Ju Jin-mo ~ Geç keşfedilen bakışlar…

jjmno2

Frozen Flower ( Ayzada bir Çiçek) filmiyle tanıyıp, oradaki performansına hayran kaldığım bu aktörün başka hangi filmleri varmış bakayım derken buraya da koymak istedim.Dün gece öylesine bakınırken bir resim geçti gözümün önünden; uzun uzun baktım zira “bir yerlerden” tanıdık geliyordu ve ne hoştur ki kaç gündür hakkında bahsedip durduğum bu adam çıktı.O kadar “tanıyorum” yani; kendimi kınamakla birlikte, ne yapalım, hala birbirlerine benziyor bu adamlar diyorum..

Ad: Joo Jin Mo (Ju Jin-mo)
Gerçek ismi: Park Jin Tae
Meslek: Aktör
Doğum yeri: Seul, Güney Kore
Doğum tarihi: 11.09.1974
Boy: 1.80 cm
Kilo: 70 kg
Kan grubu: 0
Hobileri: Beyzbol, balık tutmak..
Aile durumu: Üç tane ablası olduğu kayıtlara geçmekte..

TV Serileri:

• Dream (SBS) (SBS, 2009)
• Bicheonmu (SBS, 2008)
• Queen of the Game (SBS, 2006)
• Fashion 70’s (SBS, 2005)
• Punch (SBS, 2003)
• Turn Your Angry Face (KBS, 2000)
• Sad Temptation (KBS, 1999) ………… Bu diziler hakkında hiçbir bilgim yok, isimleri bile tanıdık gelmiyor valla; çok uzak kaldım bu dizi olaylarından şimdi daha iyi anlıyorum..

36

Filmleri:

• Frozen Flower (2008) ..Bu filmden o kadar çok bahsettim ki daha hakkında konuşmaya gerek var mı bilmiyorum.Süper bir performanstı gerçekten; adamın sırf bakışları konuştu ve bütün replikleri alt etti o bakışlarla desem yeridir.Sevdik kendisini, bu filmle kandırdı bizi..
• Love / Sarang (2007)
• 200 Pounds Beauty (2006) … Ben neden hatırlamıyorum bu adamı bu filmde diye soruyorum şu an kendime.Gerçi bu filmi izlediğim zamanlar Kore filmlerini yeni yeni seyretmeye başladığım zamanlara denk düşer.Haklı olarak bir kimseyi “tanımamazlık” içinde olabilirim.şimdi tekrar baktım, evet bizim adam..- sanki kocaman otoriteler beni kandırıyormuş gibi muamele ediyorum ya birde, helal bana-
• Sorry Apple (2005)
• 3-Iron (2004)… Boş evi defalarca izlemiş biri olarak, bu sefer de sırf bu adamı görmek için oturup izlemek gerek sanırım, zira ona dair bir belleği barındırmıyor zihnim.Yine de yakışır kendisine, böyle klas bir filmde oynaması bile filmografisi için kocaman bir artı..
• Liar (2004)
• Bighouse Dotcom (2004)
• The Trigger (2001)
• Wanee & Junah (2001)
• Musa: The Warrior (2001)
• Real Fiction (2000)
• Happy End (1999)
• Dance Dance (1999)
• Park vs Park (1997)
• Farewell My Darling (1996) … Geri kalan diğer hiçbir filmi henüz izlemedim maalesef; bakalım zaman içinde belki teker teker eritirim hepsini..

6 thoughts on “Ju Jin-mo ~ Geç keşfedilen bakışlar…

  1. 200 Pounds Beauty i izlerken yakışıklı çocuk diye düşünmüştüm ama Frozen Flowerda bir başkaydı. Performansıyla beni kendine hayran bıraktı. Ne yazık ki o şimdi asker 😦

  2. @ la fea

    Bu da mı askere gitmiş, herkes teker teker askere gidiyor valla; daha Gong Yoo bile gelemedi..

  3. Ya evet gelemedi benin aşkım :)Askerde dedim ama Javabeans blogunda bir projede yer alacağı yazıyor. Kafam karıştı benimde. Gong Yoo’nun İspanyolca blogunu buldum. Latin Amerikadan bir sürü kız bilgileri İspanyolcaya çeviriyor. Bir an bende gaza gelip Türkçeye çevireyim dedim ama geçmiş tecrübelerimden bunun iyi bir fikir olmadığı kanısına vardım.

  4. @ la fea

    Yapsan ne güzel olur aslında; Gong Yoo için resmi açıklama sitesi gibi olur, heyecanla takip ederiz..Yine de bilgileri kendine saklayarak olası onlarca hayranı da diskalifiye de edebilirsin tabi 🙂 Ayy Gong Yoo sevgisi insanı bir hoş ediyor, geçen resimlerine denk geldim ya, ne çok özlemişim ben bu adamı yaa…

  5. Bilgileri kendime saklamazdım Oforicim ama geçmişte yaşadıklarımdan dolayı böyle bşr olaya kalkıştığımda tek başıma kalacağımı düşünüyorum. Hadi yapalım onu da yapalım bunu da diyenler ‘başlıyoruz’ deyince ortadan kayboluyorlar. Ben tek başıma üstesinden gelemem. Sonra eğer iş güç sahibi olursam İNŞALLLLLLLLLAHHH vakit bulamayabilirim. Yine de belli olmaz. Gong Yoo sevgisi bu :))

  6. @ la fea

    İnşallah arkadaşım en yakın zamanda, en hayırlısından bir işin olsun..O kadar zaman bekledim ki bende, birden kapıların hepsi açılıverdi.Senin de öyle olacak inanıyorum 🙂

Bir Yanıt Bırakın

