Magic Boy ~ Her kıza lazım bir çocuk..

post1061931202493512gc9

Aslında bugün bu filmi izlemeyecektim; aklımda başka bir film vardı ama videosu açılmayınca bende tesadüfen bu filme tıklamış oldum, baktım açılıyor videoları , baktım baş roldeki çocuk çok güzel sihir numaraları yapıyor; son bakışımda filmin sonuna gelmiş bulundum.Son dakikaya kadar nasıl geldiğimizi anlayamadığımız filmleri ayrı bir seviyorum; tabi burada küçük bir ayrıntı; filmin kendi süresi de fazla uzun olmadığı için, insanda bu suni hissi yaratıyor olabilir.Film adı üstünde; sihir yapan bir çocuğu anlatıyor..Posterde gördüğünüz üzere, ana kadro üç kişiden ibaret, bizim sihir çocuk, onun “ustam” dediği ancak kendisi ile aynı yaşta olan en yakın arkadaşı ve bizimkinin gönlünü kaptırdığı filmin “şımarık” kız kontenjanından yararlanan esas kızı..

Gördüğünüz üzere, kıza pek kanım kaynamamakla birlikte biraz da gıcık olmuş olabilirim..Bizim çocuk; ilkokul yıllarından beri arkadaşı ile sihre gönül vermiş, türlü numaralar öğrenmiş, türlü taktikler geliştirmiş bir sihirbaz.Ama bunu arkadaşının aksine profesyonel olarak değil de, sadece “eğlenmek” amaçlı yapıyor.Sihir ona göre, hem kendisini hem de çevrelerinde ki eğlendirmek, hoş vakit geçirmek için yapılan numaralardan ibaret.Bisikletine atlayıp yemek dağıtarak parasını kazanıyor bu arada; ama müşterileri sırf onun sihirleri ile eğlenmek için yemek ısmarlıyorlardır bana göre; o kadar çok seveni var ki; zaten sevmeyenin eğlence anlayışından şüphe ederim.Çok güzel sihir numaraları yapıyor; ayrıca çok da tatlı bir çocuk ki Tayvan filmlerinde sevdiğim en önemli özeliklerden biri de bu; tatlı çocuklar koyuyorlar ekrana, insanın ister istemez içi kaynıyor, ne yapalım..

magicboy4

Neyse, bir gösteri sonrasında kızın tekine vuruluyor ve onu takip ederek çalıştığı, yaşadığı yeri öğreniyor.Her öğlen kız yemek ısmarlamasa bile ona yemek götürmeye, bu arada küçük numaralar yaparak onun ilgisini çekmeye başlıyor.Kız başta baya bir tersliyor bunu ama daha sonra çalıştığı dükkanın müşterileri de her öğlen sırf bu çocuğun gösterisini izlemek için oraya dadanmaya başlayınca yavaş yavaş ilgisini çekmeye başlıyor.Geceleri güvenlik kameralarından o görüntüleri tekrar tekrar izlemeye başlıyor.Ve sonunda çocuk bunca yıllık ömrü boyunca bu numaralarla kimseyi kandıramamanın lanetini üzerinden atıyor; artık kızla birlikte..Tabi burada mutlu son havası estirilse daha iyi olurdu ama kızın gıcıklığını göreceğiz ya bir yerde; onu pas geçmemek gerek..

Başta bahsettiğim çocuğun ilkokuldan beri arkadaşı olan diğer sihirbaza karşı kızın ilgisi olmaya başlıyor.Devamlı onun hakkında sorular sorup duruyor,insanı sinirden çatlatabiliyor.Film kızın “aynı anda iki kişiyi birden neden sevemem ki” diyen absürd sorusu ile iyice çıkmaza sokuyor benim gibi izleyicileri.Hong Kong  filmlerinin gençlik filmlerinde hep bunu yapmak zorundalar mı diyen sorgulamalar içine giriyorum artık.Neyse geneli itibariyle konuşursam; eğlenceli hoş bir film, insan “yazık vaktime” demiyor..Sırf sihir gösterileri için bile izlenebilir; hem baş roldeki çocuğun tatlılığı yeter insana..Buradan izleyebilirsiniz ama Türkçe alt yazılı veren bir yerde görürsem mutlaka linkini eklerim, tavsiye edilir..

4 thoughts on “Magic Boy ~ Her kıza lazım bir çocuk..

  1. Ya şaka değil cidden yetişemiyorum arkadaşım hızını aldın mı seni tutabilene aşk olsun. 🙂 Hepsini sindirerek okumak istiyorum. Lütfen nefes al. Ben bir taneyi yazarken sen o arada kaç tanıtım yaptın. Pes valla 🙂 Bitirdim bu arada bakabilirsin 🙂

  2. @ la fea

    Valla arada bir geliyor böyle yazma isteği; hafta içi o motivasyonu arasam bulamıyorum, hazır gaza gelmişim içimde ne varsa yazıyorum işte..filmin 4. videosundayım şu an, hemen gelip bloguna dadanıyorum bekle beni 🙂

  3. Güzel tanıtım olmuş. Ellerinize sağlık. Uzak doğu eserleri üzerine bir şeyler yazan birilerini görmek çok güzel doğrusu… 🙂

  4. @ Gorath

    Ben teşekkür ederim, bu güzel sözler için..Kore yapımlarını ilk defa izlemeye başladığım zamanlarda çok bakınırdım sağa sola; bir tanıtım olsunn da okuyalım diye.Sonra bu blog işine girişince yazacak bir şeyler arıyor insan; o zaman dedim madem izlediğim şeyleri yazayım, bilen bilmeyen herkese bir yararımız dokunsun..Şimdi sizde beğeniyorsunuz ya, dünyalar benim oluyor..

Bir Cevap Yazın

