Kim Jung Eun ~~Zerafet var …

untitled-11

Öncelikle “Close to you” ile  izlemiş olduğum , daha sonra Lovers dizisiyle sevdiğim bu güzel oyuncu hakkında bir şeyler öğrenmek istemiştim daha önceden ama kısmet bugüneymiş.Bu akşam otururken birden aklıma geliverdi; bende boş durmayayım, neyin nesiymiş, nasıl dizi ve filmlerde oynamış bir bakayım dedim ve ortaya işte bunlar çıktı..

 

İsim: 김정은 / Kim Jung Eun (Kim Jeong Eun)

Meslek: Aktris

Doğum tarihi: 04.03.1976

Doğum yeri: Güney Kore

Boy:1.70 cm

Kilo:48 kg. (Ben buna kilo bile demem..)

Kan grubu:0

Aile durumu:Kendisinden küçük bir kız kardeşi var ve kendisi bekar

Eğitim durumu: Gungook University (Endüstriyel sanat)

Din: Hıristiyan

Yetenekleri: Pianı ve flüt çalmak

 

TV Serileri

·     General Hospital 2 (MBC, 2008)

·     On Air (SBS, 2008, cameo)

·     Lovers (SBS, 2006) … İşte bu dizidir bana kendisini sevdiren; ilgiyle takip ettirmeye zorlayan.Aslında pek izlediğim diziye yapışan bir tip değilim ama Kore alemlerine el attıktan sonra acayip bir kişilik olup çıktım.Seviyorum ben bu kızı; özellikle burada çok tatlıydı, çok güzel oynadı.Arada uzun uzun manasız bakışma sahnelerini görmezden gelirsek, güzel bir diziydi.

·     Princess Lulu (SBS, 2005) … Kore dizileri hakkında sağa sola bakarken karşılaştım bu diziyle, ama oturup izlemeye başlamadım daha.Bir süreliğine de başlamayacağım sanırım..

·     Three Leaf Clover (SBS, 2005)

·     Lovers in Paris (SBS, 2004)

·     Ladies of the Palace (SBS, 2001)

·     Man and Woman (SBS, 2001)

·     Rookie (SBS, 2000)

·     Air Force (MBC, 2000)

·     All About Eve (MBC, 2000)

·     Days of Delight (MBC, 1999)

·     Should My Tears Show (MBC, 1999)

·     Sunflower (MBC, 1998)

·     Revenge and Passion 복수혈전 (MBC, 1997)

·     Wish Upon A Star (MBC, 1997)

·     Yesterday (MBC, 1997)

·     Wolf Hunting (MBC) ….Maalesef başka da hiçbir dizisi hakkında bir fikrim yok.

 

Filmleri

·     Forever the Moment (2008)

·     Mission Sex Control (2006)

·     Close to You (2005) … Özenle sağda solda aradığım ama aramayı bıraktığım bir anda karşıma çıkan bir filmdir kendisi, her ne kadar umduğumu bulamasam ve bir de üstüne kafa karışıklığı ile ortada kalsam da; hanım kızımız burada bütün güzelliğini göstermişti.Bu filmi sadece onun güzelliği ile hatırlarım artık; posteri de ayrı bir güzelliğe sahiptir.

·     How to Keep My Love (2004) … Çok karşılaştım ama hep daha sonra izlerim diyerek göz ardı etmiştim, bakalım bu film için kısmet ne zamana..

·     Spring Breeze (2003)

·     Mr. Butterfly (2003)

·     Marrying the Mafia (2002) … Burada sanırım birinci filmden bahsediliyor.Bu yaz başında Kore filmlerine deli gibi saldırdığım sırada, ilk izlediğim filmler arasındaydı ve de çok güzeldi.Bu kadara şirin bir baş rol karakterini nerden bulmuşlar demiştim o zaman.Çok masum durmasına rağmen, kızdığında tam bir mafya kızı olduğunu o deli bakışlarıyla gösteriyordu.Hele bir tehdit sahnesi vardı ki; ben bile şaşkınlıkla bakmıştım.

·     A Funny Movie (2002)

 

Kendisi, özellikle  Lovers in Paris ve Marrying the Mafia yapımlarıyla üne kavuşmuş.Şimdi bu şirin, güzel hallerinin aksine lise yıllarında kiloluymuş, bu sebepten annesi lise mezuniyet hediyesi olarak kızımıza estetik ameliyat olması için izin vermiş.( bende içimden “vayy” diyorum..)

 

3 comments

  1. bu kız kesinlikle dizici…
    ayyy…sadece dizicide diyemeyiz filmcide..
    süper yaaa…
    galiba 2 işide bir arada götürüyor..
    36 yaşınsa olmasına karşın epey bi işiyle uğraşmış!

  2. @ külkedisi

    Evet gerçekten dizileri daha çokmuş, bende şimdi fark ettim.Yakın zamanda evlenecekti ama terk edilmiş maalesef; şahsen üzüldüm..

Bir Cevap Yazın

