Joo Ji Hoon ~ Anonim prens :)

joojihoon5959dg

İsim: 주지훈 / Joo Ji Hoon (Ju Ji Hun)

Gerçek isim: Ju Young Hoon

Meslek: Model ve aktör

Doğum tarihi: 16.05.1982

Doğum tarihi: Güney Kore

Boy: 1.87 cm

Kilo:68 kg

Eğitim: Kyonggi University

Hobileri: Video oyunları, yüzmek, basketbol oynamak

Becerileri: Kendini savunma, hızlı okuma.. (maşallah diyorum gerçekten)

 

 TV Serileri

 

·     The Devil (KBS2, 2007) …Konusunu çok yerde okudum ve oldukça enteresan, hatta bir sitede ilk 3 bölüm Türkçe altyazılı görmüştüm ama izlemedim, ama okuduğum yorumlardan baya sevildiği anlaşılıyor gerçekten.

·     Goong (MBC, 2006) … Bu dizi ile kendisini tanımış, hatta ben değil Türk milleti olarak bağrımıza bastığımız kişilerden biridir kendisi.Gerçi ben değil ama lise çağındaki kuzenlerim ayrı bir seviyor kendisini; daha benim gözüme girebilmiş değil. –iç sesim de bana “aman ne mesele ama..” diyor bu arada –

·     Old Love 옛사랑 (MBC, 2004)

Filmleri

·     Antique Bakery (2008)  … Nedense çok tanıdık geliyor bu isim bana.Sanki böyle bir dizi vardı veya bilmiyorum filmin kendi tanıtımını da görmüş olabilirim daha önce, tekrar bir bakıp kontrol etmek gerek.Ama nedense bana diziymiş gibi geliyor.( wikipedia otoritelerine de kafa tutuyorum utanmadan..)

 

 

67 comments

  1. senden süperi var mı şu dünyada….YOOOOOOOOOKKKKKKKK! çooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk teşekkür ederim.burdan sana öpücükler.MUCK!

  2. ŞİMDİ DİYCEKSİN Kİ BU KIZ BUNLARI NEDEN İSTEDİ?(BELKİ DÜŞÜNMEMİŞSİNDİR!)bir düşündümde…senin asla unutmamak adına çok güzel ve şeker bir siten var.bildiğin gibi bende kore vedizi,filmlerin hayranıyım.biraz bile diğemiycem ama hayatı çok dolu yaşadığım için unutkanlık alı başını götürür.işte burdan aklıma şu fikir geldi,söylenen unutulur gider ama yazılanlar tarih sayfalarına harikalarla geçer.bande aldım bir güzel defteri,açtım başladım yazmaya bir yandan da resimleri aradan aradan yapıştırmaya.sende harika bir özveriyle araştırdığın için senden böyle bir şey istedim.haaa birde defterin ilk sayfakarında neler yazdığını söyliyeyim:”…bunu aklıma sokan Ofori adında bir arkadaş…belkide bu defteri asla bilemeyecek ama burdan ona milyonlarca teşekkür adiyorum…TEŞEKKÜRLER OFORİ…”(HİÇ BİR HECESİ DEĞİŞTİRİLMEMİŞTİR)şimdide diyeceksin ki bunu senden başka kimse bilmeyecek ne önemi var. yazdığım ve resimlendirdiğim bu defter pek çok arkadaşım tarafından görüldü.Ve pek çoğuda O fori de kim dedi.neyse tekraaaarrrr TEŞEKKÜRLER…

  3. hımm the devil’in ilk üç bölümünü izledim ben de, değişik bi dizi, Joo Ji Hoon kötü bi karakteri canlandırıyo, performansını beğendim ben devam edicem galiba diziye 🙂

  4. @ruzigar

    Ben de çok merak ediyordum aslında, sen güzel dediysen artık yavaş yavaş bakmak gerek.Bu arada blog ahalisi olarak izlemediğimiz Kore dizisi kalmayacak yakında; hepimiz ayrı ayrı izleyip bitireceğiz hepsini:)

  5. @ruzigar

    Verdiğin linke baktım ama video açılmıyor.Valla kadroda bizim waffle’cıyı görmüştüm ki, o zamandan beri heyecanla bekliyorum izlemek için.Böyle sevdiğin iki karakteri birlikte izlemek çok hoş olacak.Ben özellikle waffle’cının “güzelliğine” hayranım; adam benden bile güzel daha ne olsun:))

  6. haha süpersin ofori 😀
    dün açılıyodu o neyse yenisini buldum zaten 😀 ama tekrar izledim trailer’ı gece gece fark etmemişim japon abiye nolmuş öle yaa cık cık cık 😀 işte buyrun :

  7. @ruzigar

    Ayy bayıldım resmen trailer’a..Ne güzel bir şey o öyle.Ama bizim “güzellike” aşmış kendini gerçekten.Ben hikayede böyle bir şey olduğunu biliyordum, okumuştum bir yerde ama eşcinsel rolü için bizimkinin olacağını bilmiyordum.Gerçi o güzellikle, başkasını da seçemezlerdi.4 erkeğin pasta dükkanı konu alınırsa ortaya az çok böyle bir şey çıkar yani.Şimdi bizimki pastaları yapan; ona aşık olup onun öğrencisi olmak isteyen ve yalvaran başkası bir karakter daha var.Sonra esas zengin patron ve garsonluk yapacak onun badyguard’ı var..

    Şu trailer’ı izleidkten sonra valla acayip gaza geldim; çıktığı an-tabi ben bulduğum an- kesinlikle oturup izleyeceğim.Sondaki sarılma sahnesi nasıldı ama, kahkahayı bastım orada.Çocuğun “dehşete düşmüş” bir yüz ifadesi vardı.Eğer sen de filmi görürsen sağda solda lütfen beni haberdar et.Sanırım bunun bir de mangası olacaktı, hemen bakayım şimdi:))

  8. haha o son sahnede ben kendimi yerlerde buldum 😀
    haber veririm tabi merak etme 😉

  9. @rüzigar

    Şimdi baktım, evet haklıymışım bunun bir mangası var ki, her şey zaten ondan temel alınarak yapılmış.Ayrıca dizisi de varmış; 11 bölümlük bir japon draması (2001’de yapmışlar), bir de tv animesi yapmışlar 13 bölümlük (2008’de).Şimdi de filmini yapıyor adamlar.Mangasını daha önce görümüştüm ama aklımdan hiç okumak geçmedi.Zaten manganın tür kısmında ” shounen ai” yazıyor (ki male/male oluyor kendisi, tabi hafif bir esinti var demek istiyor).Manga da 2000 yılında çıkmış, tam 4 cilt.

    http://www.mangafox.com/page/manga/series/3546/antique_bakery/ adresi de burada:)

  10. @ ruzigar

    Asıl siz harikasınız, ben hayatta aradığım müziği bulamam, hemen bakıyorum şimdi:)

  11. tşk ederim 😀
    daha önce manga okumamıştım bununla başlarım artık 😀

  12. the devil’i yeni bitiridim, güzel dizi tavsiye ederim tahmin ettiğim gibi ilerlemedi çoğu zaman belki ondan sevdim ama iç karartan bi dizi olmuş, ne zamandır romantik komedi seyrede seyrede alışmıştım mutlu olmaya 🙂 en iyisi ben geri döniyim romantik komedilerime 🙂

  13. @ruzigar

    Valla hızınıza yetişilmiyor hiç, beni de meraklandırıp duruyorsunuz.20 bölümmüş, şimdi izlemeye başlamasam bile aklımın bir köşesinde, artık mutlaka bakarım.Karanlık şeylerle benim de pek aram yoktur aslında ama arad sırada iç karartmak da gerek sanırım:)

  14. @ruzigar

    Evet daha önceden görmüştüm, hatta uzun uzun inceledim; “bu ne bee” demişliğim vardır.Sanırım bu ikiside anlaşarak öyle giyinmişler, baksana; ikisi de uzun şeyler giiymiş, ayrıca botlarda aynı tip.Filmde baş rolü omuzladıkları nasıl belli oluyor ama , “biz farklıyız abi” imajı veriyorlar.Ve her ne kadar acaip bir şekilde giyinselerde; ben şu fotoğraftaki hallerine bile hayranlıkla bakıyorum.Bunlarda şeytan tüyü mü var nedir.Zaten özel hayatta ikisi de arkadaşmış diye okumuştum bir yerde, tabi yanlışım da olabilir.

    Yanlız o şapkaya bittim:)) Şu film elimize bir geçse de izlesek doya doya..

  15. Bunlar Türkiye’de erkek aktörler tarafından giyilse olay olur , buna “marjinallik” denir ama adamlar Kore’de aşmışlar kendilerini.Geçen kardeşim bir yorum yapmıştı neyin üstüne geldi bilmiyorum ama lise çağındaki erkeklerin yandan askılı çanta takması konusunda ben “çok yakışıyor ama..” dediğimde; o sadece ” Kore ve Japon çocujlarına güzel gider o, zaten bizimkiler hayatta takmaz” demişti.Haklı gerçekten; bunların erkekleri kadınlarından daha güzel giyiniyorlar, ee adamalar yakışınca haklı olarak bu avantajı değerlendiriyorlar..

  16. Bu yeni yapım hakkında burada okuduklarımdan başka bir bilgim yok ama ruzigar’ın gönderdiği adrese bir göz attım, yorum yapamadan duramadım. İlk gördüğümdeki tepkim puhahahah gibi abartılı bir gülüş olsa da hala bakınca gülmeden edemiyorum. Harry Potter’daki pelerinlerin 2008-2009 kış kreasyonu modeli gibi olmuş, üstlerindeki hırkamsı şey. Ama birkaç kere bakınca insanın gözü alışıyor bunu da itiraf etmek istiyorum:)

  17. haha harikasın serotonin yaa 😀
    gece gece güldürdün benii, sağolasın 😀

  18. @seratonin

    İlk etapta bende güldüm ama yani yine demeden edemiyorum; “kız gibi çocuk, ne giyse yakışıyor”.. sonunda dedim, hep dilimi ısırıyordum ama göz bunu görüyor, gönül çaresiz seviyor işte.Ama sihirbaz pelerin olayına da çok güldüm, süper benzetme:))

  19. Şaka bir yana, arkadaşıma resimleri gösterdim, erkek olduğuna inanmadı:)

    Film çıkınca indirip izleyeceklerimiz arasına girmiş bulundu, hadi hayırlısı:)

  20. tabi cnm çıksın hemen izliycez hatta şöle yapalım aynı anda izlemeye başlayalım 😀
    daha keyifli olur yorum yaparız karşılıklı 😀

  21. Ofori ayrı bir başlık açsın da yaparız yorumunu, böyle oyuncu başlıklarının altında da pek olmuyor, duyurulur:P Çok yavşak oldu ablacım, kusura bakma:P

  22. @ serotonin

    Zaten vakti zamanında bir konuşma kutusu koymuştum kıyıya köşeye; ama öyle bir yapmıışım ki ben bile göremiyordum kutuyu, sonra tekrar denedim olmadı maalesef.Ee daha 3 aydır blog yazıyorum, ablana bir el atsan, sen kalkındırsan şu kutu olayını, daha güzel olacak zannımca..

    :)))

  23. Bir şey sorabilir miyim? WordPresse kod eklenmiyor mu? Hani myspace çiçekleri böcükleri var ya onlar gibi. Yazı tipi ve rengini de değiştirme olanakları sınırlı. Ya da ben mi bilmiyorum. Bana bir el atsanız 🙂

  24. @ La Fea

    Aslında şimdiye kadar hiç denemedim, ama sanırım eklenmiyor.Yine de emin değilim, wordpress forumlarına girip bakmak lazım ama bir yerlerde yapamadığımıza dair bir yazı okuduğumu hatırlar gibiyim..Yazı tipi ve rengi olayı, vakti zamanında beni çok sinir etmişti; insan oraya iki seçenek koyar diye çok söylenmiştim hatta..

    Yanianlayacağın, bu konuda bende en az senin kadar bilgisizim; bilen biri varsa bize anlatsa ne iyi olur..

  25. Bloggerı da sevmedim ben ama ona kod falan ekleniyor en azından 😦 yazıyı iki yana bile yaslayamıyorum burada. Çok sinir.

  26. Bilgisarım kitlendi ve bütün Jaime Camil yazım gitti. Lanet olsun 😦 Ya bu kendine kendine her kelimeyi draft olarak kaydediyordu. Ne oldu 😦

  27. @ La Fea

    Ben ilk önce word’e yazıp, oradan kopyalayıp yapıştırıyorum; keşke sende öyle yapsaydın; bütün yazdıklarının kaybolmasının nasıl acı verdiğini çok iyi bilirim.

  28. Ben the deviL’ı sevemedim.10 böLüm izLedim, devamını getiremiyorum.Çok hoş adam ama dizi cok iç karartıcı

  29. @ sema

    Bizden de bir tek ruzigar izledi o diziyi sanırım; o çok beğendiğini söylemişti.Ama yorum farkı tabiki olacak.Bende karanlık dizilere veya filmlere pek gelemem; hatta özlelikle uzak dururum.. Bu adamı bakalım daha kaç farklı rolde göreceğiz..

  30. hımm ben beğenmiştim the devil’i, o atmosfer insanın içini karartıyor aşırı dozdan ama joo ji hoon’u farklı bir rolde görmek güzeldi, korktum ondan ben 😛

  31. Anonim prensimiz uyuşturucu kullanmaktan tutuklanmış. Neden bilmem ben de şok etkisi yaratmadı ama yazık olmuş.

  32. @ la fea

    Aaa, hatta anaa diyorum pek nadir gösterdiğim kibarlığımı bozarak..İnşallah yakın zamanda aklını başına alır, onu böyle haberlerle değilde, filmleri ve dizileriyle konuşuruz..Yine de bu durum ona olan bakış açımı pek değiştirmiyor, nedense artık..

  33. aaaa ciddi mi, hiç beklemiyordum ben, şoke oldum ben lafea 😦
    yazık etmiş kendine, cık cık cık 😦

  34. Eğer dizi ve film sektörü onu kabul ederse izleriz Ofori. Korede çok önemli bir o laymış bu. Kariyerin bile bitebilirmiş. Öyle Amerikadaki gibi şöhretini ikiye katlayamıyorsun.

  35. @ la fea

    Yazık o zaman yaa, bak şimdi bunu duyunca daha çok üzüldüm.Bencil izleyici de ancak böyle üzülebiliyor işte, yazık olmuş gerçekten..

  36. vayyy, katı kuralları var kore’nin desene, bitmiştir o zaman joo ji hoon, antique bakery’yi döner döner izleriz artık

  37. İnşallah bitmez ya çok yetenekli ve daha çok genç her insan hata yapar. Kariyerinin bitmesi çok ağır bir bedel. 😦

  38. bence de lafea, yetenekli bir insan bence de hatasını telafi etme şansı verilmeli ama kore’de bu böylyese ve bunu bile bile yapmışsa, çok yazık etmiş kendine 😦

  39. En son film projesi iptal edilmiş ayrıca Japonyada düzenlenecek olan ve biletleri çoktan satılmış olan Fan toplantıları da iptal edilmiş.

    Ofori yorum yapmayacaktım şu cümleye ama dayanamadım 🙂 ‘Bizden de bir tek ruzigar izledi o diziyi sanırım;’ nedense pek hoşuma gitti bu cümler. Sanki başkalarının izlemesi çok da önemli değilmiş gibi : P ‘biz’ derken o kadar doğal söylemişsin ki (Aslında yazmışsın ha ha ha ) bu bir grubun parçası olmak gibi-ki bir nevi öyleyiz- hoş bir aidiyet hissettirdi bana. : )

  40. @ la fea

    Ayy, bak buna daha çok üzüldüm, iptal edilmiş demek, yazık gerçekten yaa; pisi pisine o canım kariyer heba olup gidiyor gözümüzün önünde..

    Bu arada, birbirimizi hiç görmese de “arkadaş” olmak dedikleri bu olsa gerek, sizleri düşününce içim ısınıyor resmen..Sen ve ruzigar benim için çok farklı yerlerdesiniz ve tabi ki “biz” diyeceğim; öyle veya böyle Allah bozmasın biz iyi arkadaşız ..

  41. Valla bu olayı nasıl atlatacak bilmiyorum. Bir bedel ödemesi gerek tamam ama bu kariyerinin sonunun gelmesi kadar ağır bir bedel olmamalı. İnşallah aklanır diyecek bir şey bulamıyorum.

    Arkadaşlığa gelince çok teşekkür ederim. Bende aynı şekilde hissediyorum. Maşallah diyelim bari 😉

  42. offf, ya neden bu kadar katı bu koreliler 😦

    ofori, ne diyeyim bilmiyorum ya, iyi ki buldum sizi 😀 evet lafea maşallah diyelim böyle devam etsin 😉

  43. slm arkadaslar sohbetiniz cok hos ama jojihoona yazik olmus.joojihoonu benim siniftaki korelilere sordum.pek bisi soylemediler bir tek uzun boyu var dediler galiba hepten silmisler adami neyse ona veda etsek ii olur…

  44. slm tekrar ben bisi sorcam bu dizileri nerden izliyorsunuz adresi yazarsaniz cok sevinirim

  45. Lal sınıftaki Koreliler derken? Korede çok büyük bir olaymış bu ama mahkeme olmadı daha sonucunda aklanadabilir ama her halükarda kariyeri ciddi zarar gördü. Nasıl izlenir diye sormuşsun Oforinin yazısına bak diyorum yeniden.

    https://ofori.wordpress.com/nasil-izlenir/

  46. @ lal

    Ona bizde çok üzüldük gerçekten; hadi bizim için o kadar da önemli değil ama onun içinde yaşadığı toplum, kültür bundan dolayı onu dışlamaya hazır.Yine de konu hakkında o kadar çok konuştuktan sonra en önemli soruyu da atlıyor olabiliriz; neden başladı acaba uyuşturucuya..O kadar ünlü birisi, o kadar güzel bir kariyer yapmış ki, çok güzel bir çizgide ilerlerken birden tepetaklak oluyor..Bu arada Lal, bende La Fea’nın sorusuna katılıyorum; sınıftakiler derken, yoksa Kore’li arkadaşların mı var..

  47. @ lal

    Bu arada, La fea linki vermiş,- canım arkadaşım benim :)- orada bir kaç bir şey anlatmıştım ama daha sonra “takip edilmesi gereken siteler” kısmında da türkçe alt yazı ile online izleyebileceğin bir kaç site adresi bıraktım, oradan da yararlanabilirsin; gerçi artık umman kadar hepsi, içine bir girdin mi boğuluyorsun ama olsun varsın böyle boğulalım..

  48. SON DUYUMLARA GÖRE ARKADAŞ UYUŞTURUCU KULLANIYORMUŞ… ÇOKKKK ÜZÜLDÜM AMA OLSUN DÜŞLERİMİN PRENSİ DİZİSİNİ İZLEYİNCE UNUTUYORUM HEPSİNİ KENDİNİ TOPLA LÜTFEN ŞİNGUNNNN

  49. @ okuyanus

    Bizde duymuştuk o habberi, üzülmemek elde değil gerçekten..

  50. Uyuşturucu denemiş desek daha doğru olur. Bağımlı değil kullanıcı değil. Yargılanı ve hapis cezası almadı. Bir süre ortalardan kaybolacak sonra da askere gidecekmiş. Sonra da temiz bir sayfa açacak kariyerinde.

  51. @ la fea

    İşte olumlu düşünmek diye buna denir; bende o kadar abartacaklarını, kariyerin yerle bir olacağını falan düşünemiyorum..Ne olursa olsun adam sonuçta güzel işler yaptı, bir kalemde kimse silip atmaz herhalde.Yapımcılar atsa bile o kadar hayranı var hala, askere gidip gelsinde kendini daha güzel işlerde göstersin bize..

  52. ilk aşkım vazgeçilmez oppan sen ne ettin bize böle valla sen hapiste yargılanacağın günü beklerken bende kalbimin hapsinde senin bir an önce kurtulman için dua ediyorum.tamam yasalara aykırı davrandın.kendine ettin en ettiysen aslında uyuşturucu ile beyin hücrelerini öldürdün,tüm dünyaya rezil ettin kendini.ah be oppam ah ah sen o narin kassız ama herdaim fit vücudunla nasıl dayanacaksın hapis günlerine bşir ab önce yargılansan da bir sonuca erse şu iş.amerikada olsan ününe ün karatdı bu skandal ama korede cıx cazi değil yerin dibine sokarlar adamı.ama bizki senin daimi sevenlerin seni asla bırakmayız asla zaten kerata gönlümdesin nasıl seni bırakayım 🙂 bir an önce özgürlüğüne kavuşmanı arınmış sağlıklı bir zihinle yeni bir işe başlamanı ve bu olayın tamamiyle kapanması içinde askere gitmeni bekliyorum en azından hapis yolu gözleyeceğimize yüreğimize tuz basar asker yolu gözleriz ne edelim ah be yavrukuşum oppam seni çok seviyorum…

  53. Jihu çoktan yargılandı ve hapis cezası almadı. İyi hali iki senedir hiç uyuşturucu kullanmaması hayranlarından gelen yoğun baskıda göz önünde bulundurularak para cezasına ve toplum servisi gibi bir cezaya çarptırıldı. Aynı suçu bir daha işlerse hapis yatacak. Sanırım önce askere gidecek sonra da aradan zaman geçtiği için kaldığı yerden devam edecek kariyerine. Umarım devam edebilir.

  54. Boyu 1.87 cm kilosuda 68 kg :tısss: oldu başka. Ayrıca bu blog’ta zevksizler dolu yaw, bu adamın nesini beğendiniz.PÜüü size 😀

  55. Senin önerdiğin ünlüler kim? Söyle sen bize liste ver biz onları beğenelim 🙂

  56. What an extremely inspiring posting. I am sincerely impressed by your articles. You come up with extremely helpful stuff. Keep it up. Keep blogging. looking forward to going through your next posting.

Bir Cevap Yazın

