No Regret ~ Pişmanlığa yer yok…

No Regret Officialposter[1]

Oldukça aykırı bir filmi tanıtacağım şimdi ve söze nasıl başlayacağımı inanın bilemiyorum.Bir kere film için, sıra dışı bir çifti barındırdığını söylemeliyim, ki posterinden de açık bir şekilde anlaşılabiliyor.Bu filmi ilk izlediğimden bu yana nerdeyse bir sene olacak, arada bir kere daha izledim ama uzak bir geçmişte olsa gerek tarih hatırlayamıyorum..Filme “bu ne şimdi” gözüyle bakmak veya normal bir film izliyormuşuz gibi bakmak arasında kalabiliyor insan; ki özellikle bu seçim izlerken insana filmi sevdirebiliyor veya nefret ettirebiliyor.No Regret; “aşk her şekilde” diyenler için pişmanlık yaratmayan bir film, diğer şıkkı seçenler için isminin karşıtı duygular hissettirebilir.Zaten daha başta rahatsız olanların oturup izlememesi gereken bir yapıda..

Baş rol karakterlerimiz; biri iyi eğitimli, zengin ve yakın zamanda yapılacak düğün hazırlıkları içinde kendini kaybetmiş elit bir insan.Diğeri ise, yetimhanede büyümüş, geçimini sağlamak için şimdiye kadar elinden gelen her işi yapmış diğerine nazaran oldukça sıradan bir karakter.Bu ikisi, her filmde olacağı üzere kaderin cilvesi denerek bir araya getiriliyor.Geceleri özel şoförlük yapan bizimkisi zengin olanı alıp evine götürmekle yükümlü, ve ilk tanışmaları bu sebeple oluyor.Başta bir elektriklenme var derken zengin olanın ilgisi baya bir hissediliyor.Ertesi gün diğeri gündüzleri çalıştığı fabrikada “işten çıkarılacağı” gerçeği ile yüzleşirken hesap sormak için patronun odasına dalıyor ve o anda ikisi birden şok oluyor.Zira, patron geceki adam çıkıyor; üstelik adamın da diğerinin orada çalıştığından bir haberi yok.Onu kovmaktan vazgeçeceğini söylese de, bizimkisi gururlu, arkadaşlarıyla birlikte işten çıkmayı gözü alıyor..

noregret

Başta sıcak gibi duran tanışma olayı, sonradan işten atılan işçi-patron ilişkisiyle zedeleniyor tabi.Bizimkisi adama iyice sinir olmuş vaziyetteyken, diğeri üzüntü içinde gidenin arkasından bakıyor.Fakir olan, yapacak iş ararken bir arkadaşı ona ilginç bir teklifte bulunuyor; “gel barda çalışalım..” Hani parasal sıkıntıya düşen genç kızlar barda müşterilerini eğlendirerek masraflarını giderirler ya, burada bizimkisi barda çalışıyor ama hizmet sunulan müşteri profilinde cinsiyet kadınlara değil, erkeklere hizmet sunmak..Kısa amanda iyi para diyerek çalışmaya başlıyor ama bir gece vakti karşısında müşteri olarak yine o zengin adamı görüyor.Artık kader onlarla dalga mı geçer yoksa senaristler “bu ikisi illa bir araya gelecek” diyen çabalar içine mi girilir bilinmez ama bizimkisi işi dolayısıyla mecburen diğeri ile ilgilenmeye başlıyor..

Biri iter, diğeri peşinden koşar hesabı; zengin olan bir türlü vazgeçmiyor diğerinden..Nişanlıymış, yakın zamanda evlenecekmiş, babasının baskısı ütündeymiş, yönetmesi gereken bir iş varmış demeden bu çocuğun peşine takılıyor gece gündüz..Bizimkisi başta ona yüz vermese de, hatta nefret etse bile bir süre sonra pes ediyor ve diğeri ile birlikte olmak için işten ayrılıyor..Film böylece nihayetinde bir mutlu son çizmiyor bize; hala devam eden heyecan silsilesi içinde “acaba bundan sonra ne olacak” dedirtmeye devam ediyor.Özellikle final sahnelerinde insanın yüreği güm güm ediyor ve o kadar hoş bir şekilde bitiriyorlar ki “ seni bu şekilde kabul ediyorum” mesajı verilerek son yazıları akıp geçiyor..Çok hoş bir film; ama görmek isteyene..İstemeyenler zaten zahmet edip de izlemesinler..

Buradan İngilizce alt yazı ile izleyebilirsiniz, sonrada bana yorum olarak dönen olursa çok sevinirim, zira bu filmi izleyenlerin ne düşündüklerini çok bilmek isterim..

70 thoughts on “No Regret ~ Pişmanlığa yer yok…

  1. Çok merak ettim kesin izleyeceğim. Frozen Flowerı Brockeback Mountaini beğendiysem bunu da kesin beğenirim 🙂

  2. @ la fea

    Aaa, hiç videoları kontrol etmemiştim, Dailymotion’ı görünce kesin vardır diye düşünmüştüm, bakalım başka yerde bulabilecek miyim..İnsafsızlar, geri verin filmimizi…

  3. Frozen Flower’ı bende izleyecem :hoh: No Regret’inde dvdrip’ini buldum listeye ekledim.

  4. @ collapse17

    Senden de hiç bir şey kaçmıyor arkadaşım, herkesten hızlı çıkan bir sen varsın 🙂 İzlemeni sabırsızlıkla beklemekteyim 🙂

  5. Sağa Dön Sola Dön filminide yüksek çözünürlükte iyi kalite de bulabilecek olan var mı acaba? Ben bulamadım da 😦

  6. @ la fea

    Senin verdiğin linkten indirmeye çalışıyorum ama net çok yavaş, gidip gidip geliyor, çok sinirimi bozuyor.Ama çabalarım inatla devam etmekte; mutlaka izleyeceğim 🙂

  7. Buradan izleyebilirsin ikinci bölümde düzeliyor senkron sorunu.

    ttp://www.youtube.com/watch?v=ErwYGZYxApk&feature=PlayList&p=5CE1684C409D0E97&index=34

  8. @ la fea

    Çok saol arkadaşım, bu link olayı daha iyi oldu, hemen başlıyorum izlemeye 🙂 -Ellerin dert görmesin-

  9. Filmi izliyorum şimdi. Kafam karıştı başını biraz atladım herhalde ama çok karanlık. Görsel olarak yani.

  10. @ la fea

    Benim de ilk başlarda kafam çok karışmıştı; ama inan sonunda daha çok kafan karışacak..Ben ancak ikinci sefere çözebildim bir şeyleri..Ve evet, karanlık bir film; ışık tasarrufu yapan amerikan filmleri gibi 🙂

  11. @ la fea

    Nihahahah, hiç bir şey söylemem; ağzımı mühürler, bitirmeni beklerim 😀

  12. @ la fea

    Evet o, bende çocuğun filmograsifine bakarken hatırladım kendisini, hatta “nasıl yani, bu filmde oynamış ve bende fark edememişim mi” dedim ama işte, o zamanlar kim kimdir pek bilmiyorduk..

  13. @ la fea

    Film gerçekten güzel ama, benim yaptığım bir şey yok..Nasıl da sevdiler ama birbirlerini, son sahnelerde güm güm etti yüreğim, her an kötü bir son beklemedim değil..Sonuna kadar insanı süründürdüler ya, helal olsun onlara..

  14. @ la fea

    İnşallah finalin süprizini bozacak kadar konuşmamışımdır; dilime biber sürmek lazım 🙂

  15. Bu ne şimdi? Bu tokalaşmak, sarılmak gibi bir şey mi gay erkekler arasında. Hiç bir şey anlamadım. Erkek milleti değil mi ölürken bile akıllları bir yerlerinde kalır ha haha

  16. @ la fea

    Bende sana “enteresan” bir sonu var demiştim değil mi; orada bence “seni affediyorum” mesajını vermek istemiş olabilir.Zira hatırlarsan bizimki dayak yediğinde ve diğeri onu sırtında taşıyıp evine götürdüğünde; yine aynı hareket vardı; bu sefer diğeri “seni kabul ediyorum” demek istemişti.Bilmiyorum, ben artık son çare ona yoruverdim; yoksa içinden çıkılacak gibi değil..

  17. Bende bir barış çağrısı olarak anladım. Çünkü çocuk duygulandı ve de ağladı. Görsel olarak beğenmedim ama filmdeki aşk güzeldi. Hele fakir olan çocuk. ‘Eğitimli olmadığım için mi gidiyorsun çok çalışırım’ filan dedi ya. Çok duygusaldı. Yalnız korkarım bir süre sonra bize kadın-erkek ilişkisi aykırı gelmeye başlayacak ha ha o kadar alıştım ki artık. İki erkeğin aşk hikayesine ama allah için konuları güzel işliyorlar. Şahsen ben iki insanın aşkı diye bakıyorum. Ufak bir değişiklik yap seneryado al erkeği yerine bir kadın koy yine izlenir bir film olur.

  18. Bu filmi baya aramıştım ya. İzlemeyi istediğim filmlerdendi. Şimdi izleme zamanıdır holeyy. Birde Bu filmin protüktörlüğünü yapan amcamızın yönetmen koltuğuna oturduğu “Just Friends?” filmi ile “Boy Meets Boy” yu çok merak ediyorum ama onlarıda izlicek bir yer bulmadım. Bilen varsa yardımcı olursa hiç etmediğim kadar dua ederim valla 🙂 Teşekkürler…

  19. @ sermin

    Bende ilk izlediğim yeri sonradan bulamamıştım; ararken deliye dönmüştüm resmen; hani böyle olur ya, ararsın ararsın bulamazsın; aramadığın ilk anda pıt diye karşına çıkıverir.Yönetmenin başka filmleri olduğunu bilmiyordum; aslını söylemek gerekirse “boy meets boy” filmini daha önce izlemiştim ama dediğim gibi aynı yönetmenden çıkma olduklarını bilmiyordum..

    Gerçi o da bir kısa film olmasına rağmen; çok ama çok tatlı bir şey..

    Burdan izleyebilirsin; senin sayende bende izlemiş oldum bir kere daha..Just Friends’i ise daha yeni gördüm; daha önceden hakkında hiç bir şey ne görmüş ne de okumuştum.Şimdi fragmanını izledim de içim gitti valla yaa; ne kadar şirin bir şey o öyle..İzlemek için deliriyorum resmen; ama maalesef onliine link bulamadım; indirme yollarına ulaşmaya çalışacağım artık.Başarılı olursam anında sana haber uçururum arkadaşım..

    Onun da fragmanını verelim;

  20. Ah ne güzel oldu. Dimi dimi just friends? çok tatlı bir film. Hatta yönetmen amca bu filmi çekmeden önce boy meets boy daki oyuncularla bu oyuncuları tanıştırmış falan. Ortaya güzel birşey çıkmış. Bende bir uçtan bakınmaya devam ediyorum;) Dediğin gibi ama heralde tam aramaktan vazgeçdiğimiz zaman karşımıza çıkacak 😀 İnş çıkar!!! Nedense ben bu konuya değinilen filmleri seviyorum aşkın, sevmenin evrenselliğine inanıyorsak eğer hiç kimsenin aşkını, sevgisini ayırmamak gerekiyor. Onlarınki bizimki diye birşey olmamalı. Ya da doğrusu yanlışı. O sadece aşk olmalı….Bu konudaki filmlerde bunu çok güzel anlatıyor. En azından bazıları;)

  21. @ sermin

    Aslında bir site vardı böyle baya bir geniş film yelpazesine sahip olan; ben vakti zamanında bu no regret falan hepsini oradan izlemiştim.Sonra site film videolarını kaldırdı teker teker; bizde bu açıdan böyle açıkta kaldık..Şu filmin fragmanını tekrar tekrar izliyorum, izledikçe yerimde duramıyorum valla; benim bunu bir an önce izlemem gerek..Çok güzel yaa; daha izlemeden sevdik vessalam, bir de izlesek ne aolacak çok merak ediyorum..

    Uzakdoğu olmasa bile -ki bir Bangkok Love Story vardır ki beni baya bir ağlatmıştır- sana başka bir film için tavsiyede bulunabilirim.Bir bak bakalım, beğenirsen ben burdayım, konuşuruz..Belki de çoktan izlemişsindir bile..

    http://stagevu.com/video/jkfjzoszplgz

  22. Yok izlemedim indiriyorum şimdi. İzledikten sonra ortaya sereriz yorumları. Bu arada No Regret için verdiğin sitede 3. videoyu yahoo ya yüklemişler ve tabiki ne dedi yahoo amca “ooppsss” gerisi dailymotion ama 3. kısım yok. Hevesim kursağımda kaldı… Birde ofori sen boy meets boy için link vermiştin ya izledim onu kısa film evet ancak bu kadar kısa diilmiş heralde yaa!!! HanCinema da 35dk die yazıyo ancak izlediğim 20 dk bile değil. Senin bir fikrin var mı?
    Just Friends? Bende de aynı duyguları uyandırmakta. Bir an önce düşsede bir yerlere bizimde içimiz rahat etse 🙂

  23. Shelter…
    Ne kadar güzel bir filmdi öyle. Çok sevdim. Özelliklede o kadar rahatlatıcı mekanı vardı ki. Cody bücürüne hasta oldum şirinlik abidesi. Müzikleri ayrı bir güzeldi… Ve ikisinin arasındaki çok tatlı birşeydi ya en başından çok güzel yansıttılar o çekimi ben çok beğendim. Böyle şansla oluyor bazen seni gerçekten mutlu edecek ilişkiyi bulman. O şans birazcıkta bana bulaşsa ne güzel olur 🙂 Neyse sonuç olarak çok güzel bir filmdi paylaşım için sağol dostum 😉

  24. @ sermin

    Bu filmi beğenmene çok ama çok sevindim.Bende ilk izlediğimde Cody’i çok sevmiştim.Normalde filmlerdeki çocuk karakterleri sevmem ama burada sanki Cody o ikisi için birleştirici olmuştu..İkisine gelirsek, ben gözlerimi alamamıştım onlardan.Hele genç olan çok yakışıklı ama değil mi; aslında yakışıklıdan yana “güzel” desek daha doğru olur.

    Başta nasıl geri çekti kendisini; tabi aynı şeyi sonda da yaptı ama sonuç olarak mutlu sonla bitirdik.Cody’i de aldılar yanlarına, sahilde güzel bir sahneyle filmi bitirdiler..Ben bir de bizimkinin arkadaşını -diğerinin kardeşi de oluyor tabi- çok sevdim; harbi destekleyici çıktı.Ve evet, müzikleri de çok güzeldi.

  25. En baba sahne bence zach’in sanatını icra ettiği güzel manzaralı damında kendi kendini yiyip, zorda olsa kendini ve aşkını farkedip shane’e koşmasıydı. O ne güzel sahneydi öyle aklıma geldikçe gülümsememi durduramıyorum. Evet genç olan gerçekten “güzeldi” arkadaşının abiside tam anlamıyla olgun, serin kanlı cana yakın çok tatlı bir karakterdi. Ki arkadaşıda gerçekten dostuymuş yani 🙂 Hayatımda önemli bir yeri olucak bu filmin. Orjinal cd’sini bulursam kesinlikle alıcam ama zor görünüyor nette doğru torrenti bulmak bile zorladı (izledikten sonra italyanca alt yazısız ve mevcut tr altyazısına uygun torrent aradımda) kendini bulmak nasıl olur kim bilir. Bu arada baya bir ödülü falanda var heralde….Ama kız kardeşine çok sinir oldum genç çocuğun insan çocuğunu ne olursa olsun bırakır mı ya! Bide cody amcasına hayır sen benim babamsın dediğinde çok duygulandım. Yani beni çok etkiledi ben çok beğendim ya!!!!

  26. @ sermin

    Bende o sahneyi çok beğendim; hatta orada dolanıp duruken – içi içini yerken- böyle ani bir karar alacağını hiç düşünmemiştim.Sonuçta ondan önceki gün adama baya bir soğuk davrandı, sahilde yüzüne bile bakmadı..Ama adam iyi seviyormuş Zach’i; bakınız sonda da baya bir üzdü adamı ama o hemencecik affediverdi.Ben sonunu çok beğendim; cody’i de yanlarına alıp mutlu sona merhabe dediler..

    Cody demişken, o pek lüzumsuz annesine aynı frekansta sinir olmuşuz; zaten erkek arkadaşım olsun başka derdim olmasın kişiliğinde bir insan..Cody ve dayısı arasındaki ilişki de çok güzeldi.Velhasıl her bir karesi güzel bir filmdi; ödül almış gerçekten.Ama ne ödülü aldığını hatırlamıyorum şimdi..Eğer olur da filmi bulursan isterim arkadaşım; banane diyerek yakana yapışırım 🙂 Sen baya bir uğraşmışsın indirmek için, ben onlin eve kötü bir görüntü kalitesiyle seyretmiş ilk defa.İkinciyi de youtube’dan izlemiştim, en azından daha iyi bir görüntü kalitesi vardı..

  27. @ La Fea

    “Shelter” diye bir filmden bahsediyoruz arkadaşım “no regret” semalarından bir film oda. Kesinlikle tavsiye ederiz 🙂

    @ ofori

    Arkadaşım indirdim hemde 3 kere ilki senin verdiğin adresten ikincisi torrent ile aresten altyazısı varmış diye ama indirdiğim versiyona uymadı bende 3.kez altyazıya uygun versyonunu indirdim ama tüm bu çabalara rağmen altyazı bir türlü çıkmadı Gom playerda bir sorun var heralde velhasıl şuan elimde 2 farklı shelter var. Sana torrent’in adresini verim aresten indir arkadaşım hatta güzel bir paket hem film hem fotoğraflar hem trailer’ı var

    http://www.torrenthound.com/hash/76824f59d57fa7953694858c08ebdb69d39b9ecf/torrent-info/SHELTER-2007-Gay-Interest-movie%2C-photos-and-trailer

    Orjinal cd de bulursam sanada bir tane alırım gönderirim 🙂

    Birde tam 11 ödüle sahip bir filmmiş (titanic misali) helal olsun 😛
    http://www.imdb.com/title/tt0942384/awards (hey manşallah)

  28. @ sermin

    Maşallah, ben o kadar ödüle sahip olduğunu bilmiyordum valla.Anam ben kendimden bile habersiz ne filmler öneriyormuşum, tü tü maşallah, nazar değmesin.bizde seninle durmuş durmuşuz, en güzelinden başlamışız bu filmleri izlemeye..Bende şimdi 3. defa izliyorum, gaza geldim tekrardan sabahtan beri aklımda izleyeceğim diye, aynen devam ediyorum..

    Verdiğin linklere bakıyorum hemen, indirip pırıl pırıl seyretmek lazım bu filmi; hak ediyor sonuçta.Senin indirme çabaların karşısında da saygıyla eğiliyorum bu arada, bu nasıl bir azimdir.Ben ilk denemede toslayınca anında terk ediyorum eylemi; özellikle film indirme konusunda çok kısır bir dayanma bünyesine sahibim.Ama bu film için değer valla..

  29. Valla evet ofori manşallah sana çekiyor artık kaliteli şeyler. Eline attığının savaroski gibi pırıl pırıl parlıyor. Aslında bunun nedenini ön yargımızın olmamasına bağlıyorum. Eğer öyle olsaydı bir çok güzel şeyi kaçırırdık yani 😉 Bu arada bu film bendede bir sürekli izleme isteği yarattı ancak filmi eskitmemek amacıyla izlemiyorum.
    İndirme azmine gelince arkadaşım ben öyleyim valla kafama taktım mı bir şeyi istediğimi alana kadar beni durdurabilene aşk olsun. Senin öyle vazgeçtiğin şeyler varsa bana söyle ben senin için tamamlarım 😉

  30. @ sermin

    Bence de mesele yargılardan kaynaklanıyor; bunu bir erkeğe izlettir bak o zaman nasıl bir tepki alacağız..Biz kendi içimizde beğenip eğleniyoruz işte; bir de böyle rahat konuşmak mutlu ediyor insanı..Sanki sermin ne desem anlayacakmışsın gibi geliyor bana dostum..Bir de şu yukarda bana bahsettiğin kore filmi de çıkıverse de, onu da izlesek.Zaten o kadar çok çıkmasını beklediğimiz film var ki artık, sayısını ben bile unuttum artık..

    Film indirme konusunda teklifin bile mutlu etti beni, teşekkürler.Ama ben bu konuda daha çok kardeşimi sık boğaz ediyorum, o da saolsun imkanları zorlayan bir insan, biraz çabayla bana istediğimi buluveriyor..Tabi onunla aynı şeyi izlemek istersek bu çaba daha hızlı bir netice veriyor orası ayrı..

  31. Diyorum bende ne kaçırdım filmde bahsettiklerinden bir şey anlamıyorum. Tamam canım bakarım ona da.

  32. Ya evet ya benimde gözlerim yolarda kaldı “just friends?” için çıldırazaım demek geliyor içimden hatta yamanlaşıp düşeceksin nete ulennnnn!!!! diye çığırasım var duyun sesimi 😀
    Benim içinde aynı duygular geçerli dostum sende ne dersem, neresinden anlatırsam hatta yarım bıraksam bile anlarsın beni öyle hissediyorum yani 😉 Ne mutlu bize. Bu arada orta düzey bir film var fena değil hani yine “no regret” ” shelter” semalarından. Baya olmuştu izleyeli aklıma yeni geldi adı ” Boy Culture” belki duymuşssundur hatta izlemişssindir. Ben sadece jonathan Trent için izlemiştim itiraf ediyorum. Hatta burda o insanı tanıma maceramada biraz değinim 🙂 Şimdi cold case diye bir dizi var ya (çok severim oda ayrı) onun bir bölümünde oynamıştı bu e malumunuz o dizilere birçok cameo girip çıkıyor bu insan güzelide işte bir konuk oyuncuydu. Dizinin sonunda jenerik akarken dizideki ismini unuttuğum için adını öğrenemedim (unutkanlık başa bela) o aşk ile imdb ye girdim tek tek bölümlerindeki cameolara baktım. Tabi izlediğim bölümün kaçıncı olduğunu tahmin ederek yola çıktım zaten sezon belli ama tek tek bölüm incelemek baya zordu. Neyse uzun uğraşlar sonucu PAT karşıma çıkı verdi. Daha sonra bu insan güzeli nedir kimdir nerelerdendir diyede bakarken bu filmini gördüm kediyi öldüren merakıymış daldım filme allahım bu kadar mı tatlı olur bir insan Kim Jae Wook tan sonra en çok gay rolünü yakıştırdığım şahsiyet oldu kendisi hatta şüphelenmiyorda değilim hani öle mi değilmi diye 🙂 Nese her türlü seviyorum ikisinide zaten. Velhasıl dostum bir bak diyorum sana. Ama tavsiye manga okuyormuş gibi izle çok zevkli oluyor 😉

    Filmin konusu kısaca şöyle; Film, gay erkeklere eskortluk yapan bir delikanlının romantik hayatı etrafında dönüyor. Kendisi de gay olan gencin iki oda arkadaşı ve kendinden yaşlı bir müşterisiyle yaşadığı ilişkiler çerçevesinde tek eşlilik, sadakat ve farklı kültürlerden, farklı ırklardan gelen insanların yaşadığı sorunlar işleniyor, tabi bütün bunlar sadece erkelerin dünyasında yaşanıyor. (bu arada en iyi film ve en iyi erkek oyuncu ödülleride dahil 9 ödülü var)
    http://www.monova.org/details/1275290/BOY.CULTURE.2006.LIMITED.PROPER.DVDRIP.XVID-MRFIXER%09.html (burdan indirebilirsin)

    Bu da Jonathan Trent bak bakalım en sağdaki o 😉

  33. kızlar filmleri öyle bi anlatmışsınız ki izlemek için elimden geleni yaptım ama yok .No regret filminde namı diğer bidam oynuyor dizideki halini beğenmeyen yok ,merak ediyorum acaba gayi nasıl oynadı.ofori yorumlarına bayılıyorum ve sıkı takipçinim bu aralar biraz tenbellik yapıyorsun gibi :))animelere daldın .sermin sen bildiğim kadarıyla güney kore sinemasına filmler ekliyorsun no refret de bi ara eklesen ne güzel olur.
    kızlar diye başladım umarım kızmazsınız çünkü yorumlarınızdan sizleri tanır gibiyim

  34. @ Erem

    Ben kendi adıma söyleyeyim hiç kızmadım 🙂 Burda biz bizeyiz canım o nedenle içimizden geldiği gibi yazıyoruz. Bende burdaki yoldaşları tanıyor gibiyim artık aile olduk yani.

    No Regret için Emir ile konuşurdum ama mevcut bir TR altyazısı yok zaten olsaydı eklerdi mutlaka. Ancak bir şekilde bir yol buluruz sana izleyebilmen için çünkü nette 3. partları yahoo’ya yüklendiği için silinmiş olarak var film baktığım sitelerin hepsi için öyle (online izlemek istersen). Ama ben torrentinden indiriyorum tabi biraz uğraş ve zaman istiyor ama cam gibi izliyorsun en azından bu film için torenti ” http://www.monova.org/details/506354/NO%20REGRETS.html ” burdan bulabilirsin filmi indirmek içinde Bitcomet diye bir program var onu kullanabilirsin ya da ona benzer programları. Bu arada Bidam’ın bende hastasıyım mehteşem kraliçedeki karakteri çok güzel aktörle pek alakam yok ama benim, ben Bidam karakterini seviyorum.

    Ofori dostumda yoğunluğundan vakit ayıramıyor ya. Özletiyor kendini 🙂

  35. @ sermin

    Sendeki oyuncu arama serüveni benim bile nutkumu tuttu; ben asla hayatta bu kadar uğraşmam, çok tembelim o konularda.Kardeşim saolsun o benim için yapıyor.Hatta garibim kıza şarkı mırıldanıp – sözsüz bu arada- bu şarkıyı bana bulup indirsene bile demişliğim vardır, artık nasıl bir ablayla uğraşıyorsa ama ..Arada okuyor buraları, aman bunu duymasın, haksız olduğumu kabul etmek istemem..

    Boy Culture filmini izlemiştim sanırım; ama sonunu izleyip izlemediğim konusunda kararsızım..Bana çok yarım bir son gibi gelmişşti, belki de filmin devamını izlememiştim.En sonunda bu ev arkadaşıyla onun eski nişanlısının düğünüe gidiyor ve adam kızın kardeşiyle kalmaya karar veriyordu; bizim ki de – gururu batsın- boynu bükük atlayıp arabaya eve dönüyordu.Öyle mi bitti yoksa devamı var mı çıkaramadım şimdi..Anlatsana Sermin yaa, en azından devamı vaar dersen oturup düzgün bir şekilde izlerim o zaman..

    Bende o zaman sana bir “dizi” önerisi vereyim.Queer as Folk demeyeceğim tabi ama çok tatlı bir Alman dizisi..Youtube’da bilirsin, bazen hayranlar bir diziden sevdikleri çiftlerin ait oldukları bölümleri editleyip sadece onların anlatıldığı videolar yaparlar; en sevdiklerim onlar tabi..Sıra halinde verirler; birde bu Alman dizisi olduğundan alt yazısı ingilizce takip etmesi daha kolay..Konuşmaları tam olarak anlayabiliyoruz yani..

    Dizinin ismi “Verbotene Liebe”..Baya ilerlemiş halde, ama yetişmesi çok kolay..Ben bir çırpıda son editlenen yere kadar gelmiştim, şimdi yeni bölüm bekliyorum.Şöyle söyleyeyim; takip ettiriyor kendini.

  36. @ erem

    Valal bende tembellik yapmak istemiyorum ama ne yapayım elimde değil, böyle oturup konuşmak daha kolayıma mı geliyor nedir; bir türlü güncelleme yapamıyorum..No Regret’i ben de ilk defa cam gibi bir görüntüde izlemiştim, sonra site kaldırdı filmleri açıkta kaldık bizde..Ama Sermin saolsun, baya bir yol göstermiş, ben o kadarını bile yapamıyorum..Belki Sermin’in dedikleri yardımcı olur sana..İzlediğinde mutlaka gel bize fikirlerinden bahset..

    Bu arada neden kızalım; burası senin de blogun arkadaşım; istediğin gibi konuşabilirsin..Her zaman bekleriz bu arada.

  37. @ sermin

    Valla vakit ayrımak istiyorum Sermin, inan yetişemiyorum arkadaşım..Bir nöbete gidiyorum, anında 2 günüm arada kaybolmuş oluyor; sonrasında kafamı toplayamıyorum.Yani şu an için bir şeyler yazıyorum ama uykum var hala, toparlayamadım kendimi..Yorumlara zamanında cevap yazsam o bile kardır bana, bazen onu da yapamıyorum birikiyor, ayıp oluyor sonrasında..Bir düzene gireceğiz ama bakalım ne zaman..

  38. Sen kafana takma dostum burdaki herkes biliyor senin yoğunluğunu hiç kasma kendini 😉 Boy Culture’ün de devamı var olmaz mı en can alıcı yerinde bırakmışsın ama burda spoirler olur şimdi söylersem sonu çünkü sen tekrar bir izle ama bu sefer başka bir yerden izle ya da indir eksik yüklemiş olabilirler. Hoş bir sonu var en azından şöyle söyleyeyim ben şimdi meraklanırsın veremezsin işine kendini 🙂 Çekirdek aile olucaklar 😉 Bide Nasıl ama J. Trent Çok şirin dimi dimi 😀 Beğenmemin nedeni belli gerçi hafiften çekik gözlü gerçi var mı ailede uzakdoğulu bilmiyorum sektörün çömezi olduğundan pek bir bilgi yok kendisi ile ilgili ama fotolarına bakmakta yeter yani 😉

    Bu arada dediğin diziye bakarım tabiki neden olmasın. Yanlız lisede 4 sene almanca okumama rağmen hiç bir zaman filmleriymiş, dizileriymiş merakım olmadı hocalarımız açın RTL izleyin derdi ay dayanamazdım ben kapatırdım. Nedense sevemedim ben onları ama sırf senin için bakarım arkadaşım. Ve bahsettiğin videolar benimde favorilerim arasındadır 🙂

  39. Ofori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sana bir iyi bir tanede kötü haberim var. Önce iyi haberi söylüyorum. Just friends sonunda nete düştü!!!!!
    Kötü haber altyazısı yok ne “ing” ne “tr” yani. Kararsız kaldım ne yapıcam şimdi

  40. @ sermin

    Ayy inanamıyorum, valla senin verdiğin bu haberi okuduktan sonra gittim fragmanını bir daha izledim, nasıl gaz geldim anlatamam.Bende indirmek istiyorum ama alt yazısız olmaz ki dostum; off ama görüntü de yeter diyor bir tarafım..Şu linkleri bana da versene, ben yine de indirmek istiyorum yaa.alt yazısı düşer er geç, elimin altında bulunsun film:D

  41. @ sermin

    Süpersin valla ne diyeyim bilmiyorum arkadaşım; alt yazısız falan ama yine de eski halimizi düşünürsek hiç olmamasından iyidir..Nasıl heyecanlandım valla:X

  42. Heheyt görüntüde süper dimi 😀 Valla şans diye buna denir. Dürttü içimden bir ses işte ara dedi ve sonuç dolu bir kucak 😀 Bende heycanlandım bak tekrar. 🙂

  43. gay filmleri her zmn süper olur (benim için diyelim) brokeback mountain ve bangkok love story’i de izleyin bundan sonra

  44. @ vsneagaa

    Brokeback mountain’i izledim, ama daha Bangkok’u izleyemedim..Aslında bir iki defa yeltendim ama aksilikler işte, ya yarıda kaldı, ya da bir şekilde devamını getiremedim.Hikayeyi biliyorum, hatta filmin sonunu da biliyorum ama baştan sona izlemedim daha.Anlayacağın biraz çorba ettim o filmi..Bahsi geçti ya şimdi bu sefer doğru düzgün izleyesim geldi..

  45. Bangkok Love Story yeşilçam filmleri gibiydi. Bu kadar da olmaz demiştim Ama güzeldi 🙂

    Altyazısı hazırlanıyor bu filmin. Geldiğinde bir kez de Türkçe izleyeceğim.

    Kim Nam-Gil iyi bir oyuncu.

    Filmin tek kötü ya çok karanlık olmasaydı 🙂

  46. @ lee

    Valla az önce izledim Bangkok’u, aynen dediğin gibi.Tamam iyi güzelde bu dram bana bile fazla geldi.Yine de baş roldeki çocuk “güzeldi” valla, diğerinin aşkına hak vermemek elde değil.

    Bunun türkçe çevirisinin yapıldıuğını bilmiyordum, valla çıksa iyi olur, daha bir kendimizi vererek izleriz böylece.Karanlık özelliğini bende sevmedim, hani bir sokak arasında zengin olan buna aşkını ilan ediyordu ya; “seni seviyorum” deyip bunun elini tutuyordu.O sahneeyi zar zor seçebildim valla..Azcık aydınlatma fena olmazdı..

  47. çok beğendim ve aralarındaki derin sevgiyi kıskandığımı itiraf etmeliyim biz normal hayatta karşı cinsimiz ile bu derece yoğun duygular içinde sevgiyi yaşayamazken ……… neyse film güzeldi wong kar wai’nin happy together filmindeki aşkta beni çok etkilemişti. ayrıca filmin yönetmenide bir eşcinsel bunu biliyormuydun …

  48. Ofori dostum filmi koresinemasına ekledim. Bak ordan izleyebilirsin. Bu film için ne kadar uğraştım biliyor musun ? 🙂 Koresinemasına eklemeye değil ama videoyu yükleyecek yer bulma açısından. Neyse izlemek isteyenlere hem tr altyazılı hemde tanıdık, dost mekan koresinemasında 🙂

  49. @ sermin

    Bende dün akşam gördüm, ve gördüğüm gibi atladım siteye valla.Hani koşarak izlemeye gideceğimiz bir yer olsaydı kesin o hız ve heyecanla takılır düşerdim bir yere 🙂 Emeğine sağlık arkadaşım, oranın yorumlarınıda okudum baya bir seveni çıktı filmin, mutlu oldum valla..Herkese iyilik etmiş bulundun:D

  50. evet ya beklediğimden çok seven oldu. Herkes sevsin istiyordum ama bçyle beklemiyordum. Vatana millete hayırlı olsun 🙂

  51. canan sana çok teşekkür ediyorum.uzun zamandır bu filmi izlemek istiyordum ama bulamıyordum sayende izledim.film gerçekten çok güzel.hiç bıkmadan defalarca izleyebilirim.bu film diyer filmlerimi fena halde sollayıp 1.sıraya ulaşmayı başardı.finali de ayrıca süperdi.

  52. rica ederim beğendiğine memnun oldum.
    vermiş olduğum sitede bu ve bunun gibi nice güzel kore filmini zevkle izleyebilirsin senin sayende bende bu siteyi bize kazandıran ve emeği geçen herkese teşekkür ederim .İyi ki varlar 🙂

  53. valla merak ettim izlicem filmi desemde.. tek sebebi biraz kim nam gil in burdaki oyunculuk performansını merak ettiğimden.. ama yinede bir çekimserlik var içimde.. kim nam gil den soğumaktan korkuyorum..tesso.. izledikten sonra tekrar yorum yazcam..:)

  54. @ megumi

    Valla o zaman bir şey söylemeyeyim, yine de ben çok beğendiğim için herkesin izlemesini isterim.Dediğin gibi yap ama, izle ondan sonra şöyle doya doya konuşalım; aslında sıradan bir hikayesi var ama farklılığı baş rolün erkeklere ait olması 😀

Bir Yanıt Bırakın

