Kim Ah Joong (Gim Ah Jung)-Güzelliğin adı…

kimahphoto10757bq73

İsim: 김아중 / Kim Ah Joong (Gim Ah Jung)
Meslek: Aktris, model ve şarkıcı (yani daha ne olsun diyorum, yapamadığı bir şey kalmamış)
Doğum tarihi:16.10.1982 ( 26 yaşında kendisi.Artık yaşı küçük olup da bu kadar çok iş yapan ve tanınan kişilere şaşırmamaya karar verdim; ben çok pasif kalmışım kardeşim..)
Doğum yeri:Seul , Güney Kore
Boy:1.70 cm
Kilo: 48 kg.
Kan grubu: 0

2006 yılında yapılan “200 Pounds Beauty” filmiyle dikkatleri üzerine çekmiş ve bu filmle 2007 yılında, En iyi aktris ödülünü kazanmış.Ayrıca kendisi Kore’nin en bilinen ve gözde mankenleri arasında yer almaktaymış.Aslında bende 200 Pounds Beauty filmiyle tanıştım kendisiyle, güzelliğine hayranlıkla bakmamak elde değil.Zaten filmde başta ezilen taraf kendisi olduğu için, daha oralarda sempatimizi kazandığından filmde bütün izleyenleri arkasına alıyor.

TV Show’ları:

• The Bizarre Bunch (KBS1, 2005)
• Our Attitude to Prepare Parting (MBC, 2005)
• Sea God (KBS2, 2004)

Filmleri

• 200 Pounds Beauty (2006) …İzlemiş olmanın mutluluğu içindeyim, zira sonradan “neden bu kadar geç izledim” diye ağlayacağımı çok iyi biliyorum.Sıcak bir film; ayrıca çok güzel müzikleri var.
• When Romance Meets Destiny (2005) …İzlemedim ama sıklıkla denk geldiğim bir film, neden pas geçip duruyorum bilmiyorum, belki de şimdilik bana pek cazip gelmiyordur.Konusunu hatırlar gibi oluyorum ama emin değilim tam olarak ne olduğundan.
• Who’s got the tape? (2004) … Üstteki filmle aynı kaderi paylaşmakta, izlediğim an yorumunu yazarım herhalde.Tabi oynayanları birbirinden ayırmakta biraz kısır bir yetiye sahip olduğumdan; kızımızın kimliğini çıkaramayabilirim.

10 thoughts on “Kim Ah Joong (Gim Ah Jung)-Güzelliğin adı…

  1. Benimle aynı gün doğmuş. 26 değil 27 yaşında :). Bende böyle bir güzellikten nasibi olsaydım ne olurdu sanki. Hayat adil değil 😛 Kızın hem sesi güzel, hem kendi güzel. Hemde ‘güzel’ bir insana benziyor. Calimero aklıma geldi. ‘…Ama haksızlık bu öyle değil mi?’

  2. Bazı kaynaklar Doğum günü için 16 Ekim diyorlar. Ama sen 16 Ocak yazmışsın hangisi doğru?

  3. @ La Fea

    Şimdi baktım, gerçekten de Ekim’miş, yalnış yazmışım :))
    Valla güzel kız, ne zaman siteyi açıp baksam, bir süre bakışıyoruz öyle; çok tatlı bir görünüşü var..

  4. sahiden cok güzel ve alımlı bir kız. ben de ilkin ocak okumustum. ve bunun sebebini anladım sanırım. 🙂 october de ocak gibi oc harflerinden olustugundan ocak sanıyorsunuz. 🙂 hâlbuki ekim o. ne güzel ocak olsaydı aynı burctan olacaktık. 🙂 benden bes yas büyükmüs.

  5. @ kimahjoong_fan

    Bende şimdi kontrol ettim acaba bende mi yanlış ay yazmışım diye, ama doğruymuş 🙂 Birinin hayranı olmak çok güzel tabi, ben bu kızın tanıtımını yapmaya unutmuşum bile; bana da hatırlatmış oldun 🙂

  6. yaa çok güzel, çok içten çoook masum.. 200 paund beautiful izledim. yeşil çamın havasından çıkıp gelmiş gibi. çok eğlenceliydi..

  7. @ nur

    Bende çok beeniyorum bu kzı, hani sanki bahsettikleri bütün o tatlılıklar bu kızda vucüt bulmuş gibi, özellikle gözlerine bayılıyorum..Filmi de büyük bir beğeniyle izlemiştim, başka filmini izlemek nasip olmadı daha..

  8. Ahh caniiim benden 1 gün önce doğmuş yirim. Ayrıca seside çok güzeldir “200 pounds of beauty” filminde maria şarkısını o söylemiş.

  9. @ pırasa

    Bende gözlerine bayılıyorum şu kızın; insanın baktıkça bakası geliyor valla; Allah nazardan sakınsın…

  10. ben korelilerden en çok lee yo wonu seviyorum onun güzelliğinin ve tatlılığınınyanında bunların lafı dahi edilemez bence dünyanın en güzel kadını her şeyi güzel

Bir Cevap Yazın

