If I… (Acaba neler olurdu ?)

beak

Geçen akşam, neden dailymotion’da dolanıyordum bilmiyorum; sanırım yine film arıyor olabilirim.Neyse efendim, derken bu kısa film çıktı karşıma; “İf I” diyerek başlayan ve nice enteresan sorular üreten bir kızımız,bu soruların yanında sade bir görsellik sunarak bizi oldukça eğlendirdi..Çok beğendim gerketen; sonrasında kaç kere izlediğimi bilemem, daha kaç kere izleyeceğimi de.Hani küçükken şimdi “absürd” diyebileceğimiz nice sorular aklımızdan geçer ya; bu kısa filmse işte o sorular var..

“Şöyle olsaydık,” böyle olsaydık” neler olurdunun cevabı çok hoş bir dille anlatılmış.Bu filmi yapanların hayal güçlerine sağlık diyorum; çok kısa bir şey zaten, vakti olanların yüzde hoş bir tebessüm bırakması adına bir göz atmalarını tavsiye ederim; buradan izleyebilirsiniz.Bu arada yönetmenin (Tim Brown) kendi sitesine de buradan ulaşabilirsiniz..

Bir Cevap Yazın

