Mr. flower ~ Film kıvamında bir klip…

zlb2fl

Bu adam için artık “acıların çocuğu” demek gerek herhalde, oynadığı bütün rollerde –en azından benim izlediklerim- hep bir ağır ağabeylik, hayatın zorluklarıyla bilenmiş, güçlü durmak zorunda kalmış bir yapısı var.Bundan şikayetçi dahi olamıyoruz zira adam o kadar güzel oynuyor ki bu rolleri; her seferinde, farklı bir hikayede, farklı bir kişilikte ona aynı hayranlıkla bakmaya devam ediyorum.Kızsal bir tepki değil benimkisi; hangi filmini veya dizisini izlediysem bunu en başından sonuna kadar yeniden inşa etti; sıfırdan başlayarak izleyenin gözünde on numara oyuncu oldu sanki.Ruzigar saolsun verdiği linkler sayesinde bugünlerde sıklıkla So Ji Sub yapımları izliyorum ve bu durumun ruh halim üzerindeki pozitif etkisinden bahsetmeme gerek bile yok..

Hayatımda ilk defa 23 dakikalık bir klip izledim, ve hatta bende tereddüde düştüm, cidden klip mi yoksa kısa film tadında bir şey mi izliyoruz diye bakındım sağa sola.Ama gerçekten de bir klip izlemişiz gibi görünüyor.O kadar film kıvamında, dolu dolu bir şeydi ki; hani sırf bu konuyu alıp şöyle uzun bir film çekseler; ne kadar klişe bir fikir olursa olsun sıkılmadan izlerim ve herkese tavsiye ederim. Tabi en azından bir İngilizce alt yazı olsaydı; sağından solundan azıcık anlasaydık fena olmazdı ama konuşmalar bir anlam ifade etmese de, gidişat ve izlediklerimiz bize olan biten hakkında yeteri kadar bilgi verebiliyor.So Ji Sub, burada büyük bir mafya organizasyonunda; patronun sağ kolu ve tetikçilerini canlandırıyor.

Çocuk yaşta sokaklarda çalışırken kendisine yardım eden bu adamın himayesine girmiş ve hayatını onu korumak ve daha güçlü bir hale getirmek için o ne derse yapmaya şartlamış, melankolik ve aşık bir karakter.Aşık olduğu kadının kimliğini tahmin etmek de o kadar zor olmasa gerek, patronun nişanlısı – bizim Lovers’tan tanıyıp sevdiğimiz Kim Eun Jung- oluyor kendisi- bu kadının bu kadar göz alıcı olduğunu daha yeni fak ediyorum sanki.Veya bilmiyorum bu klipi izleyenler ne demek istediğimi daha iyi anlayacak; görsel bir şöeln yaşanıyor sanki..Zenginlik ve güç içinde yaşanılanlar anlatılınca; bunu ekrana çok güzel bir şekilde de yansıtabilmişler.Her bir sahne; film kıvamındaydı ve o kadar doluydu ki, başta da dediğim gibi bir klip için oldukça “fazla” ama bir film için dopdolu bir hikayeye sahip.

Zaten şu adamların; reklam ve klip olaylarına ayrı bir hayranlık duymaya başlıyorum.”Bir şey yaparsak tam yaparız” diyorlar ve ona göre bir giriş-gelişme-sonuç üçgeninde hareket ediyorlar.Şimdi bu bir klipmiş diyorum ama hiç de müzikten bahsetmiyorum, “farkındayım”.Ancak inanın müziği hatırlamıyorum; bütün ilgim izlediğim hikaye ve bizimkilerin o muhteşem oyunculuklarında olunca, kulağıma gelen sesler bir o kadar da sıradan gelmeye başlıyor.İç burkan bir hikaye, ama şu adamı çamurun içinde oynarken bile izledim ve hayran kaldıysam; bunu gözü kapalı severdim zaten.Yine de beni en baştan etkilemeyi becerebildiler.Son olarak tekrar “çok güzeldi” diyorum, buradan izleyebilirsiniz.Ve bu arada bu klip bizimki askere gitmeden önce yapmış olduğu son çalışmaymış.

27 thoughts on “Mr. flower ~ Film kıvamında bir klip…

  1. eline sağlık ofori, çok güzel yazmışsın tanıtımnı klibin 😀
    bu koreliler çok acayip insanlar, ama dediğin gibi anlayışları bu, 23 dk klip olur mu yaaa 😀 ama yine muhteşem olmuş, hayranlıkla izledim ve ben de şarkıyı hatırlamıyorum bile 😀 So Ji Sub’u izledim ben ve bu adam mafyanın içinde mi büyümüş diye düşünmeden edemedim, yalnız bir röportajına denk geldim, çocukluğu mutlu bir aile ortamında geçmemiş, annesiyle birlikte yaşamış ve küçük yaştan beri çalışıyormuş, hüzün onun için bu kadar yakışıyor galiba So Ji Sub’a, üzgün üzgün bakarken bunun için biz de perişan oluyoruz, severek izliyoruz kendisini velhasıl 🙂
    keep it up SJS 😀

  2. @ ruzigar

    Valla dediğin gibi, adam her rolünde melankolinin dibine vuruyor, çocukluğunun mutsuz geçmesi bu açıdan baya manalı geliyor.Bak şimdi içim de acıdı bee, yazık valla; “kimse dokunmasın ona” diye bağırasım geliyor..Ama herhalde o günleri, şimdi onu bu günlerine getirdi; bizimle tanıştırdı.Seviyoruz bu adamı yaa 🙂

  3. haklısın ofori, o günleri yaşamasaydı, bu kadar başarılı olamazdı herhalde, oynamıyor yaşıyor diyoruz ya, yaşıyormuş da bizim haberimiz yokmuş 😦

  4. @ ruzigar

    Zaten ssadece, Im sorry ı love you aklıma geldiği anda bizi nasıl etkilediğini hatırlıyorum hemen.Şimdiye kadar o dizi için yapılan dünya kadar yorum okudum, ama daha bir Allah’ın kulunun “sevmedim” dediğini duymadım. So Ji Sub denildiği an artık gözüm kapalı izliyorum..

  5. evet, mesela …ing’yi izledim konusu benzer misa’yla ama oradaki başrol oynayamadı ki So Ji Sub gibi, ağlatamadı beni 🙂
    izlerken hep karşılaştırdım ikisini, pek keyifli olmadı o yüzden 😦
    sanırım bundan sonra da izlediğim dram ya da mafya filmelerinde aynısını yapıp keyif alamayacağım, bana film borçlusun sonick, sen oyna ben izlerim 😀

  6. @ kişisel depresyon anları

    Ya neden sevmiyorsun ki; ne gıcıklık yaptı sana; ortada mafya gibi dolanıyor ve insanı bay bir üzüyor ama yine de sevdirdi bize kendisini..Aranız düzelsin diye kampayanya başlatırız artık buradan 🙂

  7. ben kendisine u-turn adlı kısa dizisi ile sevdim.cain and abel ile tavan yaptı secgim fakaaaat kendisini hangi katolog çekiminde görsem ağlamaklı yapuncak hallerindeydi.2007 yılında ne oldu ise o küçük emrah vari kaşlar kalkık bakışını bir kenarı bırakıp adam adam bakmaya başladı kerata ee tabi içim bir başka oluverdi.şu an ise oppam ilan ediyorum kendisini.cain and abel ve u-turn adlı dizilerine bakmaklısınız süper süper…yok fazla vaktim son filmlerine bakayım yada çok karizmatik reklam filmleri var dersenizde olur.reklama girmeyecek olsa isimlerinide yazardım ama şöyle belirtmeme gerekirse parfüm reklamı 20 saniyelik olanı ve fotoğraf makinesi reklamlarına baın.aaa mp3 reklamlarında da binbir stil olmuş.küçük emrah bakışlı acıların çocuğu melankolik aşık oppam benim 🙂

  8. @ tarih 84

    Şu küçük emrah tanımlarına bayılıyorum yaa; ama o kadar hoş ve yerinde bir benzetmeki, gülmekten kendimi alamıyorum.Ne de olsa bu adamı hangi rolde izlesem ortada püfür püfür bir dram havası var, insan ister istemez onu görünce üzgün bir havaya bürünüyor..

    Cain and abel’i bende çok merak ediyorum ama itiraf etmem gerek ki, dizinin bitmesini bekliyorum.O zaman oturup iki üç günde bitiririm diye düşünüyorum, yoksa öbür türlü hayatta dayanamam ben.Ruzigar’da çok tavsiye etmişti bana bu diziyi ama şimdilik beklemedeyim.Yine de hiç belli olmaz bu işler, bir gece vakti öyle eser, başlarım izlemeye..

    Reklamlarını izlemek isterim tabi; çok enteresan oluyor onun reklamları.Hiç reklam gibi durmuyorlar, mini filmler gibi akıp gidiyorlar ekrandan.O herkesin oppası, ne diyelim “seni sevmeyen ölsün..” Reklam linkleri elinizde var mı bu arada, çok makbule geçerdi..

  9. ölsün tabi onu sevmeyen :p

    reklamları sitesinde yayınlanıyor ofori 🙂 ama üyelik ister orası, ben bakarım başka linklere 😉
    bu arada bugün acayipsin, kaç tane yazı yazdın sayamadım, hepsi çok güzeller 🙂

  10. @ ruzigar

    Her zamanki gibi gönlümün birincisisin, ne diyeyim daha bilemiyorum.Bugün valla bende anlamadım ne oldu bana, son bir kaç haftanın stresini mi atıyorum nedir.İş bir düzene oturdu, kafam rahat artık, belki de ondandır, enerji patlaması içindeyim 🙂

  11. Ya ben o kadar hayran değilim bu adama. Sevmiyorum o ağır abi hallerini. Hatta korkuyorum 🙂 U turn de farklıydı beğendim. Bu arada röportaj linki verdim. Güzel fotolar vardı yorum yapmadınız 🙂 O kadar mı etkilendiniz 😛

  12. @ la fea

    Hehehe..Korkma kız ondan; gerçi şöyle yüz yüze gelsek, bana ters bir bakış atsa bende korkarım herhalde; “Allah kafama sandalye geliyor herhalde” diye.Röportajı şimdi okudum; ama okumadan önce resimleriyle baya bir serseme dönmüş bulunuyorum, kafamı toparlayamadım 🙂 Böyle pozlar vermesin o, pek iyi olmuyor benim bünyem üstünde.Egzersiz adamı ne diyelim..

  13. Bilmyorum her an arıza çıkarmaya hazır bir havası var. Ofori ben Gong Yoo’yu özledim. Secret Diary filmini nereden izleyebilirim online biliyor musun?

    So Ji Sub özel hayatından hiç bahsetmiyor değil mi? Sevgilisi var mı acep 😉

  14. @ la fea

    o filmi bir kaç yerde gördüm ama şimdi tam olark nerde gördüm hatırlamıyorum, ama hemen şimdi bir kere daha bakarım.Bu arada adamın özel hayatına dair bir şey bulamıyoruz ki okuyalım.Başkası olsa çarşaf çarşaf yazarlar; ama yok biz bu adamı seviyoruz ya, ortada bir şey yok..

    Zaten bu adamın sevgilisi olacak kızı da çok eleştiririz biz, ne de olsa gong yoo’yu elimizden almış olacak.Bak şimdiden olmayan bir kıza sinir olmaya başladım.Adresi buldum bu arada 🙂

    http://www.mysoju.com/s-diary/

  15. So Ji Subu sordum ben ama dediğin Yoo içinde geçerli. Teşekkür ederim Oforicim orada olabileceği hiç aklıma gelmedi. Allahtan So Ji Sub askerliğini bitirmiş. Ben hala Yoo’yu bekliyorum.

  16. @ la fea

    Ayy, anlaşılan benim çok uykum gelmiş, baksana sağır duymaz uydurur gibi, okuyup istediğim gibi anlıyorum artık 🙂 Hep birlikte bekliyoruz artık askerden gelmesini…

  17. Ya ben bu adamı sizin kadar sevemedim. Bu yüzden kendimi kötü hisstemeli miyim? Sadece pek tipim değil diyelim. Sanki ben onun tipiymişim gibi ha ha ha.

  18. Gerçekten yeni bir rakip istediğine emin misin Rüzigar? ha ha ha. Ya o kadar çok adam var ki beğendiğim dünyanın dört yanından bir So Ji Sub eksikti. 😛

  19. @ sema

    Ruzigar dinletmişti ilk defa bu adamın rap yaptığını, zaten o zamanlarda her bir marifetine şaşkınlık içinde bakıyorduk.İnsanın sevdiği bir oyuncunun böyle becerileri ve başarıları olması ayrı bir mutlu ediyor onu..Reklam işinde, ondan daha etkileyici oynayacak başka kimi bulabilirler ki zaten 🙂 – aman bana bu konuda yorum yapmasınlar, ağzımdan bu adam için kötü bir şey çıkamıyor bir türlü, taralı gazete gibiyim-

    @ la fea

    Gizli bir So Ji Sub hayranı oduğunu biliyorum, bizden saklayamazsın 😀

  20. haha lafea, sonick’i daha çok kişi sevince ben daha mutlu oluyorum yaa, bende mi bir gariplik var acaba bilemiyorum 😀
    sonick de olsun ama listende lafea 🙂
    biz öyleyiz ofori, tek kötü söz çıkmıyor ama ne yapalım ki o bir sonick, o misa’da bizi perişan eden şahsiyet, o rough cut’ta bakışıyla korkutan insan, ıhım bu kadar yeter şimdilik 😀

  21. bu adama hayran olmamak elde mı yahu….o kadar ıcıne sınmıs bır huzun var kı;oynadığı her karede bellı edıyor kendını…gulerken bıle kederlı bır havası var sankı;ve bızı de carpan bu zaten bana gore…her rolun adamı;mısa nın bahtsız ve de mağrur adamı;rough cut ın depresıf mafyası; caın and abel’ın hayran olunası doktoru; u turn’un yuruyen karızma unsuru ve so jı sub…
    garıp bır hayatı var adamın;pamuklar ıcınde doğmamıs; ve ropartajlarında okuduğum kadarıyla ıfadelerı cok naıf…
    ölüm bana ıronık sekılde annemı cağrıstırıyor;dıyecek kadar annesıne duskun;’kader dıye bırsey yoktur dıyecek kadar’ ;hayatın acımazsızlıklarından fazlasıyla nasıbını almıs bırı…ıcınden yaralı ,dısarısı sağlam bı kısılığı var benım gozlemledığım kadarıyla…(kı ben kendısının ‘relıgıon ‘sorusuna ‘none’ cevabını vermesıne bı haylı uzulmustummm…)…
    gercekten değısık bı karakter so jı sub;oyun gucu de burdan gelıyor heralde….kı ben ;bugune kadar kımseye oyle aman aman bı hayranlık duymamıs bırı olarak;okuldakı projerın cok sıkısık olduğu dar zamanlarımda;bu adama garıp sekılde bağlandım desem yerıdır…ruzigar ın dedığı gıbı;keep ıt up SJS:))))

  22. @ nisa

    Sen baya bağlandın bu adama nisa; her yorumda övgü dolu cümlelerin eksik olmuyor.Hadi biz bir kenara bu yazdıklarını bir şekilde okuma imkanı olsa, sana teşekkür hediyesi bile gönderir artık, o kadar hoş anlatıyorsun ki bende su gibi okuyup geçiyorum..So Ji Sub okusa neler olur acaba 🙂

  23. -mr.flower için spoiler-
    gene ölüyo acı çekiyo ya bi kere de mutlu olsun gülsün yok mu öylesi?komedi istiyorum hatta ben bu adamdan…

    nisa, aynı senin gibi ben de öyle ünlülere hayranlık duymazdım pek.ama bu adam bi acayip sevmedim o kadar zaman MiSa’yı izledim sevmedim sonuna doğru o çirkin şapkayı falan atıp kaba tavırları da terkdince saf ve doğal haliyle mu hyuk olup çıkınca hah dedim “şimdi güzelleştin, sevilir hale geldin…” gene de öyle ayılp bayılmadım.bitirdim günler sonra kendimi google’da “so ji sub”yazıp görsel arama yaparken buldum.şimdilerde araştırıyorum kendisini, dini yokmuş diye soğudum ben de sonra necip fazıl da dinsizdi yıllarca hepimiz Allah’ın kuluyuz Allah hidayet versin ona da” deyip kendimi avuttum:)
    çıplak-ıslak salak salak çekimleri de hoşuma gitmiyo ama işte sevdirdi kendini bi kere çipil gözlü…bi de beğenmezmiş gözlerini ameliyat ettirmeyi düşünmüş bi ara Allahtan ettirmemiş.
    bi kadında önce bacaklara bakarmış ama kısa etek sevmezmiş sevgilisi kısa etek giymek isterse muhtemelen ona engel olurmuş… ne diyim so ji nasıl bi adamsın sen?bi resmivardı “mixed messages man” yazmışlardı hakkaten öyleymiş anlaşılan.bi de fakir bi aileyle bir gününü geçirdiği bi video vardı “uzun zamandır ilk defa istediğim kadar gülebildim” demiş…göründüğü gibi kederli bi adam yani… inancı olsa bu kadar kederli olur muydu acaba? Allah huzur versin sana so ji sub…

  24. arkadaslar yazdıklarınızı okuyorum tarıhıne bakıyorum ve çıldırıyorum nasıl olurda ben bu adamı daha once tanımadım cogu dizisini izleyemiyorum geç kalmisim nasıl izleyecegim arkadaşlar yardımcı olun bana çıldırmak uzereyım onu ekranda bagırırken gulerken gormeliyimki kalbimin atısı hafiflesin nefes alabileyim nefessiz kalıyorum yardımcı olun nerden izleyebilirim filmlerini ve dizilerini.tşk.

Bir Yanıt Bırakın

