Takip edilmesi gereken siteler…

untitled-21

Son günlerde sanırım herkes farkındadır, Türkçe alt yazı ile Kore filmi veya dizileri seyretme imkanı bulabileceğimiz sitelerin sayısı artmaya başladı ve bu durum ben ve benim gibi Kore yapımlarını seven ve seyretmek için elinden gelen her şeyi yapan insanlar için çok büyük bir kolaylık sağlamış oldu.Eskiden – ki daha geçen yaza kadar- İngilizce alt yazı ile veren yerlere bile büyük bir minnetle bakardık; bırakın Türkçeyi, az buçuk bildiğimiz İngilizce ile yarım yamalak ellerde sözlüklerle izlerdik filmleri..Şimdi bu filmleri bizlere bu kadar rahat izleme imkanı sunan sitelere nasıl minnetle baktığımızı, nasıl takip ettiğimizi anlatamam.Hem çeviriyi yapan ekiplere, hem de bizler için tekrar yükleyip o videoları bir link tıklama mesafesine yerleştirenlere..

Kore sevdası, büyüyerek devam ediyor, artık izlemek isteyenler için –yeter ki niyet güzel olsun diyerek- bu sitelerden yararlanabiliyorlar.İlk defa izlemeye başladığım zamanlarda, hem izlenecek yer bulmak, hem dil sorunu yüzünden baya sıkıntılar çekmiştik, şimdiki rahatlık o zamanlarda olsaydı neler neler izlerdik diyorum, gerçi hala öyle veya böyle izliyoruz ama yine de şimdiki rahatlığı hiçbir şeye değişmem.Bir kaç gündür aklımdaydı bu yazıyı yazmak; zira daha önceden “nasıl izlenir” diyerek anlatmıştım birkaç şey, ama onlar film indirmek veya online İngilizce ile izlemek için geçerli şeylerdi.Artık online Türkçe veren sitelerimiz arttığı için, benim de takip ettiğim birkaç siteden bahsetmek istiyorum; zira hepsi birbirinden güzel ve emek verilerek yapılan siteler..

32

Güney Kore Sineması; son zamanlarda sıklıkta takip ettiğim, her gün izlemek için yeni bir film eklenen, geniş Türkçe alt yazılı film arşivine sahip bir site..Bu siteyle ilk karşılaştığımda “ne havalı bir teması var, voo” diyerek bakmıştım, o gün bugündür sitenin teması ve izleme rahatlığı sunması açısından aynı hayranlıkla takip etmeye devam ederim.Site sadece, Güney Kore filmlerini değil, genel olarak Asya filmlerini izletme imkanı veriyor izleyene..Bir de bahsetmeden geçmek ayıp olur, “Uzak Doğu Atasözleri” denilen bir kısmı var, her gün değişik bir atasözü karşılıyor bizi.Siteye girdiğimde ilk baktığım yer orası; zira çok güzel atasözleri var.- Aramızda kalsın oradan okuyup okuyup anneme sanki ben hepsini biliyormuşum gibi kafadan söylüyorum o da kızım ne entel olmuş diye şaşkınlıkla bana bakıyor..- Velhasıl, her gün düzenli olarak girip takip ettiğim bir sitedir, görüp de sitenin sağını solunu kurcalamadan geçmek yazık olur..

4

Uzak Doğu Film ve Dizi İzleme Paneli, bizim Türkçe alt yazılı film ve dizi izlemek konusunda ilk göz ağrımızdır diyebilirim.Sanırım Ruzigar’ın link verip bizleri yönlendirmesi üzerine tanışmıştık bu siteyle.Çok zaman kahrımızı çekti diyebilirim, bir çok filmi buradan izlemişimdir, hala da her gün bakıp kolaçan etmeye devam ederim.Burada, filmlerin yanı sıra merakla izlemek istediğimiz bir çok dizi Türkçe alt yazı ile veriliyor ki, bu o kadar rahatlık sağlıyor ki insana site sahibine – ki aslında genel olarak diğer site sahiplerine de – teşekkürü bir borç biliriz.Ne zaman siteyi açsam, içinden bir 20 dakika çıkamıyorum; o kadar çok seçenek var ki insan hangisini izlese bilemiyor, bakılması ve takip edilmesi şiddetle tavsiye edilir..

22

Ve benim bu konuda takip ettiğim bir diğer site; filmseyret.net .Bir tesadüf eseri rast geldiğim ve her gün yeni bir yapımla karşılaştığım bir site..Film ve dizi izleme seçeneği sunan, umman gibi kendisini takip edeni peşinden sürükleyen bir site..Aslında, bu sitelerin hiç birini birbirinden ayıramıyorum, ne diyebilirim ki site sahiplerinin ellerine sağlık..Daha önerilebilecek bir çok site vardır muhakkak, ama şimdilik aklıma gelenler bunlar.Sizinde bildikleriniz, takip ettikleriniz varsa, paylaşmaktan keyif alırım.

23 thoughts on “Takip edilmesi gereken siteler…

  1. Teşkür ederiz efenim ama ben online film izlemeyi sevdiğim için hiçbiri işime yaramıyor. 😀

  2. @ collapse 17

    Bende cümlede bir anlatım bozukluğu sezmiştim aslında 🙂 Sevmediğim dediğini anladım, benim kardeşim de sevmez online izlemeyi.İndirip güzel bir görüntü kalitesi ile izlemeyi ve arşivlemeyi seviyor.Sanırım benim o kadar sabrım yok, beklemeye dayanamıyorum 🙂

  3. Söz konusu siteler çölde su gibi en yakın zamanda bazılarını cd ye çekip ailemle seyredeceğim. Güney Kore sinemasının tanıtım yazıları da ayrıca güzel. Ben çok dikkat ederim. Özellikle anlatım bozuklukları sinirimi bozar ha ha 🙂

    Ofori sana WordPress ile ilgili bir mail attım. G mailden aldın mı?

  4. Teşekkürler 🙂 Bugun 2 güzel film yükledim, Akşama kadar yayınlarım filmlerin ismine gelince;

    A Dirty Carnival ve Mr Kim vs Mr Kim vs Mr Kim
    Tavsiye filmlerinizi bekliyoruz 🙂 Başarılar…

  5. @ ruzigar

    O siteye de ayrı bir hayranlığım var belirteyim..Pek bir şey indirmiyorum ama yalan yok sadece gösterilen posterlere bakmak için bile girip çıkıyorum..Çok pis bir itiraf oldu bu ama ne yapayım; posterleri görmek için takip ediyorum 🙂

  6. @ la fea

    Ooo aileyi de işin içine katıyorsun haa, bende sürüklemek istiyorum ama kardeşim dışında kimsenin peşimden gelmeye niyeti yok..Bende anlatım bozukluğuna ve özellikle imlaya dikkat etmeyen yazılara gelemiyorum..Düzgün Türkçe beni kandırmak için ilk şart 🙂

    Maili aldım ama daha anlattıklarını deneme imkanım olmadı bir türlü, eve gelip uyuyup duruyorum, bu halim nereye varacak bilemiyorum.Ama o ayrıntılı ve güzel mailin için çok teşekkür ederim..Beni düşünen bir arkadaşımın olması çok güzel bir şey..

  7. @ she

    Ne demek, siten çok güzel olunca aslında bizim yaptığımız bir şey de olmuyor, asıl ben teşekkür ederim..A Dirty Carnival kaç zamandır aklımda olan bir filmdi, senin sitenden yararlanırız artık 🙂 Şimdi aklıma film tavsiyei gelmiyor ama çok izlemek istediğim bir şey olursa kapımı muhakkak arşınlayacağım..

  8. she = 3m1r 🙂 A Dirty Carnival adlı filmi yayınladım seyretmeni tavsiye ederim ayrıca bu gece ahmaklık mucizesinide upload etmeyi düşünüyorum. Onuda şiddetle tavsiye ederim. Abiniz varsa onunla beraber seyrediniz.

  9. @ 3m1r

    Çook teşekkür ederim, abim yok ama benimle seyredecek erkek popülasyonu fazla, birinden birini bulurum 🙂

  10. @ Sema

    Aynen katılıyorum; inanılmaz bir arşiv sunuyor bize, her gün yolum düşüyor bloguna..Kapatmadan önce “Allah razı olsun” diyerek çıkıyorum siteden 🙂

  11. ewt ben de bu siteleri seviyom.ama mecburen indiremiyorum.bi siteye koyulup anca ordan izlemek için bekliyorum 😦 😦 😦

  12. @ se7en

    Bende indiremiyordum, ama artık neti sınırsız yaptık, beni tutabilene aşk olsun 🙂 Dün akşamdan itibaren başladım indirmeye, bakalım indirdiklerimi ne zaman izleyebileceğim..

  13. indir ofori ama dikkatli ol

    Bur bir hastalık:D Sonra “sınırsızı seçeyim, boş durmayım indireyim” su boşa akıyor” gibi düşüncelerin esiri olup gece gündüz indirmeye başlayabilirsin

    Bir de o indirdiklerini izlemek var ki haftalar alır:D

  14. @ sema

    Valla, kendimi kaybetmek ve deli gibi indirmek istiyorum ama bilgisayar başına oturamıyorum ki yapayım, tam vakit buldum diyorum o zamanda uykum geliyor aksine..Yaz yorgunluğu mudur nedir, bilemiyorum, çok uyuşuk oldum çook..

  15. asyadizi.com da cok guzel bi site adından dizi izleme paneli gibi gozuksede film de izleyebiliyosunuz her hafta birseyler de ekleniyo:)msllah…

  16. aa unutmadan ofori sandıgım kadarıyla posterlerine bakarak film izliyosun.bende oyle yapıyorum.asianfanatics.net hem uzakdoguyla ilgili herseyi sunuyor hemde filmlerin posterlerine ve cekim arkalarına bakabiliyosun.hos bilmiyosan bi ugra bence

  17. @ joejas

    Linkler için çok saol; asya diziyi biliyordum ama uzun süredir uğramamıştım; diğer siteyi ilk daha görüyorum..İkisi de harika siteler, şahsım tarafından keşfedilmeyi bekliyorlar 🙂 Tekrar saol..

  18. ewt ben de bu siteleri seviyom.ama mecburen indiremiyorum.bi siteye koyulup anca ordan izlemek için bekliyorum

Bir Yanıt Bırakın

