Mağduriyet durumu :(

Saat gecenin 3’ü ve ben hastanede herkescikler uyurken bu güncellemeyi aradan çıkarmak istedim.Bilgisayarım bozuldu, ve bir süre ortalarda görünmeyebilirim, umarım kısa süreli olur ve hemen aranıza katılabilirim..

( Ne kadar resmi bir açıklama oldu bu da yahu; basın demeci verir gibi ..) Bu arada, tabi arada sırada girip varlığımı belli edecek bir bilgisayar bulurum ama güncelleme zor olacak gibi görünüyor.Üzgün ve uykulu bir şekilde şimdilik durum vaziyeti bu yönde..

8 thoughts on “Mağduriyet durumu :(

  1. Çooookkk geçmiş olsun canım. Kötüdür biligisayarın bozulması. Hele de bu kadar hayatımızın bir parçası olmuşken. En kısa zamanda hallet ve dön aramıza sensiz blog aleminin tadı yok 😦

  2. hımm, en kötüsü başına gelmiş senin, bilgisayarsız kalmak artık karalıkta kalmak gibi bişey oldu, inşallah tamir edilir de senin yazılarını keyifle okuruz yine 🙂

  3. Bu kadar kısa sürede tamir edileceğini bilseydim, hiç haber vermezdim valla; ama bende çok şaşırdım, dün akşam ben işteyken göndermişler bilgisayarı, bu akşam geri aldım.Tabi içi bomboş, hiç bir program ve dosya yok ama olsun yeniden doldurulur bir şekilde mühim değil 🙂 Geri döndüm..Bu arada çok saolun arkadaşlar 🙂

  4. @ kişisel depresyon anları

    Çok alemsin valla, güldürdün beni akşam akşam:) Ben hemşireyim, gece nöbetteyken yazmıştım o güncellemeyi.Bilgisayarım bozulmuştu bir kaç gün yokum demek istediğim bir yazı olsun dedim ama kafam pek yerinde olmayabilirdi o an; bende pek ne yazdığımı bilmiyorum 🙂 Bu arada bilgisayar sorunum halloldu, inşallah daha da bozulmaz..

  5. bende yarım okumuşum msj ı iyi aman hasta olmayın valla bu sene ağırından bir hastalık atlattım taşa yalın ayak bile basmıyorum o denli tedbir delisi oldum.

  6. @ tarih 84

    Bir ara bozulmuştu bilgisayar, Allah’tan şimdi iyi gidiyor:) Bu arada geçmiş olsun, bende bir ara çok fena üşütmüştüm, şimdi benden uzak kalsın diyorum..

Bir Yanıt Bırakın

