geliyor bana, gülmekten ölürüz herhalde yazıları okurken, aç sen aç 😀

    ne demişsin Gong Yoo için, cık cık, yakıştıramadım, Gong Yoo en güzel gülen insan evladıdır 😉 la fea’nın sinirinden kendini koru gardını al, benden sana tavsiye 😀

    @la fea

    video çok güzeldi, filmi de mi varmış bunun
    lafeacım biz ofori’nin ilk göz ağrılarıyız 😉 hele Gong Yoo’ya sincap dedikten sonra collapse ağzıyla kuş tutsa yaranamaz bence, hıh 😛

    @ ofori

    valla sen bize bu kadar serbesti tanımasaydın, onca yorumu buraya yazamazdım ofori, kendi blogum gibi hissediyorum burayı, sağolasın 😀

  26. Ne önemi canım geç olmuştu zaten. Kim korkar hain Collapseden ha ha ha…

  27. @ ruzigar

    Valla bende katılıyorum blog açma fikrine; bizim cidii ciddi yazdıklarımızla bir güzel kafa bulur, bizi sinirlendireceği yerde hepten kendini sevdirir ondan korkuyorum.Bu arada arkadaşım, çok mutlu ettin beni, zaten blog benim değil hepimizin..Bizim birlikte konuşup eğlendiğimiz alan işte; kapakta gösterilen yazılarmış, tanıtımlarmış hepsi bahane, asıl içerik, asıl eğlence konuşmalarımızda saklı bence..

    La Fea’m canım benim; biz üçümüz elimizde sopalarla kovalarız Collapse’ı; Gong Yoo adına muhteşem üçlü oluruz 😀

  28. Ya konuyla alakasız ama M. J. cenazesini izliyorum. Çok acıklı.

    Gong Yoo yu sevmeyen ölsün o gülüşü dünyaya bedel onun. Günümü aydınlatıyor.

  29. @ la fea

    Bende şimdi bakıyorum cenazaye; yazık kız bir devir onunla birlikte gitti.Kardeşim bana öldüğünü söylediğinde ; “hadi ordan bee” dedim, cesedi görmeden inanmam..Zaten haberlerde görene kadar da inanmadım..Ne bileyim M.J ölecek herkes o kadar sakin kalacak, sanki milletten nasıl tepkiler bekliyorsam..

  30. Aynen bende inanmadım. Evet ya dinle dinleme sev sevme o Michaeldı. Demek Pop ilahlarıda ölüyormuş. Dünya MJ de kalmadı.

  31. Biri hain diyor, birisi sopalarla kovalarız diyor. Ağlicem şimdi 😀 Ayrıca sincapları kim sevmez ki ^_^ “So ji sub” ve “Joe odagiri” varken “gong yoo” da kimmiş. Zevksüzler…

  32. @ collapse

    Sana cevap olarak sadece “:D” bu şekilde gülümsemeyi uygun buluyorum.Ayrıca So Ji Sub gibi bir karizmanın yeri ayrıdır; lütfen..

  33. collapse hala devam ediyorsun ya inanamıyorum sana, neyse yola gelirsin yavaş yavaş 😛 😀

    oforicim sen de beni mutlu ettin yorumunla, yazılar bahane sohbet gerçekten şahane 😉

  34. Şuraya bir Shoutbox yerleştiremedi gitti. 🙂 Böyle başlıkların altında alakalı alakasız konuşuyoruz :))

  35. @ la fea

    Sana cevabımı pek muhterem bir maille gönderiyorum, yardımlarını ellerimi birleştirmiş, kocaman gözlerle sana bakarak beklemekteyim 😀

  36. Ortodoğu ve balkanların en akıllı 😛 bloggerı olarak seni bu dertten kurtardığımı düşünüyorum 🙂 Ayrıca önceki denemelerinin başarısız olması wordpressin böyle bir şeye izin vermemesi imiş sanırsam. Öyle bir yorum okudum. Eh artık bunun hatırına Oscarı izlersin ha ha ha bana teşekkür etmek için 😛

  37. @ la fea

    Heheh, bende öyle bir şeyin olduğunu tahmin ediyordum; yoksa ben neden yapamayayım ki -beceriksiz olduğumu kabul etmek istemiyorum- Valla o kadar yorumdan sonra, ve tabi benim için yaptığın bu iyilikten sonra izlemesem gel tükür bana; çok pis oldum biliyorum 😛

  38. Ha ha ha bana daha önce başvurmuş olsaydın engin bilgilerimle seni bu dertten çok daha önce kurtarırdım ha ha. Bir iyilik yapar da insan bu kadar mı böbürlenir :)) Kardeşine benzedim gibi geldi 😛

  39. @ la fea

    Şu mesajını duyunca nasıl kahkaha attım tahmin edemezdim..Ben koltukta Harry Potter -Melez Prens kitabının son sayfalarına bakıp ağlamaktayken, bilgisayarda oturan kardeşim “abla sana mesaj gelmiş” deyip, açıp okumaya başladı..Heyecanle o okur ve ben dinlerken son sözlerin karşısında onun aldığı surat ifadesini görmek, nasıl eğlendirdi beni anlatamam..Ellerin dert görmesin arkadaşım, taa uzaklardan kardeşimi deşifre edebildiğin için ve ona o “boşluk” bakışını hissettirebildiğin için..

    Ayy hala gülüyorum yaaa…

  40. Kardeşin kızmasın ama şaka yaptım 🙂 Doğru mu tahmin ettim peki?ha ha ha. Siz abla kardeş ne güzel vakit geçiriyorsunuzdur ya. Sıkıldım ben bu sıcakta Pc başında. Oppamın doğum günü mesajını yazayım bari.

  41. @ la fea

    Valla doğru tahmin ettin; dilleri lal olmuş şekilde kaldı kız; hahahahaaha…Ay bu akşam kimse değmesin bana; o kadar keyifliyim ki 😀 O kızmaz, gerçekler karşısında ne desin ki 😛

  42. Fazla gülme bence kardeşinin tepesi atarsa hışmından kurtaramam seni 🙂

  43. şimdi bunlar şöyle böyle mi değil mi bana ondan haber verin xD

  44. @ mavi

    İzle ve gör demekten başka bir şey demiyorum; tabi sonra gelip elinde sopayla beni dövebilirsin de ama bu riski göze alabilirim sanırım.. 🙂

  45. bence de usami-misaki çifti çok şirin (bunu kafamda pıtır pıtır kalpler uçuşurken söylediğimi hayal et) misaki’ye sözünü geçirten demen ilginç geldi. bence yaygaracı olsa da yumuşak başlı bir çocuk, zaten usami gibi şımarık, ‘ben yaparsam olur, mantık kuralları bana işlemez’ modunda bir insana da başka türlü biri katlanamaz 🙂

  46. basma kalıp animelerden sıyrılıp yeni bir tat almak niyetiyle başlamış bulunmaktayım bu animeye ilk kez yaoi tarzı bir anime izliyorum ve doğal olarak bazı şeyler aykırı ama ilk bölüm izlenimim o kadar da kötü değil aksine anime bana fazlasıyla sıcak geldi.Cool yazarın ayı biriktirme merakı, hepsine en çok kullanılan isim diye Suzuki demesi ama çocuğun sonunda en çok kullanılan ismin Satou olduğunu büyük bir sakinlikle söylediği yere bayıldım.Tabiki ilk dakikadan böyle bir açılış beklemiyordum ama sonuçta tarz budur ve izleyen izler değil mi?Bu animeyi de senin sayende keşfettim Ofori teşekkürler….

  47. @ chibi

    Tarz olarak evet oldukça aykırı ama izlettiriyor kendini ne yapayım.Ben mesela bütün bölümlerini bir gece vakti üst üste bitirmiştim; nasıl bir anda sardı nasıl başladım nasıl sonuna geldim anlamadım bile.Sonrasında yeni bölüm için öldüm öldüm dirildim resmen.İş aradığım dönemlerde baya bir sarmıştım kendisine..

    Misaki, daha çok şaşırtacak yazarımızı; adamın kafasına basacak yumruğu, avazı çıktığu kadar bağırtacak ve öyle aşık edecek kendisine.Tabi bu durumu seyretmek evet itiraf ediyorum çok zevkliydi..Bu ikisinin arasındaki uyuma bayılıyorum..Umarım daha yeni bölümleri çıkar, olmadı mangası aktif bir şekilde ilerler de, bu animeden uzun süre uzak kalmamış oluruz..

    İzlemene çok ama çok sevindim..

  48. Misaki benim kahramanım oldu bu anime de resmen. her hali beni güldürüyor yaşadığı karamboller, duygularını sorgulayaşındaki toyluğu, sokaklarda birden bağrış çağrış yaptığı yerler ve tabi ki Usami ile ilişkisi, bir gelip bir giden hali, Usami’nin kitaplarını okudukça öfkeden kudurduğu yerlerde ben de yerlere yatıyorum gülmekten.Benim favori çiftimde bu ikili oldu tabiki…

  49. @ chibi

    Benimde en favori çiftim onlar..Sıralama yaparsak üçüncü çifti bunlardan sonra seviyorum; hani liseli gençle bunun ablasının eski kocası olanı.Onlarda manyak, en azından liseye giden taraf manyak desem daha doğru olur.Kafaya koymuş, bırakmıyor adamın peşini..

    Mangasıda zevkli, en azından animede göremediğimiz bir çok ayrıntı mangada baya detaylı tasvir ediliyor; ufak tefek bir takım farklılıklarda olabiliyor tabi.Junjuo romantica hayranları da az değil hani; Türkiye’de pek yok, olan varsa da pek itiraff edeni yok ama yabancı ülkelerde dolu dolu siteler hazırlanıyor sırf bu anime için..

    Usami de az değil hani, çocukla ne yaşadıysa ertesi gün onu yazıp yeni bir kitap yapıyor; tam köteklik yani..

  50. anime bitmek üzere 3 bölümcüğüm kaldı ve ben bu animeyi gerçekten sevdim hiç de çekinecek değilim bunu itiraf etmekte doğrusu.benim favorim 1. çift kesinlikle heleki 2. sezonda ilişkileri daha da bir hoşlaştı bence.kıskançlıklar ve kavgalar çok eğlendirdi beni sezon finalinden çok umutluyum açıkçası üçüncü sezonu da şimdiden dört bir gözümle beklemekteyim….ayrıca çiftlerin diğer çiftlerle olan küçük bağlantılarını da çok beğendim ne fazla abartı ne de hepten yok denecek kadar az güzel ayarlanmış …

  51. @ chibi

    Süpersin valla, senin hızına da hiç kimse yetişemiyor kardeşim.Bende seninle aynı dertteyim; gelse şu 3. sezon artık diyerek kampanya başlatacağım.Usami, diğerlerine ne kadar asabi duruyorsa Misaki’ye de o kadar yakın duruyor; aralarındaki kimyaya bayılıyorum.Ben en çok Misaki’nin üniversiteden arkadaşı Usami’ye sulandığında, Misaki’nin “o benimdir” diyerek çıkıştığı sahneye bayıldım.Ne de olsa bu saftirik her şeyi yapıp yine de “sevgili” olduklarını anlayamayan bir zihniyet.Sonunda arkadaşının önünde Usami’yi sahiplenmesi çok güzeldi..

    Hatta sana o bölümün mangadaki sayfasını göstereyim..

    http://www.mangafox.com/manga/junjou_romantica/v07/c004/45.html

    http://www.mangafox.com/manga/junjou_romantica/v07/c004/46.html

    Bayılacaksın..Haa birde Misaki ayağını sakatladığında bizimki sözde ayrdım ediyor ona; çocuğu kollarından kalıdırıp -sözde yere basıp incinmeyecek- “yemek yapmasına” izin veriyor.Çok fedakar gerçekten..

  52. ne kadar zaman oldu bilmiyorum…
    açıkçası bende bu tür animeleri duyunca ürpetirici bir his duydum.ama artık nasılsa-büyük ihtimalle hiç bir şey bulamamamla-1. bölümü izledim.ilk başta tuhaf geldi ama dayanamadım devamını da izledim.
    Kötü bir animedir,diyemem,her ne kadar herkesi kaplayabilecek bir izleyici alanı olmasa da iyi bir anime.romantizim ve aşk ilk bakışta iki erkek gördüğünüzden olmalı,tuhaf geliyor ama daha sonrasında her ne kadar tuhaf gelsede iyi işlenmiş dedirtti bana.hoş bir anime ve ben de 3. sezonu istiyorum ancak maalesef 3. sezon olmayacakmış.Misaki’nin aşkını itiraf etmesiyle son bulan bir anime olarak kalacak.Umarım kararlarını değiştirirler.:(

  53. İnsanlar genelde yaoi/shounen ai türüne önyargı ile bakıyorlar.Bu anime,bu yargıları keser atar,kökünü kurutur.Diğer bir deyişle,Junjou Romantica candır.Bir kere çizimler şahane.İnsanı alıp götürüyor.Animeyi hemencecik bitirip kendimi manganın kollarına atmıştım. 😀 .Manga bittiğinde ise,bende bir neşeli hal,bir kendini bilmezlik…
    Anime devam etmiyor evet, ama mangadan devam edin aynı tadı yakalayacaksınız.
    Spoiler:Misaki nin en sevdiği manga çizerinin imza gününe gittiği bölüm çok tatlı mesela.Çizer direkt Misaki nin büyüsüne kapılıyor.Usami bırakır mı,peşinde tabii!Usami ve çizerin birbirine bakışları.Egoist egoisti tanır tadında.Bizim naif ve düşünceli Misaki farkında değil tabi.Günün sonunda çizere yaptığı kurabiyelerden,Usami içinde(onun sevdiği gibi)hazırlamış olması,duygu patlaması…Eyvahlar olsun 😀

    @Kimbapsusi nin blogda SEKAIICHI HATSUKOI yi görüp bunu da izleyelim hadi deyip 4.bölümden sonra aynı çizerin olduğunu(NAKAMURA Shungiku)fark eylemem de komik tabii(bu kadar geç 😦 )

Bir Cevap Yazın

