Windstruck :)+:( karşımı bir film…

windstruck

My Sassy Girl devamı olarak bu filmden bahsediliyordu hep, aslında bir devam filmi değil, birbirini bütünleyen iki farklı hikaye demek daha doğru olur.Aynı yönetmen ve aynı baş rol oyuncusuna sahipler ve aşkın hiç bitmeyeceğini, ölümün bile bu konuda oldukça ezik kaldığını anlatıyor her iki filmde.Evet havada biraz masal kokuları esiyor ama bu masalsı hava bu filme çok yakışıyor.Film basit bir şekilde bir polis memuru ve bir öğretmenin aşkını anlatıp geçmiyor, daha derinlerde bir şeylere dokunuyor, bütün film boyunca hissettirdikleri sonunda insanda iz bırakabiliyor.

Bir kapkaççıyı kovalarken yanlışlıkla hırsız zannederek bizim adamı yakalayan polis kızımız aslında o anda hayatının aşkını yakaladığını bilmeden onu karakola kadar bir güzel dövüyor.Daha sonra yolları yine kesişince bir kelepçe ile bütün gece bağlı kalıyorlar birbirlerine, hiç telaffuz edilmeyen sevgi sözcükleri oluşuyor bakışlarda.Biri rüzgar, diğeri rüzgarı kovalayan olarak yaşayıp gidiyorlar.İzleyene korku veriyorlar, üzüntü hissettiriyorlar, acı çektiriyorlar umursamadan ve insanın mutluluğa dair görecelerini alt üst ediyorlar.Dolu dolu bir görsellik veriyorlar izleyene, yavaş yavaş hiç acele etmeden işliyorlar duygulara..

2

Öyle bir film işte; bunca zaman afişini görüp de bir kere bile dönüp bakmadığım bu film, işte böyle son demde çarpıntı yapıyor bünyelere.My Sassy Girl’e göndermeleri, o filmi şimdi daha fazla anlamlı kılıyor, zihinlerin oturtamadığı o mantığı oturtuyor.Diğer filme nazaran bu film, daha masalsı bir havada geçiyor evet ama bu olay onu daha güzel kılıyor.Bazı yerlerde ağlamamak için kendimi zor tuttum ama bu demek değil ki bu film baştan aşağı izleyende göz yaşı bırakmıyor.Aksine izleyeni bir şekilde mutlu edebilmeyi biliyor.Konusu, hikayenin ilerleyişi derken hiç sıkıntıya düşürmüyor, her bir karesinde sonrası için heyecanı ayakta tutuyor.

Çok güzel yorumları var filmin, sonuna kadar da hak ediyor.Aslında şurada bütün filmi baştan aşağı yazmak, her karesini anlatmak isterdim ama sonra izlemeyenlerin hışmına uğramak istemem; o heyecanı kaçırmak filmin zevkini ortadan kaldırmak istemem.Deli dolu bir film işte; eğlendiren ve aynı zamanda can yakabilen.Görüldüğü gibi içinde her şeyi barındırabiliyor; bir film için “güzeldi” kelimesinin açılımı olarak daha ne kadar reklam yapılır bilemiyorum.İzleyin, sizde görün..

2 thoughts on “Windstruck :)+:( karşımı bir film…

  1. bayramdan sonraki gezmenin bir sonraki duraği dayımlardı orda gecenin bir yarısı yine kuzenimle oturduk bilgisyarın basina ve 1 hint 1 Japon(prenses ve hizmetçi) 2 de kore filmi izledik (my little bride ve WINDSTRUCK) Hint filminini dayım tavsiye etmişti güzeldi ama Windstruk… her aşk ölümü tadacak… my sassy girl ile birlikte tamam dedim helal olsun sondan başlayan bir film. 🙂 zamanım yok daha fazla yazamıyorum. 🙂

  2. 1 gece hiç uyumadan ve toplam 2 günde bitirdiğim bu dizi beni çok etkiledi. aslında uzak doğu dizisi hiç izlememiştim ama yorumlara çok önem veririm bu yüzden bu diziyi tesadüfen buldum. amnnem gibi şarkısına bir klip uyarlanmış onu izledim uzak doğu yapımı adını ararken bir yorumda bu film olduğu yazıyordu değilmiş ama ben yinede izledim pişman değilim çok güzel bir film insanın içine işliyor. ama benim izlediğim klip okul öğrencileri arasında geçiyor kız okulda hep uyuyor ve çocuk onun için sürekli hırpalanıyor seni seviyorum gerçek aşk bu adı altında bir klip bilen varsa filmin yada dizinin adını yardımcı olabilirmiiiii???????

Bir Cevap Yazın

