Happy Marriage ~ Sonu da mutlu olsun…

42335_935401

Uzun zamandır canım şöyle güzel bir manga okumak istiyordu; hani okuduğuma değecek, sonunda beni ya mutlu edecek ya da üzecek ama tam bir duygu yaşatacak; çizimlerine bakmak bile bana yetecek bir manga..Ama sırf bu düşüncelerle bir şeyler arayınca bulamıyor insan, sağa bakıyor sola bakıyor, elmanın çöpü, üzümün sapı diyerek bir türlü seçemiyor.Öyle böyle derken hiç aramadığım bir anda bu manga çıktı karşıma; bende durur muyum heyecanla saldırdım hemen, ancak ne yazık ki sadece ilk üç bölümünün çevirisini yapmışlar, hevesim kursağımda kalarak yeni bölümleri okumak için sabırsızlıkla bekliyorum.Yine de konusundan bahsetmemek, adını anmamak yazık olurdu diyerek manga sever arkadaşlara kısa bir sunum yapayım dedim..

O resimde gördüğünüz hanım kızımızla, onu baş aşağı tutan oğlumuz evli bir çift.Ama öyle birbirlerine sevgiyle bağlı, aşkla evlenerek bir araya gelen insanlar değiller.Hanım kızımız, iyi bir şirkette sıradan bir çalışan olarak çıkıyor karşımıza, diğer iş arkadaşlarının aksine, pek de erkeklerle alakası yok, hatta başı o kadar kalabalık ki onlara ayıracak vakti bile yok.O babasının batırdığı işlerin borçlarını ödemeye adamış kendini; öyle ki gündüzleri sıradan bir çalışan olurken geceleri bir klüpte erkekleri eğlendiren bir hostes oluyor.Yine de çok masum bir karakter, karşı cins hakkında pek de öyle bir şey bildiği yok sadece dışardan bakıldığından “bilirmiş” gibi görünüyor.Çalıştığı şirkette herkesin hayranlıkla baktığı, yüzünü bir kere görmek için kızların sıraya girdiği bir patronu var ama bu kızımız, onca zaman orada çalışmasına rağmen patronu bir kere bile görebilmiş değil, zira bu konu onu pek de alakadar etmiyor..

42335_935400

Bir gece işteyken müşteri olarak yanına çok klas, havalı, zengin ve tabi bir o kadar da yakışıklı bir adam geliyor ve ona “bu işi bırak” diyerek kendince çok bilmiş cümleler sarf ediyor.Kızımızda o sinirle elindeki içkiyi adamın suratına fırlatıp onu kovuyor.Sonraki gün patronun odasına çağrıldığında – ki kendisine şaşırıyor çağrılma konusunda – bir bakıyor patron surata içki fırlatılan bir adam.Bizim kız artık kovulacağından kesin olarak eminken patronun ona “evlenme teklif” etmesi ile donup kalıyor.Ama tabi işin içinde bir aşk yok; asıl mesele patronun büyükbabasının kendini göstermesi ile çözülüyor.Büyükbaba ile kızın büyükannesi eskiden arkadaş olduğundan büyükbaba, hem kıza içinde bulunduğu zor durumda yardım etmek hem de uslanmaz torununu evlendirip başını bağlamak için bizimkileri evlendirmeyi kafasına koymuş..

Kız çaresiz her ne kadar “sevmediğim biriyle evlenemem” dese de, şartlar onu bu evliliği kabul etmeye zorluyor.Patron ise, büyükbabasının “şirketi elinden alırım” tehdidi ile evlilik cüzdanını almayı kabul ediyor.Bu birbirini tanımayan, hatta ilk izlenim olarak birbirlerinden pek de haz etmeyen ikili bir eve tıkılınca neler oluyor onu okumaya başlıyoruz hep birlikte..Gerçi bu konuda daha geniş bir yazı yazamayacağım, zira bende daha doğru dürüst okuyamadım, çevirileri bekleyeceğiz elimiz mahkum.Yine de hem konu olarak, hem de çizimler olarak oldukça doyum verici olduğunu söyleyebilirim..Çizimi güzel olsun çamurdan olsun diyesim geliyor ama kendimi tutuyorum, o derece içime sinen “temiz” bir manga yani..Çokça tavsiye edilmekle birlikte “buradan” okuyabilirsiniz..

61 thoughts on “Happy Marriage ~ Sonu da mutlu olsun…

  1. Kızsal bir manga YAY 😛 En kısa zamanda senden manga önerileri ve siteleri bekliyorum. BELKİ okurum 😉

  2. Yaaaaaaaaaa bana bunu neden yapıyorsun 🙂 En heyecanlı yerinde kaldı damn it diyorum. Ne zaman yayınlanır yeni bölümler. Bence adam kızı tanıyor önceden bunların hepsi tezgah gibi geliyor bana. Bariz hoşlanıyor kızdan. Merak ettim. Gıcıksın Ofori gıcık 😛

  3. @ la fea

    Heheheh; işte bu günleri bekliyordum ve sonunda oldu, seni de bu camianın içine çektiğime göre artık arkama yaslanıp senin bana önereceğin mangaları okumayı bekleyebilirim 🙂 -yaşasın kötülük- ..Kızsal her türlü manganın yanında yer almakla birlikte, bu manga gerçekten de çok tatlı bir şey çıktı, beni bile şaşırttı..

    Ama ne yazık ki her güzelin bir kusuru hesabı kendisi devam eden bir manga olduğundan valla bende ne zaman yeni bölüm verirler, biz bunun ne zaman sonunu görürüz hiç bilemiyorum..Ama ben düzenli olarak bakacağım siteye, yeni bir bölüm geldiğinde mutlaka haber veririm sana..

    Bu arada iyi ki belirttin, manga tanıtımlarına daha çok yer vermenin zamanı gelmiştir 🙂 Bekle beni La Fea, heheh.. Bu arada bana da tezgahmış gibi geliyor; bu kızı biliyor ve bence çoktan aşık, bu arada kızı kendisine bağlamaya çalışıyor olabilir..

    O sekretin “yaş” olayına da ayrı bittim yalnız, şok içinde baktım.Gerçi bizim kız “hadi bee” gibisinden hoş bir teppki verdi ama olsun, bende şaşkınlık içinde kaldım..

  4. O sekreterin yaş olayı fazla fantastik olmuş. 🙂 Hani 10 yaş falan anlarım da neredeyse 30 yaş daha genç görünüyor. Ya çok merak ettim ya. Söyle bakalım böyle bir manga ortalama ne kadar sürer? Yani toplam kaç bölüm olur ne kadar zamanda bir çıkar? Senelerce süren mangalar olduğunu duymuştum. Bu ne kadar sürer? Ya bir daha senin manga tanıtımlarını okumayacağım. Hatta manga tanıtımı görürsem direk kaçacağım blogdan ha ha ha :))

  5. @ la fea

    Valla bilemiyorum ki ne kadar da bitirirler, ama bunların bitiş süresi genellikle çeviri gruplarının insiyatifine kalmış, onun için bitmemiş bir mangaya başlamak taraftarı değilim ben, sonrasında çok süründürüyor adamı..Ama işte yaptık bir kere, başladık, inşallah çeviri grubu işini hızlı yapar da bizi bekletmez..

    Bu arada, seni manga dünyasının içinde görmek benim için ne mutluluk anlatamam, artık çıkamazsın söyleyeyim :)) hehehehhehehe…

  6. Ben manga dünyasının içinde değilim sadece göz atıyorum 🙂 Senin tavsiye ettiklerini okuyorum hala alışamadım tuhaf işaretlere ve çizimlere. Beni bağlamak için gittin orjinal siteyi buldun değil mi? Kötüsün ama sen 🙂

  7. @ la fea

    Bende ilk okumaya başladığım zaman kafam çok karışıyordu; hangi baloncuk önce geliyor, hangi resimden okumaya başlanmalı falan derken başta baya zorluk çektim ama sonra insanın gözü alışıyor..Bu arada, manga konusunda orjinal siteler benden kaçamaz; yeterli hızlı çevirsinler :))

  8. ya uccigirl sitesi vardı ne oldu ona acaba ben giremiyorum WORDPRESS.COM çıkıyor sürekli …

  9. Rüyamda bu mangayı gördüm. 8 bölümmüş yeni bölümleri yayınlamış. Ofori bir daha manga tanıtımı görürsem hele de bitmemiş bir mangaysa direk uzaklaşacağım. Zaten iş yok güç yok. Gözlerimi bozmuşum bilgisayar yüzünden gözlük kullanıyorum. Yani senin bana yaptığın reva mı? 🙂

  10. @ la fea

    Benimkilerde bozuk valla, gözlük alacağım yakında..Zaten artık öldrüseler bitmemiş mangaya başlamam, insan canını sevmeli değil mi..Siteye kırk defa girip güncellenmiş mi diye bakınıp duruyorum, insan yıpranıyor gerçekten..Ama bir yeni bölümü çıksa ne güzel olacak; bakalım kıza daha neler yapacak..

  11. @ ozkancicek

    Neden girilemiyor bende bilmiyorum ama mechan18.blogcu.com’a tıkladığında oradan indirmek istediğin filmlerin üzerine tıklayınca siteye girebiliyorsun..Hem böyle daha rahat olmuş bence, alfabetik bir sıraya göre istediğin filmi daha rahat bulabiliyorsun..

  12. Arkadaş güncelleme yaparken kapatıyor blogu ziyaretçilere şu anda açık.

  13. Ofori evet ya bende çok merak ediyorum. Kesin tanıyor bu kızı da nasıl. Bana bu büyükbaba olayı da kurmaca gibi geliyor şimdi. Hani o istiyordur büyükbaba da dünden razıdır ne dersin?

  14. @ la fea

    Aaa, bak öyle de olabilir, açık açık kıza gidip konuşamamıştır da sonradan böyle bir dümenle kızın kendisi ile evlenmesini ayarlayabilir..Her şey beklenir bu erkeklerden 🙂 Ayy dayanamayacam, versinler artık şu yeni bölümü ya..

  15. @ la fea

    Bende bakıyorum her gün ama insafızlar neyi bekliyorlarsa çevirmiyorlar bir türlü..Dördüncü bölüm için hala çeviri aşamasındayız deyip duruyorlar..Keşke daha hızlı bir fansub grubu el atsa şu işe..

  16. Valla nesi bu kadar zor çevirmenin anlamadım. Ellerinde başka mangalar var anladık ama insan biraz daha özen gösterir.

  17. Bu ne demek? Chapter 004 – Being PRed 5. bölüm in Translation yazıyor.

  18. @ la fea

    Valla bende anlamadım ama sallama bir şey diyeceğim; sanırım 4’ü çevirmişler ama yerleştirmesi, düzenlemesi yapılıyor; 5’de çevirilmeye başlanmış..İnşallah yakın zamanda yeni bölümümüze kavuşacağız .. 🙂

  19. @ la fea

    Şüküler olsun demekten başka bir şey gelmiyor içimden; inşallah diğerine bu kadar uzun süre beklemeyiz.Ben hemen okumaya gidiyorum..

  20. Ben hiç bir şey anlamadım çıkan kısımdan. Bu adam kızdan baya hoşlanıyor. Arkasından ne çıkacak merak ediyorum. Sıkıldım beklemekten de artık o kadar deli gibi merak da etmiyorum. Artı gerçek hayatta Japonlar bu kadar güzel ve yakışıklı değiller ha ha ha 🙂

  21. @ la fea

    Hemencecik geçti gitti zaten; tadı damağımda kaldı.Bunu bitmiş bir şekilde okusaydık daha iyi olurdu tabi.Adam gerçekten kızdan hoşlanıyorda; bakalım ne çıkacak bu işin arkasından..Ve evet, Japonlar bu kadar yakışıklı olsa gam yemeyeceğim; kandırıyorlar bizi kandırıyorlar..

  22. @ la fea

    Hadi yaa, hemen okuyorum şimdi..Gerçi bunlar da tek bölümcük insanın kursağında kalıyor her şey..Hemen saldırıyorum 😀

  23. @ la fea
    O neydi öyle ya; her bölüm daha heyecanlı geçiyor gerçekten..Adamın en sonda gözü nasıl da döndü ama; “başka erkeklerin sana bakacağını düşünmemiştim, benim hatam” dedi yaa, sonrasını dile bile getiremiyorum..Bu çocuk aşık kıza, ama kızın da onna aşık olmasını beklliyor bence..Hadi hayırlısı diyorum aynı hızda yeni bölüm vermelerini bekliyorum..

  24. Bence de öyle de sonunda ne çıkacak merak ediyorum. Kız çocuğu sevdiğini anladı. Bence soğuk dursun daha eğlenceli olur. Hala animelerdeki adamların gerçek Japonlardan daha yakışıklı olduğunu düşünüyorum . Her fırsatta söyleyeceğim. Bir de kız yanlış anlamasın diye öbür kadınla açıklama yolladı ya o da pek şekerdi. Cidden sonunu heyecanla bekliyorum.

  25. Volume 1 Chapter 6 çıktı. Volume 2 Chapter 7 çevriliyor. 🙂 Çooooookkk heyecanlı.

  26. @ la fea

    Sende olmasan valla unutup gideceğim bu mangayı; hiç bakmak aklıma gelmiyor.İyi ki haber veriyorsun, hemen indirip okuyorum..(ayy heyecanlandım şimdi 🙂

  27. Sen beni zehirle sonra unut git. Yok öyle yağma. Ben her gün kontrol ediyorum neredeyse. Bakalım neler olacak. Heyecanlı ilerliyor. Yorumunu da merak ediyorum.

  28. @ la fea

    O nasıl bir bölümdü öyle, insafsızlar insanı hem heyecanlandırıp hem de sonunda böyle boş bakışlar içinde bırakabiliyorlar..Kızın duymasına çok üzüldüm aslında; çocuğun bunları kastederek söylmediğini biliyorum ama bundan sonra işler nasıl düzelecek ondan pek emin değilim..

    Kız tam ben seviyorum bu adamı diyor; anında bütün manga tepetaklak oluyor..İnsafsız mangakalar daha ne denir bilmiyorum; bari çeviri grubu daha hızlı çevirsede merak içinde kavrulup gitmesek..

  29. @ burcu

    Olsun yine de görüntü görüntüdür, yazılanları sonra da okuruz..Çok teşekkürler Burcu..

  30. Daha yeni bölüm yok ay deliricem ya. Resimlerden de bir şey anlamadım. En heyecanlı yeride bıraktılar hainler ama var ya Ofori seni hiç bağışlamayacağım bu yüzden ha ha ha :))

  31. @ la fea

    Bende bakındırık oluyorum ama insafsızlar çevirmiyorlar yeni bölümü..Hani haftadan haftaya olsa veya ne bileyim iki haftada bir olsa bekleyeceğimiz süreyi biliriz ama keyfe keder devam ediyoruz..Yine de adamlar gönüllü çeviri yapıyor, kızmakta yersiz kaçıyor tabi..Bekliyoruz bakalım..

  32. bu gidişle beni merakta bırakıp mangayada baslatıcaksınız anlasılan ..bu tip bir anime var mı ;??

  33. Oforicim arım balım çiçeğim sende şu yorumları ‘önceden onaylanmış bir yorumu olmalı’ şeklinde ayarlarsan hepimiz rahat eder miyiz dersin :)) Böylecede sende yorulmamış olursun 🙂

  34. @ la fea

    Dediğin gibi yaptım arkadaşım, ayrıca sende benim aram pelim beteğimsin:D

  35. @ filiz

    Bence başla diyeceğim ama seni de bu acı dolu bekleyiş sürecine dahil etmek istemiyorum.Bitince başlarsın, daha iyi olur.

  36. Ahhh Ofori nereden girdin kanıma. Bir de bölüm öyle bir yerde kaldı ki heyecandan ölmemek mümkün değil. Bu arada iltifat için mil gracias 🙂

    Filiz Oforinin önerdiği başka bir manga vardı o bitmiş bak ona başlayabilirsin.

  37. 7. bölüm çevrilmiş ama download linki hata veriyor sabahtan beri. Şunu doğru düzgün yükleyemediler.

  38. ya ben manga okuyamıorum
    göz dayanmıyo
    zaten sırasını da anlamıyorum xD
    anime olsa neyse

  39. Lady Ofori heyecanla sona eren meraktan delirten başka bir bölüm daha yayınlanmış vaziyette. 8 . part editleniyor 9. Part scan aşamasında. Gördüğün gibi senden daha fazla takipteyim. Seni bağışlamadığımı da ayrıca belirtirim bir kez daha : )

  40. @ la fea

    Kız evde misin diye sorsana bir; eve uyumaya geliyorum gibi..Hemen şimdi indirip okuyorum, zaten heyecan içindeydim..Bu arada şahsıma haksızlık yapmayın sayın La Fea; bu mangayı bende en az senin kadar heyecanla takip ediyorum..Bana başka bir anime konusunda hala kızgın olduğunu biliyorum ama elinde kötekle son çare beni dövmen gerekecek gibi duruyor..

  41. @ mavi

    Bir başla bakalım, bak nasıl fanatiği olacaksın bizim gibi.Manga okumak kadar zevk veren şeylerin sayısı azdır; o kadar hoşuma gidiyor ki okumak hani işe gitmesem sabahtan akşama manga okusam.Bugünlerde hep böyle hissediyorum..

  42. Senin affetmeme sebebim o anime değildi o ayrı küsüm sana o konuda. Seni beni bu mangaya bulaştırdığın için affetmiyorum.

  43. Yaaaaaaaa lanet olsun 😛 çok heyecanlı. Ne olacak bunun sonu Ofori ciddi ciddi kulaklarını çınlattım arttttıık…..

  44. @ la fea

    Sende olmasan valla yeni bölümlerden haberim olmayacak, çok saol 🙂

  45. @ la fea

    Ben daha okumadım, az dur ..Pembe dizi gibi ama değil mi 😀

  46. @ la fea

    Valla bende meraktan çatlıyorum ama bilgisayarımı kardeşime bırakmak zorundayım, artık gelince okuyacağım, daha fazla oyalayamıyorum..İyi geceler..

  47. Okumadın daha değil mi? Sonra kızınca kötü insan oluyorum 😦 Sen beni bulaştır sonra git ühüüüü hüüü :p

  48. Galiba sonunda mercimeği fırına veriyorlar. Tabii kızın hayali değilse bu. Son bölüm romantik gibiydi.

Bir Yanıt Bırakın

