Karışık iconlar ve Oldboy OST…

karisik

Bugün yapacak bir şey bulamadım bende bilgisayarda LJ’den topladığım iconları klasörleyeyim dedim, bu arada buraya koymak da geldi aklıma.Tabi hiç birini ben yapmadım, yapanların emeğine sağlık diyorum, ama çok güzel yapmışlar bunu da belirtiyorum.Sırasıyla koyalım;

Yoon Eun Hye iconları için buraya

Bitter Sweet Life iconları için buraya

Coffe Princee iconları için buraya

Gong Yoo iconları için buraya

Howl moving Castle iconları için buraya

Hyun Bin iconları için buraya

Ve son olarak karışık ( My sassy girl, April Snow, A Millionaire’s First Love,200 pounds of Beauty..) iconları için buraya tıklayıp indirebilirsiniz.

6570719

 

 

Ve son olarak Oldboy film müzikleri için bu adrese tıklayabilirsiniz.

2 comments

  1. Goong Yoo ikonları çok güzelllllllllll 🙂 aldım hemen ama ben bunları dizifilmde imza olarak kullanmak istiyorum. Nasıl birleştiririm bir fikrin var mı?

  2. @ La Fea

    Bende foto filtre diye bir program var, ordan iconları birleştirip imza yapıyorum; istersen o programdan bir dene.OLmazsa mailime at iconları, ben sana imza yaparak gönderirim:)

Bir Cevap Yazın

