Lost’ta bir Gong Yoo…

Geçen gün kardeşimle birlikte oturmuş masum masum Lost izleyip, 5. sezon olmasına rağmen yine hiçbir şey anlamazken (gerçi kardeşimin bazı teoriler var ama tutacağını hiç sanmam) ve uzun zamandır aklımızda hep Gong Yoo olması dolayısıyla, zihin Koreli bir adam görünce anında ona kayıyor. Biz de bu bağlamdan yola çıkarak adadaki tek Koreli adamın yerinde Gong Yoo olsaydı ne olurdu diye düşünmeye başladık haliyle…

Kardeşime yoğun baskılarım sonucunda bunu kafamda canlandırmaktan bir adım ileriye götürmek için şunu yaptırdım. Biz çok güldük, paylaşmak istedim… Bu arada eğer Gong Yoo gerçekten orda oynasaydı ne Jack kalırdı ne de Sawyer. Black smoke bile adamın peşini bırakmazdı valla, ayrıca Kate’in ona da sulanması fikri aklıma geldikçe iyi ki Lost’ta oynamamış diyorum.

Ama Allah için şimdi siz söyleyin şu resme bir bakın yakışmamış mı yani.

2

11 thoughts on “Lost’ta bir Gong Yoo…

  1. Ha ha ha delisiniz siz. Gong Yoo hayranlığında son nokta. Aklımız fikrimiz onda. Allah sonumuzu hayır etsin ne diyeyim 🙂

  2. @ la fea

    Amin amin… Son Coffee Prince maceramızdan sonra valla duvara baksam bile onu görüyorum, lost’ta görmüşüm az mı:)

  3. @ kişisel depresyon anlarıı

    Aslında varrdı da “malum sebeplerden” dolayı bilerek kestik attık 🙂

    Bende geçen hafta başladım izlemeye; baya bir bölüm birisin öyle izlerim diye düşünüyordum ama merakıma engel olamadım bir günde izledim 5 bölümü.Sanırım iki gün önce 6. bölümü verdiler.İndirmeye üşendiğim için buradan bakıyorum ben;

    http://www.diziport.com/Lost_5_sezon-izle/1_bolum/

  4. Evet bende indirmeye başladım. Amerikan dizilerini http://www.tvrage.us adresinden indiriyorum. Ne ararsan var. 🙂
    Ben internet üzerinden online izleyemiyorum görüntü ve ses kalitesi düşük oluyor ve bir arşive sahip olmaya çalıştığım için de indirmek bana daha uygun. Daha inecek çok filmim var çok 🙂

  5. @ kişisel depresyon anları

    Benim kardeşim de öyle yapar ama ben dayanamayıp izliyorum, gerçi senin yaptığın daha güzel, nette görüntü/ses birbirine giriyor bazen.Bu arada izlediğin her şeyi bu şekilde indiriyorsan, çok kısknadım şimdi seni.. 🙂 Verdiğin adresi de kaydettim.

  6. 😀 keşke olsaydı ya hatta Sawyer yerine Türkiyeye o gelseydi 😀

  7. @ Dahlia

    Ayy düşünemiyorum bile, yani onun Türkiye’ye gelmesi bile içimi titretiyor.Sawyer için tamam sevindik, ettik kıza camiası olarak ama Gong Yoo için hayal bile edemiyorum; çok sevinirdim gerçekten..Düşünsenize, şimdi türkiyede o kadra da büyük kitleler tarafından bilinmiyor; nette dizilerini izleyen belli bir kesim biliyor.Adam buraya gelse, biz peşinden koşarmışız, millet de neler oluyor diye bizim peşimizden 🙂

  8. hoş tabi
    ama düşününce iyi ki oynamadı diyorum
    sun falan iyi yeterli
    Korelileri tanıtım aç.ısından
    Gong yine bana kalsın ^^

    bu arada özledim ulen
    gelsin başlasın artık

  9. @ mavi

    Zaten Sun’ın kocasını oynayan Gong olsaydı; o gülümsemesini kesinlikle göremezdik; rol gereği oldukça suratsız ve de endişeli bir şekilde ortalarda dolanması gerekirdi..Böylesi daha iyi evet.yine de düşüncesi bile insanın içini gıdıklamaya yetiyor.Gong yoo Lost’da olsaydı ne olurdu 🙂

Bir Cevap Yazın

