Yücel Arzen sıcaklığı …

69

Ben aslında çokta müzik dinleyen bir insan değilim; arada bir takıldığım bir iki şarkı olur, altı ay boyunca plak bozulana kadar dinlerim, sonra bıktığımda bırakır ve bir başkasına geçerim.Kardeşimse, imkan bulsa sabah akşam durmadan şarkı dinleyip duracak; beni deli edecek.Üniversite hayatım boyunca sabah akşam çift vasıta hesabı 4 uzun otobüs yolculuklarımda bana eşlik eden telefonum ve şimdiye kadar uğruna kaç paralar harcadığımı bilmediğim kulaklıklarımla yeterince müzik dinlediğimi düşünüyorum, belki de bu sebepten bu günlerde pek de bir şey dinlemiyorum.

Ama bugün birden bir ses duydum; taa lise yıllarımda “ben bu adamı çok severim” dediğim zamanlarda, kimsenin pek tanımadığı bir sesti kendisi; Yücel Arzen..Uzun zamandır dinlememiştim kendisini; ki aslında küçük bir itirafta da bulunmam gerek; devamlı radyo dinlediğim için pek de sanatçıların yüzlerini ve de hatta isimlerini bilmem, sadece sesleri biliyorum o kadar.Sokakta karşıma çıksalar, dönüp bir kere daha bakamam herhalde.Ve Yücel Arzen, resmine ciddi ciddi ilk defa bakıyorum şu an.Hem zaten müzik sanatçılarının tipini bilmeye ne gerek var ki; adı üstünde “müzik için ses “ olsa yeterde artar bile.

Ve bu adam, her dinleyişimde beni benden almaya devam ediyor.Uzun bir süre, kesintisiz dinlersem bıkacağımı biliyorum; onun için uzun vadelerde bu sesi duymak beni baştan aşağıya yeniliyor sanki.Baya reklam kokar gibi oldu biliyorum; ama bu yazının amacı da bu zaten; “reklam yapmak”.. Burada ve şurada iki şarkısı var, yıllanmış şarkılar; ama benim için hala tazeler, aynı Suavi’nin şarkıları gibi, eskimiyorlar..

Bir Cevap Yazın

