My Boyfriend Is Type-B

my_boyfriend_is_type_b1

Dün gece izleyecek bir şeyler bakınırken, döndüm dolaştım ve sonunda bu filmde karar kıldım.Çokça karşılaştığım ama her daim nedense bir şekilde pas geçtiğim bir film olduğundan, artık izleyip aradan çıkarmak istedim belki de..Neden es geçtiğimi de biliyorum, filmin adı bile nasıl bir içeriğe sahip olduğunu gösteriyorken, o dönem üst üste izlediğim “sevgilim” temalı filmlerden gına gelmiş olabilirdi..Sadece eğlence amaçlı yapılan Kore filmleri olur ya; bu da onlardan bir tanesi sanırım.Ama bunun teması, daha çok “sevgilim ve ben” temalı bir şekilde devam ediyor.

Hanım kızımız, gayet masum, mütevazi bir kişiliğe sahip ve hayatta tek istediği şey; yanında olacak, onunla ilgilenecek bir erkek arkadaşının olması.-kimilerinin ne kadar büyük dertleri var öyle-Neyse efendim, bir tesadüf eseri, çocuğun tekine yanlış mesaj gönderiyor, aynı anda telefonları karışıyor falan derken kaderin önüne çıkardığı bu kısmete dört elle sarılıyor.Ama bütün mesele çocukta işte; en büyük kusuru kan grubunun B olması.Sanırım o tarafın milleti bu kan grubu olayına çok fazla takmış vaziyette.Zira kan grubunun kişilikleri etkilediği, hatta kişiliğin kendisini oluşturduğunu düşünüyorlar.B grubu erkek; açık sözlü, yalan söylemeyen ama söyleyeceği sözün karşı tarafta ne kadar yıkıcı bir etkiye sahip olacağını düşünmeden yerli yersiz konuşan; bencil, hayatı kendisinin yönettiğini sanan bir kişiliğe sahipmiş.

mybo997187

Zaten, aynı bu anlattıklarımın kişiliğinde erkek karakterimiz.Parayı seven, başarılı olmak isteyen; bir yerlere gittiklerinde veya bir şey satın aldıklarında asla kızın fikrini sormayan; hesabı kıza ödeten, bencil bir karakter.Zaten film boyunca onu pek de çözebilme imkanına sahip olmuş değiliz.Tam diyoruz ki “bu çocuktan ne köy ne kasaba olur”, ama hemen arkasından öyle bir şey yapıyor ki, önceki düşüncelerimiz anında yok olup gidiyor.Kızın penceresin önünde şarkı söylemeler, asansörde Süpermen muhabbetleri, kıza zor anlar yaşatan öğretmenini herkesin önünde intikam için rezil etmeler derken “yok bu çocuk seviyor bu kızı” diyoruz.Anlaşılacağı üzere, filmin o kadar da zorlayıcı veya heyecanla kendisini takip ettirecek bir konusu ve olay akışı yok..

Kızımızın kuzeni, kişilerin kan gruplarına göre insanları bir araya getiren çöpçatanlık mesleğine sahip olunca; onun araya girip kara kedi hallerinde dolanmasını izliyoruz bir süre. “Asla B grubu erkeklerle birlikte olunmamalı, onlar vampir gibidir, sömürüp sömürüp terk ederler” diyen bir yapıya sahip olunca, kuzeninin o çocukla buluşmasını önlemek için elinden geleni yapıyor.Bu film için mutlaka izlenmeli demiyorum, ortalama bir film ve izlenmese o kadar büyük kayıplara yol açmaz.Ama boş vakti olan biraz eğleneyim, kasılmadan gerilmeden bir film izleyeyim diyenler için, buradan izleyebilirsiniz..Bilmiyorum, ben sanırım biraz daha dolu dolu konusu olan filmleri seviyorum, artık “aşk” teması üzerine kurulu filmler o kadar cazip gelmiyor bana..

8 thoughts on “My Boyfriend Is Type-B

  1. ben de denk geldim birçok kere, o kadar da şaşaırtıcı bir konusu olmadığını tahmin etmiştim, yokmuş zaten, daha güzel filmler bulunur izlenecek, yazın için sağol ofori 🙂

  2. Aynen katılıyorum, hani görüp de meraklandığım, bir ara izlmeliyim dediğim filmlerdendi ama pek bir şey vermiyor insana.Dün gece yatmadan önce izledim ama sırf filmi bitirmek için bitirdim yani, yarım kalmasın diye.Artık darısı daha güzel filmlerin başına 🙂

  3. benim de izleyeyim artık şunu diyerekten başladığım bir filmdi ama afişine aldanıp sıkıntıdan patladığım filmlere nazaran bu film çok başarılı bile kalmakta.evet korelilerde kan grubu tahlillleri çok işlenmekte.özellikle 2004-2006 yıllarındaki filmlerde medyada özel dosyamı çıktıda esinlendiler orasını bilemesemde.film genelinde güzeldi.film boyunca oğlanın hem rahatına düşkün olup hemde para kazanmak için hala burnu bir karış havalarda dolanmasına babası ile ilişkisini çok garipsedim.kızımızın kuzeni mi ablasımı tam kararveremediğim kadına da çok kızdım ki sonunda oda dellendi 🙂 son sahnelere doğru oğlanın hazırladığı klipli çalışma çok güzeldi.

  4. @ tarih 84

    O çocuğu bende tam olarak çözebilmiş değilim, bir öyle bir böyle.Valla benim öyle erkek arkadaşım olsa, hayatta çekmem, elimin tersiyle itip “de gett lenn” diye geçiririm iki tane.Kız yine seviyordu baya, ondan onca şeyine katlandı durdu..

    Ve işin ironik kısmı bende B grubuyum; ne olacak şimdi.Çok da insalcılımdır, hiç kendimle bağdaştıramadım valla..

  5. inan ofori bilemiyorum ben erkeklerde kan grubuna göre davranış ayırabilecek uzmanlaşacak kadar ilişki gözlemimde tecrübemde olmadı.ama bir insan birini severse en berbat kötü kokulu tembel lanet herif bile olsa onun gözünde aşk tanrısı gibi durduğu için işin içine aşk girdimi istedikleri kadar blimsel reçeteler uyarı işaretleri sunsunlar nafile aşk geliyorum deme< gelir geldimide kaçamazsın illa perişanları oynayıp uçlarda gezineceksin …malesef…:)

  6. yahu allah adına ban düzgün bir avatır seçemezmisiniz ne biçim resimlerim var öle ben kurbağalığa layık mıyım erkek olsam neyse prensesimi bekliyorum diyim ama yahu bu da ne…

  7. @ tarih 84

    İnan ben seçmiyorum avatarları, dışarıdan wordpress üyeliği olmayan yorumlarda site kendisi atıyor bir avatar ortaya; wordpress üyeliğin olduğu takdirde sen isteddiğin avatarı yükleyip bize gösterebiliyor; hatta belki de kıskandırabiliyorsun 🙂

    Filme gelince; kızda senin gibi düşünüyordu, “seviyorum yaa hiç bir kusuru umrumda değil” edasında dolandı bütün film..İyi de yaptı, sonunda çocuğu kapısına kul etti yaa..

Bir Cevap Yazın

