Can’t Live Without Robbery ~ Çalmadan yaşamakta ayrı bir sanat…

photo11006

Sonunda izledim, uzun zamandır beklediğimiz, devamlı arayıp durduğumuz film dün akşam saatlerinde bir anda karşıma çıkıverdi.Tabi önce haklı olarak bir inanamamazlık durumu yaşadım, gözler bir ovuşturuldu, sonra belki yanlışlık vardır diyerek link kontrol edildi ama hayır film; orada ve ayıptır söylemesi babalar gibi açılıyor, “gel beni izle diye adeta göz kırpıyor”.Bu teklife hiç hayır der miyim; anında doldurup izlemeye başladım.So Ji Sub oynayacak ve ben kendimi uzak tutacağım; hayatta olacak iş değil.Bu arada hazır aklımdayken söyleyeyim, çok genç gösteriyor, öyle böyle değil, sanki karşımızda “çocuk” suratıyla duruyor, o kadar hoşuma gitti ki anlatamam..

Konuya girecek olursak, bizim sert ama insaflı bakış, bu filmde “her şeye sahip olan” bir karakteri canlandırıyor.Ülkenin en iyi bilgisayar oyunu programcısı olarak, kapağına manşet olmadığı dergi kalmamış, herkes onun başarısını konuşuyor; istediği her şeye sahip yani.Ama hobi olarak marjinal şeyleri yapmayı ve heyecan içinde yaşamayı tercih ediyor, misal; dağa tırmanma, hızla araba kullanma derken bunun uç noktası gözüne kestirdiği bir eve girip pahada önemsiz şeyleri “çalmak” gibi..İşin sadece adrenalin kısmına bayılıyor; o kadar büyük imkanlarla korunan evlere girerek elini kollunu sallıyor ve ne isterse onu alıp çıkıyor; bu konuda tam bir profesyonel gibi davrandığını, o rahatlık içinde olduğunu söyleyebilirim..Cidden hırsızlık yaparken özgüven akıyor her tarafından; sanki profesyonel olarak yaptığı iş oyun tasarımcılığı değil de hırsızlık dersiniz..

Bir gün gözüne bir ev kestiriyor; ve kendisine “eğlencelik” bir şeyler çıktığını düşünerek bu eve dadanmaya başlıyor.Ev ahalisi ise; filmin diğer kısmını canlandırıyor.Özellikle evin babası bizimki ile baş rolü paylaşmakta..Hangi işe el atarsa başarısız olan, sonuç itibari ile basit bir memur olarak ailesini geçindirmeye çalışan; biraz saf, oldukça iyi niyetli bir baba.Karısının tarafı zengin olduğundan; çok güzel bir evde, iyi imkanlar altında yaşamaktalar.Karısı ise; – bu adam bu kadına nasıl evlenmeyi başarmış dedirtecek kadar- güzel ama her güzelin bir kusuru var hesabı; tat alma tomurcukları yok..Onun için görüntü olarak güzel ama tat olarak rezil yemekler yapmakta..Bir kız birde erkek çocukları var ki; ailecek pek de babaya saygı duydukları yok..Bizimkisi bir gece vakti giriyor bu eve; aylık masraflar için ayrılan paradan bir miktar, babanın dev ekran televizyonunun kumandasını ve annenin o acayip yemeklerini çalıp gidiyor..

Eve hırsız girdiğini fark eden ev ahalisi polise haber veriyor ama bizimkini hiçbir şey durduramaz..Düzenli olarak eve girmeye ve aynı şeyleri çalıp durmaya devam ediyor.Bu durum takdir edileceği üzere, babanın ev içinde ki otoritesini ve aile üyelerinin ona olan saygısını baya bir sarsmakta.Baba, kendisine güvenmeyen karısının, çocuklarının önünde hırsız tarafından rezil edilmekten bıkıyor ve bu işe artık bir son vermenin zamanı geldi diyerek; bir dövüş sanatları okuluna yazılıyor..Filmin bundan sonra ki kısımları bizimki ve baba arasında ki mücadeleyi anlatıyor..Konu olarak böyle ama arada öyle komik yerleri var ki gülmekten gözümden yaşlar geldi.Özellikle babanın dövüş öğrendiği o sahnelerde, çok güldüm.Adamın tipi ayrı bir tatlı tabi, sanki canlanmış bir oyuncak gibi dolanıp duruyor ortada.Hani bizim adamı seviyoruz o ayrı mevzu ama bu babaya çektirdikleri için kızmıyor da değiliz..

Filmde ki herkesi seviyoruz yani; çok ama çok eğlenceli bir film.Buradan Türkçe alt yazı ile izleyebilir; So Ji Sub’a bir selam gönderebilirsiniz..

12 thoughts on “Can’t Live Without Robbery ~ Çalmadan yaşamakta ayrı bir sanat…

  1. Ben daha bir tane filmi izlemeye karar vermeden sen yenisini ekliyorsun 🙂 Güncelleme manyağı yaptın bizi bir dur 🙂

  2. @ la fea

    İş değişikliği yapmak iyi geldi valla; daha erken saatlerde evde olunca ve birde daha gece nöbetlerine başlamadığım için bu zamanı izleyebildiğim kadar film izle düsturu ile değerlendirmeyi düşünüyorum..Yoksa uyurum, bir anda sabah olur, bende işe giderim..Sırf böyle olmasın diye izliyorum valla 🙂

  3. Ben bütün gün evdeyim ama senin kadar güncellemiyorum siteyi. Ne izlesem de ne yazsam bilmemki. Bu arada Saraydaki Mücevher Meltem Tv de ve Mesaj Tv de yeniden yayında bizde çekmiyor ama izleyebilrsen mutlaka ama mutlaka izle. Zaten Jin jin Hee’nin biyografisini ekledim kendi blogumda.

  4. @ la fea

    Gündüz vaktine denk geliyor sanırım; o zaman izleyemiyorum.Ama şimdi sana bir şey anlatacağım güleceksin biliyorum ama yine de itiraf işte..Ben izleyemiyorum ama hastanede, hastalar açıyorlar televizyonu izliyorlar, bende ne zaman odalarına gitsem göz atıyorum ucundan bucağından..Birde yorum yapıyorlar kendi aralarında, nasıl hoşuma gidiyor anlatamam..

  5. @ la fea

    Kumanda bana geçmediği için televizyonda şansım yok; izlersem netten izleyebilirim ancak..Bakalım, o kadar çok dizi var ki, hangisini izlemeye başlasam bilemiyorum..İzle izle bitmiyor bir türlü 🙂

  6. Kore dizilerini seven biri olarak Saraydaki Mücevheri izlememek ÇOK BÜYÜK bir eksiklik. Netteki Türkçe videolar silinmiş ama İngilizce bulabilirim sanırım.

  7. ofori, harikasın, süpersin, muhteşemsin yaaa
    nasıl aramıştım bu filmi de sonra pes ettim, indirmesem de olur izleyeyim yeter 😀
    sonunda sonick’i izleyeceğim uzun bir aradan sonra, gerçi cain and abel’de izlemiştim 🙂

  8. @ ruzigar

    Bende tam umudumu kaybettiğim bir zamanda çıktı karşıma; veren siteden Allah razı olsun diyorum, tam oldu valla..Vakit bulunca hemen izle, çok genç görünüyor gerçekten..

Bir Cevap Yazın

