Yeniden X Files…

x_files_want_believe

Dün gece dizileri online yayınlama da benim gözümde bir numara olan siteye –diziport- bir bakayım dedim ve ana sayfasında şok olduk kaldım.X-files ilk bölümlerinden itibaren yayınlanmaya başlamış ve o anda o kadar çok mutlu oldum ki anlatamam, zira her ne kadar sıkı bir X-files hayranı olsam da ilk bölümlerini izleyememiş bir seyirci konumundaydım.Artık bu kaderimin değişecek olması beni mutlu etmekle birlikte her bölümde havalara zıplayacağımı öngörebiliyorum..

 

İlk defa yayınlandığında sanırım TGRT’de veriliyordu ve ben  o zamanlar kendi gölgesinden daha korkan bir çocuk olduğum için “aman bu dizi çok korkunçtur, bakmayayım” diyerek kendi kendimi korkutmak suretiyle uzak kalmıştım.Şimdi düşünüyorum da ben ne tırsak bir çocukmuşum; yani bu diziden de korkulur mu, hadi sen korktun izlemek isteyen kardeş veya ablana neden engel oluyorsun.Şimdi o zamanlarda ki halime gülüyorum ama ilk bölümleri kaçırmış olmanın pişmanlığı uzun bir süre içimden gitmedi.Tabi bölümleri indirmek veya online veren bir site bulup izlemek o zamanlarda aklımın ucundan da geçmezdi.Şimdi hiç aklımda yokken bir gece vakti birden bire olduk resmen..

 

Dün gece ilk bölümünü izledim; ve ablak ablak baktım bölüme diyebilirim.Mulder çok çocuksu, Scully çok masum; nasıl anlatsam bilemiyorum.Hani rollerine yeni alışmaya çalışan ikili gibi; birbirlerini yeni yeni tanıyan yabancılar gibi.Çok gençler ve çok tecrübesizler daha; ama o kadar tatlı duruyorlar ki anlatamam.Kendimi kaybediyorum yine, bu yorum farklı yollara sapmak üzere.Onlar birbirlerine güveni öğrenirken benim aklımdaki tek şey gelecekte nasıl olacaklarını düşünmek oluyor.Daha ne çok olayla karşılaşacaklar, başlarına neler neler gelecek ve ben heyecanla onları takip edeceğim.

 

Dizi boş yere bir efsane haline gelmemiş, şimdi ilk bölümden son bölüme kadar tekrar izleme imkanı bulduğum için “çok mutluyum” yazısı oldu bu ama bunu da bir borç bilirim.Uzaylılar, komplo teorileri, büyüler, yaratıklar, mistik olaylar, metafiziği köklemeler derken sezon üstüne sezon devrildi, o kadar filmi yapıldı ve ben hatırlıyorum zamanında – ki bu üniversite yıllarımın ilk zamanlarına denk gelir- deli gibi X-files wallpaper’ı, iconu, şarkısı toplardım.Uzun bir süre bilgisayarımı işgal eden bu klasör ne zaman ve nasıl kayboldu bilemem ama hala eski cd’leri karıştırdığımda mutlaka içlerinde bu diziyle ilgili bir iki şey bulabilirim..

 

Yine, yeni, yeniden diyerek başlıyorum tekrar bu maceraya; diziport ekibine de teşekkürü  bir borç biliyorum, sizde buraya tıklayarak izleyebilirsiniz…

 

Reklamlar

3 thoughts on “Yeniden X Files…

  1. kaçırdığıma pişamn olduğum bi dizi
    e bu saatten sonrada o kadar sezonu izleyemem sanırım ben

  2. yok yok izlersin merak etme eger hosuna giderse bir bakmıssın her aksam gözlerin kızarmıs olarak 3 -4 bölüm seyretmeye baslamıssın ..

  3. @ mavi

    Filizin dediğine katılıyorum valla; sen bir başla bak bakalım o kadar bölüm sana az mı geliyor çok mu..Bir heyecanla üç günde bitirirsin sen onları.Hey gidi günler bee; nasıl izlerdik deliler gibi..

    Bak yine depreşti x files sevgim :X

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s