U Turn ~ So Ji Sub’in U dönüşleri..

1668-461

Ruzigar’ın yönlendirmesi ile So Ji Sub’un bu 20 dakikalık mini dizisini izlemiş bulunuyorum. 4 bölüm olduğu için ve tabi her bölüm 5 dakikaya denk geldiğinden göz açıp kapayıncaya kadar bitiverdi, biraz da kursağımda kalmış gibi bir şey oldu.Ama kısacık bir sürede, çok güzel bir hikaye ve oyunculuklar izledik.Aslında bütün dizi boyunca hayran olduğum en önemli şey görüntü kalitesi oldu, masal gibi geldi gözüme.U dönüşü kıvamında bir diziydi, arabaların ani duruşları o kadar güzel yansıtılmış ki hayranlıkla izledim.

Başka şeylerden bahsetmek gerek biliyorum ama bana da ne kadar garip gelse de o sahneler daha çok hoşuma gitti.Biraz konusundan bahsetmek gerekirse; müzik işiyle ilgilenen ana karakterimiz bir akşam vakti o “klas” arabasıyla evine giderken birden bire bir ses duyar ve arabayı durdurup bagaja göz attığında, beyazlar içinde bir kız bulur.Kız o kadar masum bakıyor ki; sanki peri masalı olsa gökten düşmüş peri dersin; ki ben dedim vallahi.Ana karakterimiz haklı sorular içine giriyor tabi; “bu kız kim, nerden çıktı, neden bagajımda belirdi birden, ayy delireceğim” derken; kızın hiçbir şey hatırlamaması bütün bu olanların üstüne tuz biber ekiyor.

Kızla ne yapacağını bilemeyince tek seçenek onu alıp eve götürmek oluyor.Doktor kız için hafıza kaybı tanısı koyunca, beklemekten başka çareleri kalmıyor.Bu kız kimdir sorusunun cevabı için o kadar da uzun beklememiz gerekmiyor; zira adı üstünde mini dizi olunca, sonunu çabuk öğreniyoruz.Tabi şimdi burada gerçekte olan biten şey neymiş bahsedemeyeceğim ama çok manalı bir şekilde bağlamışlar onu söyleyebilirim.So Ji Sub’u uzun zamandır izlememişim, şimdi görünce cidden kendisini özlediğimi anladım.O bakışı, tavırları, bağırış çağırışları bu kadar çok kendini sevdirir mi; sevdirirmiş işte.Kısa bir süreliğine hasret gidermiş olduk; nasip diğer filmleri veya dizilerine diyorum.20 dakikası olan ve hoş bir şeyler izlemek isteyen herkese mutlaka öneririm.

Bu arada bu yapım hem bir mini dizi kıvamında olmasına rağmen, ayrıca bir otomobil firmasının reklamı da oluyormuş.Zaten anlamam lazımmış, o kadar güzel ve havalı gösteriyorlar ki arabaları, hayran hayran baktım.Buradan izleyebilirsiniz..

16 thoughts on “U Turn ~ So Ji Sub’in U dönüşleri..

  1. kısa diyince ben bir paragraf bişey bekliyodum senden 🙂
    çok güzel anlatmışsın mini dizimizi, beğendiğine sevindim gerçekten 🙂
    So Ji Sub’da acayip bişeyler var, tanımlayamıyorum ben, oynamıyor yaşıyor sanki, karakolun önünde bağırıp çağırması mesela, hayran kaldım oradaki performansına ve bir kaç kez izledim (evet itiraf ediyorum 🙂 )

  2. Evet o karakol önü sahnesine bende bayıldım.Daha az önce kızdan kurtulmak isterken, iki dakika sonra nerdeyse kız tekrar onun başına kaldı diye sevinç çığlıkları atacaktı.O kadar agresif bir karakterin “sevgi” gösterisi de ancak bu olur zaten.Diziyi izlerken kıza hiç bakmadım, gözüm hep bizimkindeydi; yaa ben bu adamı ne kadar çok seviyorum yaa 🙂

  3. ofori, bi sorun var ama ben çözemedim, dizide kullanılan iki şarkının rapidshare linklerini mesaj olarak gönderemiyorum bi türlü 😦 neden ki??

  4. haha 😀 evet yaa önce “adın Yoon Joo’ymuş, çok şeker” diyo sonra “senin adın nasıl Yoon Joo olabilir, çok zevksiz” diyo, gülmekten bi hal oldum bu sahnede ben 😀

  5. az önce izledim. gerçekten başarılı bir kısa film olmuş (süresi itibariyle) ama reklam olarak düşünülmesi gerçekten çok güzel. ben izledikten sonra yazıyı okudum arabalarda hep aynıymış süper hapsi derken yazında reklam oldupunu gördüm… keşke böyle reklam yapsa herkeste biz de izlesek…
    herkes çok başarılıydı.

  6. @ ruzigar

    Link olayı neden olmuyor bende anlamadım, bir daha denesene, belki bu sefer olur; vereceğin her linki heyecanla bekleyenler var biliyorsun 🙂 Ve dizide; adam sadece ım sorry ı love you’da oynuyor diye kendini anında sevdirmiyor, izlediğim her bir filminde, dizisinde ona ayrı ayrı hayran kalmaya devam ediyorum.Sanki her defasında, bir daha keşfediyoruz gibi..Gong Yoo için şirinlik abidesi derim ama So ji Sub için; “cool” adam iddamı sonuna kadar devam ettiririm..

  7. @ kişisel depresyon anları

    Bende aslında izledikten sonra bir tanıtım yazayım derken, sağa sola baktım o zaman gerçekte reklam olduğunu anladım.Yoksa, tam araba reklamı kıvamında güzel bir mini dizi deyip geçecektim.Zaten okumasak bile anlamak lazımmış; en önemli olaylar hep arabada oluyor.İçi de dışı da güzel arabalar, bir bayan olarak ve arabalara hiç ilgim olmamasına rağmen beni bile “bunlar ne güzel şeyler yaa” dedirtti bana..Ve evet, keşke bütün reklamlar böyle olsa..

  8. ofori olmuyo malesef ben linki veriyim dinlemek için 😦

    “Only You” Go Yu Jin
    http://mp3.zing.vn/mp3/nghe-bai-hat/Only-You.IWZD6WOW.html

    “Love Seat” Wheesung featuring Humming Urban Stereo
    http://www.imeem.com/audhepfan/music/rIEXYxVU/wheesung-love-seat-feat-humming-urban-stereo/

    vee So Ji Sub’dan ilginç bi haberim var, fantastik bi japon filminde oynamış, kore yetmiyo artık 🙂 bu da fotosu ( evet o sonick 🙂 )

    http://www.dramabeans.com/2008/05/someone-give-that-makeup-guy-a-raise/

  9. @ ruzigar

    O resim ne öyle yaa; baktım baktım ve bir daha baktım, adamı nasılda değiştirmişler öyle; hatta verdiğin linkteki yorumlara baktım da herkes benimle aynı fikirde; So ji Sub ve o görüntü mü; “nasıl yani..” Bir yerlerden bulup izlemek lazım o filmi de; içinde bizimki varsa kesin o da güzeldir.. 🙂

  10. Rüzigarın blogundaki soru ve yorumlarımı aynen buraya taşıyorum.
    ——————————————————————————
    Ben anlamadım desem 🙂 Yani kız ölmüş mü? (tabiiki hah ha ) sonra ruhu ona teşekkür etmeye mi gelmiş? Peki diğer insanlar nasıl görüyor onu? Bu reklam mı? Bunun neresi reklam? Ya Amerikan sinemasının gözünü seveyim zeka yaşını 6 olarak hesaplayıp öyle filim yapıyorlar 🙂 Bu ne 20 dakikada bile bu kadar soru işarati bırakıyorsa daha uzununu tahmin edemeyeceğim.

    Kız trafik kazasında mı ölmüş? O kulaklık müzik sahnesi ne? En iyi ben bir daha izleyeyim şunu baştan 🙂

  11. @ la fea

    Evet kız ölmüş; ama inan izlerken veya izledikten sonra neden diğerleri de görüyor diye hiç sorgulamadım.Bizimkine teşekkür ziyareti yapmaya gelmiş 🙂 Zeka yaşı ve amerikan filmleri benzetmende de tebessüm yarattın bende saabah sabah, çok güldüm.Ne diyeyim haklısın kardeş; onların filmine alışık zihnimiz; bunları görünce bir yerde infilak alarmları vermeye başlıyor..

    Müzik sahneside; işe hafif bir romantizim, sesn kaydedilmesi ve arkada hatırlanacak bir eyler kalsın diye yapılmış olabilir, bilemiyorum..Zaten ben reklam filmi olduğunu, izledikten sonra öğrendim.Bütün dizi boyunca “yahu neden arabalar bu kadar klas ve bütün büyük olaylar arabada oluyor ki” diye çok söylenmedim de değil..

  12. Bence diğerleri kızı göremiyor ama adam gördüklerini hayal ediyor.

  13. so jı sub;her yerde o kadar ıyı olduğunu oyle bır ıspar edıyor kı;hayran olmamak elde deıl… u turn de cok sevdım benn..

  14. işte bu ya so ji sub’u böyle görmek isteriz her daim…
    karakol önündeki sahne ve u dönüşü güzeldi hakkaten.kız da a millionaire’s first love’daki kız dimi? çok çocuksu masum sevimli bi yüzü var.

    ben bu korelilerin acayip nidalarının hastasıyım bu arada ayguuu ayşşş falan so ji sub’a da yakışmış.

    ve evet hakkaten bu adam kendinden her yapımında önce bi yadırgatıyo sonra gene sevdiriyo.
    böyle bi dizi daha yapsın fazla yaşlanmadan ama uzun olsun bu sefer…:)

  15. gercekten ben de izledim sok sevimli jisub yeni rollerde gorsek dizi ve filmlerde insallah bilgisi olan vaesa bilgilendiirin lütfen.

Bir Yanıt Bırakın

