Korean drama veya movie izlemenin yolları …

king-of-trash

Bu akşam Melike’den aldığım bir yorumda, Türkçe alt yazı ile dizi/filmleri izlemek istediğini belirtmiş.Bende uzun süredir aklımdaydı; bütün bu millet nasıl izliyor bu filmleri, dizileri dilim döndüğünce anlatayım dedim.Aslında benim gibi indirmeye üşenenler için İngilizce alt yazıyla online izleyebilecekleri siteler var; ben daha çok oralarda takılıyorum..Burada bulabildiğim bazı sitelerin adresleri var;

 http://www.mysoju.com/

 http://www.watch-movies.net/genres/korean/

 http://www.tvcells.org/2008/11/korean-drama-english-sub-c.html

 http://www.dramacrazy.net/

 http://www.watchdrama.com/

 http://www.crunchyroll.com/ 

 http://boomvid.com/asian/

 http://www.haru.tv/drama.html

 http://freekoreanmovies.blogspot.com/

 http://www.asianlounge.com/Korean-Drama-movies

 http://www.adc-distro.com/drama

 

Ama kardeşim gibi indirip, Türkçe alt yazı ile hakkını vererek izlemek isteyenler için; onun bana anlatımıyla şöyle yapabilirsiniz.Bütün yazı kendisine aittir, teşekkür ederiz.(ablası sever onu )

 

 http://www.utorrent.com/

 

Önce buradan “Get μ Torrent” diyerek torrent programını indirip kur. Kurma işlemini gerçekleştirdikten sonra eğer daha çok Amerika yapımı şeyler indirmek istiyorsan;

 

http://www.mininova.org/

 

bu site oldukça işine yarayacaktır. Eğer Uzak Doğu yapımı istersen ben genelde diziler için şu siteyi kullanırım;

 

http://isohunt.com/

http://www.avistaz.com/

 

ama filmler konusunda pek bilgim yok. Zaten googledan istediğin yapımın torrentini aratırsan büyük ölçüde bulursun. (örnek: “My Sassy Girl Torrent” şeklinde yazabilirsiniz)Önemli olan neyi indireceğini bilmek. İndirmek istediğin torrentin içeriğine mutlaka bak. Torrent linkinin yanında DVDRip ya da Divx, Xvid gibi şeylerin yazmasına dikkat et ki bunlar görüntü kalitesinin iyi olduğunu belirtir. Bir Uzak Doğu dizisinin tek bir bölümü genelde 700 mb civarındadır. Bu boyut görüntü kalitesi hakkında da bilgi verir bize. Normal bir Amerikan dizisi 350-550 mb civarında olur. Filmler ise genelde 700 mb’dan fazla olur. Bunlara da dikkat edersen sorunlu dosya pek indirmezsin.

 

Torrenti indirdikten sonra direkt açarsan zaten μ torrent programından açılacaktır. Açılmadıysa da sağ tıklayıp birlikte aç seçeneğinden açabilirsin. Bundan sonra pek bir şey yapmana gerek yok, programın sunucuları saptayıp indirmeye başlaması gerek. Bu torrent olayında bilgisayarı ne kadar açık bırakırsan o kadar kısa sürede indirirsin.(birden fazla film atabilirsin) Rapiddeki gibi hızlı olmaz belki ama en azından programı kapatıp açtığında indirmeye devam eder. Son olarak da indirdiğin dizi ya da film, belgelerimdeki Downloads klasörüne kaydolur. Kaydolan dosyayı BS Player ya da Gom Player’da açıp (Gom Player önerilir) altyazıyı ekranın üstüne sürüklediğinde izlemeye hazır dizi ya da film elde etmiş olursun. Altyazıları ise şuradan elde edebilirsin;

 http://divxplanet.com/

 http://www.opensubtitles.org/tr

 http://www.sarangni.info/

 

Kolay gelsin…Kardeşim diye söylemiyorum çok güzel anlatmış; umarım herkese yardımcı olan bir yazı olmuştur.

 

49 thoughts on “Korean drama veya movie izlemenin yolları …

  1. teşekkürler ofori…bir şey sorcam hepsinde yabancı dille mi izleniyor?(çok soru soruyorum değil mi)

  2. @külkedisi

    Benim verdiğim linklerde Kore film/diziye ingilizce alt yazı şeklinde izleniyor.Kardeşimin anlattığı yöntemle film veya dizi indirilecekse türkçe alt yazıyla izleyebilirsin.Tabi filmi indirmeden önce türkçe alt yazısının olup olmadığını kontrol etmek gerekiyor.

  3. hımmmmmm…ne edek dünya işte..uzun zamandır dememiştim,işte diyorum:ben bahsız bir insanım…

  4. @külkedisi

    Öyle deme, neti sınırsız yapma imkanın olsaydı, sen benden daha çok izlerdin bak buraya yazıyorum.Hem hiç belli olmaz, sende bir kere izlemek için istek var.Keşke sınırsız netin olsaydı, o zaman sen izlerdin ve ne muhabbetler yapardık.Bak senden daha çok ben izlemeni istiyorum:)

  5. yorum yapınca çıkan şu yazı ne manaya geliyor?(meraklıyımdır biliyorsun!=)

  6. Yorumu onaya bağlı yaptım, yayınlanmadan önce bana geliyor.Böylece spamları engellemiş oluyorum.Ben onayladıktan sonra yayınlanıyorlar.Arada sırada yabancı site yorumları geliyordu, istemedim görünmelerini bende onaya tabi tuttum..

  7. @ ruzigar

    Verdiğin blog linklerine şimdi bakıyorum; gerçekten benim için harika bir kapı açmış oldun; içine dalıp çıkamamaktan korkuyorum 🙂

  8. ben de bulduğumdan beri neyi izleyeceğimi şaşırdım beğenmedim bi türlü, sonunda …ing’yi indirmeye karar verdim, misa’daki tatlı Eun Chae’yi izlemek istiyorum 🙂

  9. Rüzigar sen bizim herşeyimizsin 🙂 Süpersin ne diyeyim başka çok sağol 🙂

  10. @ la fea

    Kesinlikle katılıyorum; ruzigar buluyor biz izliyoruz ki, bence en önemli şeyi de o yapıyor 🙂

  11. haha 😀 teşekkür ederim arkadaşlar

    hımm daha yeni bir filmi bitirdim guns and talks, komedi aksiyon tarzında bişey, tavsiye ederim, çok eğlendim ben 🙂
    linki vermeden olmaz; ama online görüntü kalitesi pek iyi değil mysoju’da, indirip izledim o yüzden 😦
    Ha-kyun Shin, Ha-kyun Shin ve Jae-yeong Jeong oynuyor, dört kiralık katilin hikayesi 🙂

    http://www.mysoju.com/guns-talks/

  12. ahh castı yanlış vermişim bir diğeri de Hyeon-jun Shin, cain and abel’deki doktor 🙂

    ayrıca tekrar teşekkür ederim, mutlu ettiniz beni 🙂

  13. @ ruzigar

    Ne demek ruzigar; sen pek bilmiyorsun ama gün boyunca site içinde tıklanan linlerin büyük bir kısmı senin verdiklerin oluyor, sadece biz değil gelen giden bir çok kişi o linklerden yararlanıyor.Günde ortalama 300 kişi geliyor ve bir çoğu ses çıkarmasa da senin linklerde baya bir dolanıyorlar 🙂 *popülersin aslında*

    Bu arada o filmi izlemek için bir ara bende niyetlenmiştim ama nedense bir türlü nasip olmamıştı, artık yarın akşama müsait olursam aklımın bir köşesinde, mutlaka bakarım ..

  14. ıhım ıhım 😛 öyle miymiş gerçekten 😀
    daha fazla kişinin faydalanmasına sevindim 🙂

    hımm yorumunu bekliyorum o zaman, umarım sen de beğenirsin, aktörlerden ikisinin tanıtımı vardı sende galiba, birisi 1790’da doğan 😀 onu hatırlıyorum ama diğerinin filmini izlemedim galiba

  15. İzlenecek ne çok dizi- film var. Evet Rüzigar linkleri bulmak konusunda üstüne yok. Sen süpersin. Sadece biz değil ziyaretçilerde sebepleniyor bundan 🙂 Bu arada sonunda Last Scandal ile ilgili bir yazı yazdım 🙂 Hala blogumu takip ediyor musunuz bilmem 🙂

  16. @ ruzigar

    En kısa zamanda izleyeceğim o filmi; bu arada o 1790 olayına hala gülüyorum ben, hala değiştirmiş değilim ve sanırım senden başka da kimse far etmiş değil 🙂 Verdiğin yeni linke baktım şimdi; gerçekten de indirmek isteyenler için çok güzel arşivlik bir yer.Keşke bende indirerek izleseydim; elimde ne kadar çok film olurdu; uzaktan bakar, severdim onları..

    @ la fea

    Senin blogunu unutur muyum ben; her akşam eve geldiğimde ilk iş blogları dolanıyorum ve seninki ilk sırada yer alıyor.Uzun süredir bir güncelleme yoktu ama bir döndün pir döndün, o nasıl bir tanıtım yazısıdır öyle, kıskandım valla :))

    Bu arada baktım o siteye, “korumalı ” diyor, ne kaadar giriş yaptıysam da olmadı.Sanırım sadece arkadaşlar için kurulmuş bir şey olsa gerek, bizi almıyorlar içeri.Tabi insan “içerde neler oluyor acaba” diye merak etmiyor da değil; bak görüyorsun nasıl cazip hale getiriyorlar olayı..

  17. lafea, açılmıyor malesef, daha dün açılıyordu 😦 davetli yapmış galiba, ama ama benim ne hayallerim vardı, bir sürü film beni bekliyordu, başka bir adres bulucaz artık napalım 🙂
    ve blogunu takip ediyorum ben de ama uzun süredir bişey yoktu, şimdi bakarım yazına 😉

    evet, ofori indirmek daha iyi oluyor bazen, online görüntü kalitesi şansa kalmış 🙂

    film ve dizi ost’larını indirebileceğiniz bir kaynak daha, yalnız çoğu megaupload’dan, nasıl girilebileceğini bilmiyorum ben 😦 bilen varsa yazabilir mi??

    http://www.asianload.com/forums/index.php?showtopic=19756

  18. @ la fea

    Valla ben girebiliyorum ama nasıl giriyorum bende bilmiyorum.Kardeşim geldiğinde bir ara bilgisayarın ayarlarında bir şey yapmıştı, ona sorarım, o zaman buraya da yazarım.Ama bu site de çok güzelmiş, çok ayrı indirme seçenekleri koymuşlar, dolu dolu valla..

  19. çok güzel olur, ben de girmek istiyorum guns&talk’un ost’unu orada bulabildim sadece 😦 o da bir tık uzağımda ama ulaşamıyorumm

  20. ofori blogumu bulmuşsun ben daha söylemeden 😀
    işin içinde kore filmi dizisi olunca demek ki çekiyoruz 😀
    çok sevindim yaaa, beklerim yorumlarını 🙂

  21. Ofori hemen kardeşine mail neyim at 🙂 ve hemen öğren nasıl giriliyor. Ne oldu da dünden bugüne değişti. Ben o siteye girmek istiyorummmmmmmmm 😦

  22. @ ruzigar

    Kardeşimden öğrenemesem bile ben indiririm, sonra senin için uygun bir yere yükleyip linki veririm – bizde çareler tükenmez 🙂 –
    Bu arada o blog olayı için akşam akşam şaşırttın beni, süpersin daha ne diyeyeim.Hani diyoruz ya “linkleri bulmada üstüne yok” diye; zaten senden de böyle bir süpriz beklemek lazımdı.Asıl sen beni mutlu ettin; blog kardeşi olma yolunda ilerleriz artık..

  23. Pardon yanlışlık oldu. İlk yazıyı sil lütfen Ofori. Ay çok sinirim bozuldu o siteyi çok sevmiştim. Neden dünden bugüne hemen değişti ki? 1 tane film indirdim allahtan. Ofori-Rüzigar blog sahibine mail atsak. Maili var mı? Görebildiniz mi? Korumalı blog ne demek? WordPress hesabı ile neden giriş yapamıyoruz. Çok sevinmiştim o havesim kursağımda kaldı 😦

    Megauploada dns falan değiştirerek girilebiliyordu bir ara ama sonra yine problem çıkarmaya başladı.

  24. @ la fea

    Evet bir yolu olsa da, girebilsey o siteye, bende anlamadım ki neden öyle bir şey yaptılar. Madem yapıldı, içeri giriş için gidilecek yolları gösterselerdi.Belki de tamir sürecinde falandır.Megaupload olayını hemen araştıracağım, bizden hiç bir şey kaçamaz..

  25. Umarım öyledir. Bir iki gün bekleyelim belki güncelleme filan yapılıyordur. Boy Before Flowersi izleyeceğim ama oradaki kızlardan biri intihar etmiş. Çok üzüldüm. Kafamı toparlayınca Türkçe ve İngilizce bir yazı yazmayı planlıyorum.

  26. hımm arkadaşlar aslonda size haber verecektim ama biraz bekledim ki kore yapımları başlığında bir şeyler olsun diye, söylemez miyim yaa ayıp ettiniz 😀 yaşasın blog kardeşliği 🙂

    ofori, çooook teşekkür ederim, filmi izlediğimden beri ost’unu bulmak için google’ın altını üstüne getirdim (eski bi film olduğu için galiba yok) sonunda buldum yaşasın derken, megaupload’a takıldım 😦

    göremedim mail adresi falan lafea, olsaydı o an atardım ama malesef 😦 gül gibi kaynağımızdan etti bizi yaaa 😦

  27. Geri dönmüüüüüüüşş 🙂 İndirme sitesi geri dönmüş 😛 Rüzigar haber vermesende biz buluruz böyle işte. Kaçamazsın 🙂

  28. http://mechan18.blogcu.com/

    mechan iLe biz de yeni tanıştık:) Çok iyi bir arkadas ve fena arşivci:D Bizim sitemizde de aktif kendisi

    Sanırım bu Güney Kore sevdası bir şekiLde kaynaştırıyor herkesi.Tanıdık isimLer görüyorum hep

  29. @ la fea

    Bu arada sonrada gördüm mesajı (: Boys over fLowers cok güzeL dizi.Yeni bitirdim ve Lee Min Ho hayranı oLdum cıktım.Az daha zorLasam JiSub kadar yakısıkLı diyecem : p Yok yok o kadar değiLse de büyük kocaman güLüşü, maşaLı saçLarı, ukaLa duruşu iLe vuruyor 😀

    KızLardan biri intahar etmiş ve sebep yönetmenLere peşkeş çekiLmesiymiş.Cidden çok üzüLdüm , intahar mektubu da kötü:/

    Ama dizide F4 adLı bir grup var(okuLun popüLer ve zengin 4 erkeğinden oLusuyor) , başta sinir oLsam da son böLümde hepsini benimsediğimi farkettim.Hana Yori Dongo (japon versiyonu) iLe paraLeL gitse de senaryo, finaLde değişikLik göze çarpıyor

    Bir çırpıda izLeniLir.BoşLuğunu doLduramadım.My girL ‘ü izLemeyi düşünüyorum.Ama sanırım bir çeşit hastayım,ağLamadan sevemiyorum diziyi:D BoL boL ağLayasım var :p

  30. @ Sema

    Bende son günlerde o siteden çıkamıyorum bir türlü; hem zaten nasıl çıkayım ki, inanılmaz bir dizi ve sinema arşivi var; ayrıca en büyük artıya sahip, hepsi Türkçe Alt yazılı..Mechan18’in takipçisiyim ve de çok takdir ediyorum kendisini; eline sağlık, çok güzel bir blog gerçekten..

    Ve Sema dediğin gibi Kore sevdası karşısında herkes tek yürek oluyor ve bir süre sonra bütün yüzler tanıdık gelmeye başlıyor 🙂

  31. DiLerim bu sinerji iLe Kore’ye de gideriz.Cünkü 4 yıL önce başLayan bu iLgimin sanırım 1. yıLı biterken kafma koydum bunu:D Herkesde de aynı beLirtiLeri görüyorum.Ramen yer döneriz :p

  32. @ sema

    Hazır Kore vize istemezken, zaman ve paramız olsa kim tutar ki bizi.Ama işte paranın gözü kör olsun, oralara gidersek bile filmlerde gördüğümüz her yiyeceği deneyeceğiz diye mide zaafiyeti geçirirmişiz..Düşünmesi bile eğlenceli; zaten dzi ve filmlerle hep oralarda geziniyormuşuz gibi hissediyorum 🙂

  33. Sema Merhaba BBF yi izledim ve bitirdim. O kadar sevdimki konuyla ilgili iki tane tanıtım yazısı döşendim blogumda. Lee Min Hoo yu bende çok beğeniyorum ama Kim Bum şekeri de çok yakışıklı ne var ki benden çok küçükler 😦 İntihar mektubu hakkında bir fikrim yok. Gezdiğim siteler anısına saygıdan ötürü pek bir yorum yapmadılar bu konu ile ilgili. Koreye gitme konusuna gelince. Haber verin yeter anında bavulumu kapar gelirim 😛 ama Gong Yoo benim ona göre ha ha ha.

  34. Evet sağoLsunLar vize istemiyorLar.Ben konsoLosLukLa biLe görüştüm.Çok sıcak insanLar ya.Başka bişey sormak icin aramıstım ama “Ne zaman gitmeyi düşünüyorsunuz” dediğinde “şu an değiL beLki yaza” demiştim.Sonra neden oLmasın diye ciddi ciddi takıLdım bu konuya.turLarı faLan araştırdım.BakaLım 1 sene içinde inşaLLah

  35. Ofori bir şey soracağım nasıl torrent gönderilir biliyor musun? Ben bilgisayarımdaki bir dosyayı torrentle paylaşmak istiyorum nasıl yaparım? İndirdiğim bir dosya değil ama. O otomotik olarak paylaşılıyor zaten.

  36. @ la fea

    Hiç bir fikrim yok gerçekten; şimdi sen bahsedince düşündüm de aklıma hiç bir şey gelmiyor; biz daha çok indirmeyi biliyoruz sanırım 🙂 Ama sendeki o arkadaş çevresiyle yakında öğrenip bize de öğretirsin 🙂

  37. La Fea http://tr.wikipedia.org/wiki/BitTorrent Torrent hakkında detaylı bilgiye ulaşabilirsin. Dış bağlantılar linklerinde ise torrent indirebileceğin ve yükleyebeliceğin belli başlı adresler mevcuttur. Yinede tavsiyem elinde filmleri partlara bölüp rapidshare, megaupload benzeri paylaşım adreslerine yüklemen olacaktır.

  38. Ofori bana yardımcı olursanız çok sevinirim bu sinema filimini izlemek istiyorum filimin adı Late Autumn Hyun Bin’le Çinli Aktress Tang Wei oynuyor o kadar araştırdım bulamadım sizde bu konularda bilgi sahibisiniz yardımcı olursanız çok sevinirim ……

Bir Cevap Yazın

