Jung Kyung Ho ~~

jungkyungho30

Kendisi ile ilk defa I’m Sorry I Love You dizisi ile tanışmıştım.Tabi o zamanlar rolü gereği ilk başlarda ondan nefret edip, sonlara doğru yavaş yavaş sempatimizi kazanabilmişti.Daha sonra iki filmini izledim ve karakter tanıma kıtlığımla bir daha yüzleştim; zira o filmlerde “ben bu çocuğu tanıyorum bir yerlerden” diye çok söylendiğim olmuştur.

İsim: 정경호 / Jung Kyung Ho (Jeong Kyeong Ho)
Meslek: Aktör
Doğum tarihi: 31.09.1983
Doğum yer: Güney Kore
Boy: 1.84 cm
Kilo: 73 kg
Kan grubu: B
Eğitim durumu: Joong Ang University

TV Serileri:

• Princess Ja Myung Go (SBS, 2009)
• Time Between Dog and Wolf (MBC, 2007)
• My Sweetheart My Darling (KBS1, 2005)
• I’m Sorry I Love You (KBS, 2004) … Sadece bu dizide izledim kendisini; ama beni o kadar hüzünlendiren bir diziydi ki, uzun yıllar geçse bile kolay kolay unutulacak gibi durmuyor.Burada şımarık bir şarkıcıyı canlandırıyordu, nefret edilesi özellikleri olmasına rağmen, herkes göründüğü gibi değildir sözünü takiben sonlarda kendisini baya bir sevdirmiştir.
• Sweet 18 (KBS2, 2004)
• You’re Gonna Know (KBS, 2004)

Filmleri:

• Runaway Turtle (2008)
• Someone Dear Is Far Away (2008)
• For Eternal Hearts (2007)
• Herb (2007) … Çok masum bir film, daha önceden sanırım bahsettim.İzlerken çok rahat ve mutlu hissettirmişti beni, tabi üzgün yanları da vardı ama genel olarak çok beğenmiştim.Burada kendisi esas kızın peşinde dolanan ve onun durumunu anladıktan sonra yine de onu bırakmayıp bir yerde arkadaşı olan genç bir polis memurunu canlandırıyor.
• Gangster High (2006) … Bu filmi izlerken çok duygulanmıştım, tabi filmin “aksiyon” dolu formatına pek uygun bir davranış değil ama işte kız olmanın getirileri diyelim.Sıradan bir lise öğrencisinin, arkadaşlarıyla kurduğu futbol takımının onu hapse götürecek sürecini anlatan ve film bittikten sonra “etkilendim bee” dedirtecek bir mizaca sahip.
• When Romance Meets Destiny aka Kwangsik’s Brother Kwangtae (2005)
• My Lovely Week (2005)

8 comments

  1. bu kadar tesadüf olur yani, i’m sorry, i love you’nun ilk bölümünü izledim şimdi 🙂 ve tek bölümde canlandığı karakterden nefret ettim, başarılı bi oyunculuk sergilemiş 🙂

  2. @ ruzigar

    Cidden tesadüf olmuş 🙂

    Ben de nefret etmiştim ondan, hatta uzun uzun bölümler boyunca bu duygum bazen artarak, bazen de azalarak devam etti.Seni daha çok üzecek ve sinirlendirecek diyeyim, spoiler vermiş olmayayım..

  3. Ben nefret etmedim karakterden. Acıdım hatta en başından beri. Çok şeker bence. Ne olacak bu Koreli adamların sevimli çekiciliği değişik bir tarz. Aynı zamanda hem sevimli hem yakışıklı hem de seksi olabiliyorlar. Bütün bunları Gong Yoo’yu düşünerek yazdım 🙂 ha ha. Allah için bu çocukta çok hoş.

  4. @ la fea

    Tabi Gong Yoo’yu düşünerek yazarsan ortaya böyle bir şey çıkar.

    Ben dizide onu izlerken cidden sinir oldum ama, tabi sonlara doğru insan pişman oluyor ama baştaki nefret duygularımı asla unutamam.Ama filmlerini izlerken gerçekten de çok sevdim; o kdar tatlı durmuş ki her bir rolünde, “ayy canım” diyerek izledim resmen..Seviyorum bu çocuğu 🙂

  5. Gel biz seninle dünya turu yapalım 🙂 Önce Güney Amerika sonrada Güney Kore’ye gidelim. Kore de daha uzun kalalım ama olur mu? 🙂 Gon Yoo görürüz sonra Lee Seon u görürüz (Lovers daki yakışıklı) bana bu ikisi yeter. Yani aslında yukarıda tüm söylediklerim %100 Gong Yoo’ya uysada %70-80 oranında diğer yakışıklı Koreli aktörler de taşıyor bu özellikleri.

  6. @ la fea

    Olur, Güney Kore ile ilgili her türlü öneriye hazırım:) Ama bak hayran kızlar gibi olduğumuzu çaktırmamamız lazım, millet bize uzaklaştırma emri koymasın sonra:P

  7. İş kadını havasında gideriz. Sanki çok önemli işlerimiz var da arada da Kore’nin ünlülelerini merak etmişiz gibi yaparız 😉

Bir Cevap Yazın

