Ha-kyun Shin ~ Deli bakışlar…

11262091_tml

Bu adamın kim olduğunu “No Mercy for the Rude” filminden beri merak ediyordum; bu akşam hazır yapacak bir şeyim yok kimmiş bakayım dedim.adamın oyunculuğu on numara olunca işte böyle dikkat çekiyor anında..

 

İsim: 신하균 / Shin Ha Kyun (Shin Ha Gyun)

Meslek: Aktör

Doğum tarihi: 30.05.1974

Boy:1.75 cm

Kilo:70 kg

Kan grubu: 0

Eğitim durumu: Seoul National University

 

TV Serileri:

·     A Good Person (MBC, 2003) … Ne olduğu,ne anlattığı konusunda hiçbir fikrim yok..

 

Filmleri:

·     Thirst (2009)

·     The Devil’s Game (2008)…Bu filmde tam manasıyla “manyaktı” Bu iyiye de yorulabilir kötüye de.Çok sağlam bir film olduğunu söyleyebilirim ve bizimkisi hem iyiyi hem de kötüyü aynı anda canlandırma imkanına sahip bu filmde.Hele o bakışlardaki delilik yok mu, insanı korkutuyor vallahi..

·     A Day with My Son (2007) … İzledim ama adamın hangi rolde olduğunu bir türlü hatırlayamıyorum, enteresan bir durum diyorum, hafızamı zorluyorum ama olmuyor işte..

·     No Mercy for the Rude (2006) … İlk bu filmle tanıştım kendisiyle..Bu filmde konuşamayan bir kiralık katili oynuyordu ama gözleri, bakışları yeterdi bütün o duyguları verebilmesi için –gerçi eksik olmasınlar iç ses olayı da vardı ki o da baya bir yardımcı oluyordu- Bu film benim izlenmesi için önereceğim ilk on listemde yer alır.Bir kiralık katili anlatmasına rağmen insanın yüzünde tebessüm ve hüznü aynı anda verebilen sıcak bir film.

·     Welcome to Dongmak Valley (2005) ….Bunu da geçenlerde izlemiştim; kendisi burada bir Kuzey Kore askerini canlandırmakta, çok da güzel hayat vermekte o role.Ben de burada adamın menajeri oldum sanki; kendimi onu övmekten alamıyorum bir türlü; bu da süper bir film..

·     My Brother (2004) …İzlemedim ama çok sık denk geliyorum, hadi hayırlısı diyelim..

·     Hair (2004)

·     A Man Who Went to Mars (2003)

·     Save the Green Planet (2003) …Bunun konusunu okumuştum, aklımda kaldığı kadar iki çevreci arkadaş bir kimya şirketinin başkanını kaçırıyorlar ve onun bir uzaylı olduğuna inandıkları için ona işkence ediyorlardı gibi bir şeydi sanırım.Bizimkisi de bu işkenceci gençlerin tekini canlandırıyor.( ama izlemedim daha)

·     Surprise Party (2002)

·     No Comment (2002)

·     Sympathy for Mr. Vengeance (2002) …İntikam üçlemesinin ilk filmi ama ben Old Boy’dan başkasını daha izlemedim.En az onun kadar etkileyici olduğunu söyleniyor, çok da heveslendim izlemek için ama elim bir türlü filmin linkine gidemiyor.

·     Guns & Talks (2001)

·     Joint Security Area (2000)

·     The Foul King (2000)

·     Coming Out (2000)

·     The Spy (1999)

·     The Happenings (1998)

 

3 comments

  1. (affedersiniz)yuh…yani…adam bir sürü filmde oynamış…hayali bile bana korkunç geliyor…bir düşünsene bir stten diğer sete koşturup duran bir adam!…KORKUNÇ…

Bir Cevap Yazın

