Na-yeong Lee / 이나영

250px-na-yeong_lee32

Dün akşam Rüya’yı izlerken bu kadını gördüğüm an “ben onu tanıyorum” demeye başladım ama görsel hafızamın zayıflığı ile nereden tanıdığımı bir türlü çıkaramadım.Şimdi filmografisine baktım da pes dedim kendime; o kadar çok yerde görmüşüm ki, hala tanıyamamış olmama ben bile şaşkınlıkla bakıyorum.Ne denir buna bilmiyorum, ama kendime “balık hafızalı” demekte istemiyorum ancak mevcut durum maalesef onu gösteriyor.Artık hiç unutmamak için bakalım kimmiş bu güzel Koreli oyuncumuz..

İsim: Na-yeong Lee / 이나영
Doğum tarihi: 22.02.1979
Doğum yeri: Güney Kore
Eğitim durumu: Üniversite mezunu (Shingu College)
Meslek: Aktris
Boy: 1.70 cm
Kan grubu: B

Filmleri:

• Bi-mong (2008 ) … Son olarak bu filmi izledim ve o agresif ve kafası karışmış performansına hayran kaldım.evet kadın güzel ve ekranda göründüğünde göz alıyor ama çok da güzel oynuyor bence.Uykusuzluk, öfke, çaresizlik derken bütün bu durumları/duyguları çok güzel yansıtıyor.

• Maundy Thursday | Urideul-ui haengbok-han shigan (2006) – Moon Yu-jung …. Bu filmde de, başlangıçta hayattan nefret eden ve ölmek için elinden gelen her şeyi yapan ama sonunda yaşama arzusu kazanan bir kızımızı oynamakta; intihar ettiği ve hastanede gösterdiği performans çok güzeldi.

• Someone Special | Aneun yeoja (2004) – Han Yi-yeon …. İşte ben bu durumda kendime kızıyorum; zira şu an “bu kız burada oynamış mıydı” diyebiliyorum.Kız baş rolde oynuyor, ben filmi daha önceden izliyorum ama nedense ona dair hiçbir hatıram olmuyor.İnsan Kore’li oyuncu tanımayınca; işte böyle oluyor işte, hepsi birbirine giriyor..Valla helal olsun bana; bu film ilk izlediğim Kore filmleri arasında yer alır, taa o zamandan tanıyormuşum meğer ben bu kızı.. Ve bu arada buradaki rolüyle 25. Mavi Dragon Film Ödüllerinde En İyi Aktris ödülünü kazanmış.

• Leaving Me, Loving You | Dai sing siu si (2004)

• Please Teach Me English | Yeongeo wanjeonjeongbok (2003) – Na, Yeong-ju …Bu filmde çok komik bir karakteri canlandırıyor; kızımız İngilizce öğrenmek için yazıldığı bir kursta; hayatının aşkıyla karşılaşıp kendini komik olayların ortasında buluyor. (bu da baya bir gazete tanıtımı gibi oldu..) Velhasıl, güzel ve eğlenceli bir rolde kendisi..

• Who Are You? (2002) – In-ju (Byoree)

• Dream of a Warrior | Cheonsamong (2001) – ShoSho

TV Dizileri

• Ireland (2004)
• Ruler of Your Own World | Ne meotdaero haera (2002)
• Queen (1999)
• 8 Love Stories (1999)
• KAIST (1999) … Hepsini ilk defa görüyorum, hiçbir bilgim yok..

Bir Cevap Yazın

